Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Παραρτήματα Νηπιαγωγείων 2021: Eγκρίνεται η λειτουργία 141 παραρτημάτων

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Παραρτήματα Νηπιαγωγείων 2021: Eγκρίνεται για το σχολικό έτος 2021 – 2022 η λειτουργία των παρακάτω 141 Παραρτημάτων των Νηπιαγωγείων, σύμφωνα με Απόφαση – ΦΕΚ B 4041 – 02.09.2021- της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κας Ζέτας Μακρή.

Παραρτήματα Νηπιαγωγείων 2021

Με την Αριθμ. Φ.10/ΜΑ/105251/Δ1 Απόφαση – ΦΕΚ B 4041 – 02.09.2021– της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κας Ζέτας Μακρή εγκρίνεται για το σχολικό έτος 2021 – 2022 η λειτουργία των παρακάτω 141 Παραρτημάτων των Νηπιαγωγείων.

Για την Απόφαση ελήφθησαν υπόψη μεταξύ άλλων και οι εισηγήσεις των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης και των Περιφερειακών Διευθύνσεων Εκπαίδευσης, μαζί με τα συνοδευτικά τους έγγραφα, ανά Διεύθυνση.

Αναλυτικά
Λειτουργία Παραρτημάτων Νηπιαγωγείων για το σχολικό έτος 2021-2022.

Εγκρίνεται για το σχολικό έτος 2021 – 2022 η λειτουργία των Παραρτημάτων των Νηπιαγωγείων:

Δείτε σε μορφή pdf την Απόφαση Λειτουργία Παραρτημάτων Νηπιαγωγείων για το σχολικό έτος 2021-2022. 

Δείτε επίσης

Ολιγομελή Τμήματα ΓΕΛ 2021-22: Κατά παρέκκλιση έγκριση λειτουργίας
ΑΔΗΚ: Αμεση έγκριση όλων των Ολιγομελών Τμημάτων
Πότε θα κλείνει τμήμα στο σχολείο-Τι θα γίνεται σε περίπτωση κρούσματος σύμφωνα με τις εισηγήσεις της Επιτροπής
Εκπαιδευτικός κρούσμα κορονοϊού: Τίθεται σε καραντίνα και ακόμη και αυθημερόν θα αναλαμβάνει αναπληρωτής
Παιδιά και έφηβοι-εμβόλιο κορoνοϊού: 16 ερωτήσεις και απαντήσεις από την Εθνική Επιτροπή Εμβολιασμών
 ΦΕΚ: Πιλοτική Εφαρμογή Προγραμμάτων Σπουδών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Πριν φύγετε

59η Εγκύκλιος-Δημόσιο: Διενέργεια 2 self test έως 13.09-Ομάδες αυξημένου κινδύνου-Υποχρεωτικός εμβολιασμός
Με self test οι εκπαιδευτικοί στα σχολεία την 1η Σεπτεμβρίου-Με 2 rapid test την εβδομάδα οι ανεμβολίαστοι από 13.09
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση