“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Παρέμβαση ΟΛΜΕ για εγγραφές και ολιγομελή

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Παρέμβαση ΟΛΜΕ για εγγραφές και ολιγομελή: Εγγραφο στην Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμέως με διεκδικήσεις.

Παρέμβαση ΟΛΜΕ για εγγραφές και ολιγομελή

Παρέμβαση με έγγραφό της έκανε η ΟΛΜΕ προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Ν. Κεραμέως, για τις εγγραφές μαθητών – τα ολιγομελή Τμήματα στα ΕΠΑΛ και στις Ομάδες Προσανατολισμού.

Με το έγγραφο η Ομοσπονδία των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ζητά:

  • Να οριστικοποιούνται τα τμήματα τον Σεπτέμβριο.
  • Να εγκριθούν όλα τα ολιγομελή ιδίως στα δυσπρόσιτα σχολεία και των μικρών νησιών, καθώς και των ΕΠΑΛ που είναι μοναδικά στην περιοχή.
  • 20 μαθητές στα τμήματα – 15 στις κατευθύνσεις – 10 στα εργαστήρια

Δείτε το Εγγραφο της ΟΛΜΕ

Αθήνα, 19/07/2019

ΠΡΟΣ:

Την Υπουργό Παιδείας

κα Νίκη Κεραμέως

        

Εγγραφές μαθητών – Ολιγομελή τμήματα στα ΕΠΑΛ και στις Ομάδες Προσανατολισμού

 

Κυρία Υπουργέ,

Σας ενημερώνουμε ότι το ηλεκτρονικό σύστημα εγγραφής των μαθητών παρουσίαζε δυσλειτουργία και παρά τις παρατάσεις που δόθηκαν δεν έχουν ολοκληρωθεί οι εγγραφές των μαθητών.

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ θεωρεί επιβεβλημένο να ανοίξει το ηλεκτρονικό σύστημα και το Σεπτέμβριο, προκειμένου να εγγραφούν και οι  υπόλοιποι μαθητές.

Πάγια θέση της ΟΛΜΕ είναι η κατάργηση της Υπουργικής Απόφασης που καθορίζει τον κατώτατο αριθμό μαθητών για την λειτουργία των τμημάτων και το ασφυκτικό χρονικό πλαίσιο, που καθορίζει η διαδικασία των ηλεκτρονικών εγγραφών.

Θεωρούμε επιβεβλημένη τη λειτουργία όλων των ολιγομελών τμημάτων σε ΓΕΛ και ΕΠΑΛ, σε τομείς, ειδικότητες, ομάδες προσανατολισμού κλπ.

Επισημαίνουμε τη σοβαρότατη κατάσταση που επικρατεί στη συγκρότηση τμημάτων στα ΕΠΑΛ και στις Ομάδες Προσανατολισμού των ΓΕΛ.

Ακολουθώντας προγενέστερες αποφάσεις τίθεται σοβαρός κίνδυνος να μην λειτουργήσουν εκατοντάδες τμήματα στα ΓΕΛ και στα ΕΠΑΛ και ένας πολύ μεγάλος αριθμός μαθητών να υποχρεωθεί να διανύσει μεγάλες αποστάσεις για να παρακολουθήσει τους τομείς και τις ειδικότητες που επιθυμεί (ΕΠΑΛ) ή την Ομάδα Προσανατολισμού (ΓΕΛ).

Έχουμε επισημάνει και στην προηγούμενη ηγεσία του Υπουργείου ότι οι διατάξεις που θέτουν περιορισμούς στη συγκρότηση τμημάτων στις προαναφερθείσες κατηγορίες είναι προβληματικές και πρέπει να καταργηθούν.

Ιδιαίτερα στις ορεινές και δυσπρόσιτες περιοχές και τα μικρά νησιά της χώρας μας είναι αυτονόητο ότι πρέπει να λειτουργήσουν τα παραπάνω τμήματα και με τον ελάχιστο αριθμό μαθητών

Επίσης, θεωρούμε απαράδεκτο να συγκροτούνται τα τμήματα τον Ιούλιο, ενώ δεν έχουν ολοκληρωθεί οι μετεγγραφές των μαθητών από σχολείο σε σχολείο και εξακολουθούν οι μαθητές  να έχουν το δικαίωμα να διαλέξουν τομέα ή ειδικότητα (ΕΠΑΛ) ή Ομάδα Προσανατολισμού (ΓΕΛ) το Σεπτέμβρη.

Θεωρούμε αυτονόητο ότι ο υπολογισμός των μαθητών ανά τμήμα πρέπει να γίνεται το Σεπτέμβριο.

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ διεκδικεί:
  • Να μην οριστικοποιούνται τα τμήματα τον Ιούλιο αλλά αυτό να πραγματοποιείται το Σεπτέμβριο.
  • Να εγκριθούν όλα τα ολιγομελή τμήματα. Σε κάθε περίπτωση πρέπει να ληφθεί ειδική μέριμνα για τα δυσπρόσιτα σχολεία και τα σχολεία των μικρών νησιών της χώρας μας, καθώς και για τα τμήματα τομέων και ειδικοτήτων (ΕΠΑΛ) και Ομάδων Προσανατολισμού (ΓΕΛ) που είναι μοναδικά στην περιοχή τους.
  • Να καταργηθούν όλα τα σχετικά ΦΕΚ και οι υπουργικές εγκύκλιοι, ώστε να εφαρμοστούν όσα αναφέρονται πιο πάνω.
  • 20 μαθητές στα τμήματα – 15 στις κατευθύνσεις – 10 στα εργαστήρια.

Δείτε ακόμη:

Υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως: Στον Ρ/Σ 104,9 FM για Διορισμούς, Τριτοβάθμια, Βάσεις εισαγωγής

Ανάκληση Προκήρυξης θέσεων Δ/νσεων Υπ. Παιδείας, λόγω μεταφοράς Γ. Γ. Ερευνας και Τεχνολογίας

Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία: Ενημέρωση για την τοποθέτηση εκπαιδευτικών

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση