Τετάρτη, 12 Φεβρουαρίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

ΠΑΣΑΔ για νέο σύστημα πρόσληψης: “Για τους κυβερνώντες είναι ασκήσεις επί χάρτου, για εμάς όμως είναι η ίδια μας η ζωή”

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

ΠΑΣΑΔ για νέο σύστημα πρόσληψης εκπαιδευτικών: “Για τους κυβερνώντες είναι ασκήσεις επί χάρτου, για εμάς όμως είναι η ίδια μας η ζωή” – Ανακοίνωση.

ΠΑΣΑΔ για νέο σύστημα πρόσληψης

Ανακοίνωση εξέδωσε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Αναπληρωτών Δασκάλων (ΠΑΣΑΔ) αναφορικά με την μεταβολή στον τρόπο πρόσληψης και μόνιμου διορισμού εκπαιδευτικών με διεξαγωγή γραπτού Διαγωνισμού ΑΣΕΠ, όπως ανακοίνωσε μεταξύ άλλων, ο Υπουργός Παιδείας Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κος Κυριάκος Πιερρακάκης από το βήμα της Βουλής, στην ομιλία του στο πλαίσιο της συζήτησης επί των Προγραμματικών Δηλώσεων της Κυβέρνησης εχθές το Σάββατο 8 Ιουλίου 2023.

Σύμφωνα με τον ΠΑΣΑΔ το νέο σύστημα προβλέπεται να αφορά τόσο μόνιμους διορισμούς, όσο και προσλήψεις συμβασιούχων αναπληρωτών, “οδηγώντας χιλιάδες εκπαιδευτικούς σε δοκιμασία συνεχών εξετάσεων και μόνιμης εργασιακής ανασφάλειας και μετατρέποντας το επάγγελμά μας σε εποχιακή εργασία”.

Ο ΠΑΣΑΔ τονίζει πως η απάντηση θα είναι ηχηρή και για τον λόγο αυτό “προγραμματίζονται κινήσεις συντονισμού και οργάνωσης με όλους τους συλλόγους αναπληρωτών, έχοντας σκοπό τον ορισμό του κοινού τρόπου δράσης και προώθησης των θέσεων”.

Ακολουθεί η Ανακοίνωση του Συλλόγου

Πανελλήνιος Σύλλογος Αναπληρωτών Δασκάλων (ΠΑΣΑΔ)

Από το πρωί παρακολουθούμε αποσβολωμένοι την αιφνιδιαστική αλλαγή πλεύσης που επιχειρεί η κυβέρνηση σχετικά με το σύστημα προσλήψεων και διορισμών, ενώ σύντομα αναμένουμε την έκδοση των προσωρινών πινάκων της πρόσφατης προκήρυξης που αφορά στη Γενική.

Στον απόηχο του εκλογικού αποτελέσματος, ο νέος υπουργός Παιδείας επέλεξε να κλιμακώσει την πολιτική στόχευση της κυβέρνησης και να ανακοινώσει άμεσα γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ, καταργώντας στην πράξη την ισχύουσα διαδικασία πριν καν εκδοθούν τα οριστικά αποτελέσματά της. Το νέο σύστημα προβλέπεται να αφορά τόσο μόνιμους διορισμούς, όσο και προσλήψεις (άκουσον -άκουσον) συμβασιούχων αναπληρωτών, οδηγώντας χιλιάδες εκπαιδευτικούς σε δοκιμασία συνεχών εξετάσεων και μόνιμης εργασιακής ανασφάλειας και μετατρέποντας το επάγγελμά μας σε εποχιακή εργασία.

Πρόκειται για αθέμιτη εξέλιξη, αφού από τη μια μέρα στην άλλη, καλούμαστε από το κυνήγι των προσόντων να επιδοθούμε στη ρουλέτα των εξετάσεων. Ταυτόχρονα, ο Υπουργός εξήγγειλε μια σειρά μέτρων που εντείνουν τον ανταγωνισμό σε όλα τα επίπεδα και καταστρέφουν οποιαδήποτε έννοια κρατικής μέριμνας προς το παιδί, την οικογένεια και τον εκπαιδευτικό. Ενδεικτικά στοιχεία της εν λόγω πολιτικής κλιμάκωσης αποτελούν η ελεύθερη επιλογή σχολείου, η ίδρυση και η διεύρυνση των Πειραματικών Σχολείων με την κατάργηση οργανικών θέσεων για τους εκπαιδευτικούς και την αύξηση της αγωνίας των μαθητών κ.ά. Όλα τα παραπάνω φαίνεται ότι θα συντελεστούν χωρίς καμία διαβούλευση με τον εκπαιδευτικό κλάδο, ο οποίος οφείλει να διεκδικήσει τον ρόλο του ισότιμου εταίρου στα θέματα που άπτονται της εργασίας μας.

Η απάντηση μας θα είναι ηχηρή και για τον λόγο αυτό προγραμματίζουμε ΑΜΕΣΑ τις επόμενες κινήσεις συντονισμού και οργάνωσης με όλους τους συλλόγους αναπληρωτών, έχοντας σκοπό τον ορισμό του κοινού τρόπου δράσης και προώθησης των θέσεών μας. Τονίζουμε προς όλες τις κατευθύνσεις ότι μπορεί τα προαναφερθέντα να είναι για τους κυβερνώντες ασκήσεις επί χάρτου, για εμάς όμως είναι η ίδια μας η ζωή.

ΠΑΣΑΔ

Δείτε σχετικά

Οχι στον γραπτό διαγωνισμό: Ψήφισμα προς Υπουργείο Παιδείας από τον ΣΕΕΠΕΑ Αττικής 

ΠΑΣΑΝ για γραπτό διαγωνισμό και ενιαία κατεύθυνση και κοινό εκπαιδευτικό πρόγραμμα στην Προσχολική Αγωγή 

Γραπτός διαγωνισμός εκπαιδευτικών: Εντονες αντιδράσεις-Συσπείρωση Συλλόγων-Τι γράφεται στα μέσα κοιν. δικτύωσης

Σύστημα προσλήψεων: Να το ξαναδούμε λέει ο Πρόεδρος ΑΣΕΠ-Μέχρι τα μέσα Αυγούστου οι Πίνακες Γενικής 

Υπουργός Παιδείας-Προγραμματικές: Γραπτός διαγωνισμός-Νόμος ΕΑΕ-Αναμόρφ. Παράλληλης-4 με 5 χιλ. διορισμοί το έτος 

Πριν φύγετε

Ειδική Αγωγή-Προσχολική Αγωγή και Εγκαιρη Παρέμβαση: Τι σχεδιάζει να κάνει το Υπουργείο Παιδείας 

Αρμοδιότητες Μιχαηλίδου και Μακρή: Ποιες τους ανατέθηκαν από τον Πρωθυπουργό και τον Υπ. Παιδείας | ΦΕΚ

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply