Πέμπτη, 20 Μαρτίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

ΠΑΣΑΝ-Κατσαρός: 10000 διορισμοί-νέα Τμήματα Ενταξης-διαφοροποίηση θεσμού Παράλληλης Στήριξης

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

ΠΑΣΑΝ-Κατσαρός: 10000 διορισμοί-νέα Τμήματα Ενταξης – διαφοροποίηση θεσμού Παράλληλης Στήριξης – στελέχωση ΚΕΔΑΣΥ με Νηπιαγωγούς Ειδικής Αγωγής – Τι συζητήθηκε στη συνάντηση της Παρασκευής 07 Μαρτίου 2025.

ΠΑΣΑΝ-Κατσαρός

Ενημέρωση για τη συνάντηση του Δ.Σ. του Συλλόγου με τον Γενικό Γραμματέα Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κο Ιωάννη Κατσαρό την Παρασκευή 07 Μαρτίου 2025 κοινοποίησε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Αναπληρωτών Νηπιαγωγών (ΠΑΣΑΝ).

Σύμφωνα με την ενημέρωση επιβεβαιώθηκε από τον Γενικό Γραμματέα του ΥΠΑΙΘΑ η πρόθεση του Υπουργείου για 10.000 μόνιμους διορισμούς, με έμφαση στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση, για το 2025, υπήρξε δέσμευση εκ μέρους του κου Κατσαρού για δημιουργία νέων Τμημάτων Ενταξης, στελέχωση των Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ) με Νηπιαγωγούς Ειδικής Αγωγής, ενώ επίκειται διαφοροποίηση του θεσμού της Παράλληλης Στήριξης χωρίς όμως να έχουμε μείωση προσλήψεων αναπληρωτών.

Τέλος, σύμφωνα με τον ΠΑΣΑΝ, συζητήθηκαν καίρια ζητήματα των Νηπιαγωγών και διαπιστώθηκε κατανόηση ως προς τη σημασία και την ανάγκη επίλυσης τους.

Ακολουθεί η ενημέρωση του ΠΑΣΑΝ

Πανελλήνιος Σύλλογος Αναπληρωτών Νηπιαγωγών (ΠΑΣΑΝ)

Πριν λίγο ολοκληρώθηκε η δια ζώσης συνάντηση με τον γενικό γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας κύριο Ι. Κατσαρό, ο οποίος επιβεβαίωσε τα λεγόμενα του υπουργού για τους 10.000 μόνιμους διορισμούς με προτεραιότητα στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Υπήρξε δέσμευση για δημιουργία τμημάτων ένταξης, στελέχωση των ΚΕΔΑΣΥ με νηπιαγωγούς ειδικής αγωγής, διαφοροποίηση του θεσμού της παράλληλης χωρίς μείωση προσλήψεων. Συζητήθηκαν καίρια ζητήματα των νηπιαγωγών και διαπιστώθηκε κατανόηση ως προς τη σημασία και την ανάγκη επίλυσης τους, ενώ μας διαβεβαίωσε ότι σε προσεχή συνάντηση με τον υπουργό τα θέματα αυτά θα συζητηθούν εκ νέου με στόχο την εξεύρεση ουσιαστικών λύσεων στο μετρό του εφικτού.

Εκ του ΔΣ.

Δείτε επίσης

Συνάντηση Συλλόγων με Γενικό Γραμματέα Υπ. Παιδείας: Πρόθεση για 10.000 διορισμούς-Μοριοδότηση προϋπηρεσίας

Κεραμέως για νόμο αξιολόγησης: Δεν είναι τέλειος και για την βελτίωσή του δουλεύει ο Κ. Πιερρακάκης 

Το χρονοδιάγραμμα του Υπουργείου Παιδείας για το 2025: Ο σχεδιασμός έργων και μεταρρυθμίσεων ανά τρίμηνο 

Νέοι Πίνακες ΑΣΕΠ Ειδικής Αγωγής: Ερωτήσεις και απαντήσεις-Το χρονοδιάγραμμα 

Απόφαση συγκρότησης Τριμελών Πειθαρχικών Συμβουλίων σε κάθε ΠΔΕ χωρίς Αιρετούς εκπροσώπους 

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply