Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

ΠΑΣΟΚ για Παράλληλη Στήριξη: Υπονομεύεται ο θεσμός-Πρωτοβουλία για ολοκληρωμένη πρόταση

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

ΠΑΣΟΚ για Παράλληλη Στήριξη: Υπονομεύεται ο θεσμός-Πρωτοβουλία για ολοκληρωμένη πρόταση για το θεσμό της Παράλληλης Στήριξης στη χώρα μας.

ΠΑΣΟΚ για Παράλληλη Στήριξη

Σε κοινή δήλωση προέβησαν ο Βουλευτής κος Στέφανος Παραστατίδης, Τομεάρχης Παιδείας του ΠΑΣΟΚ και ο κος Νίκος Τσούλιας, Γραμματέας Τομέα Παιδείας ΠΑΣΟΚ, για την συνειδητή επιλογή, όπως αναφέρουν, υπονόμευσης του θεσμού της Παράλληλης Στήριξης από την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας. Μάλιστα αναφέρουν πως άμεσα αναλαμβάνουν πρωτοβουλία για τον κοινοβουλευτικό έλεγχο των επιλογών του Υπουργείου Παιδείας και τη διαμόρφωση μίας ολοκληρωμένης πρότασης για το θεσμό της παράλληλης στήριξης.

Ακολουθεί η δήλωση

“Η Κυβέρνηση υπονομεύει τον θεσμό της παράλληλης στήριξης”

Δεν  απομένει πλέον καμία αμφιβολία ότι η παρούσα ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, σε εκτέλεση της κυβερνητικής πολιτικής ΝΔ, συνειδητά επιλέγει να υποβαθμίσει τον θεσμό της παράλληλης στήριξης, υπονομεύοντας την εκπαίδευση χιλιάδων μαθητών και οδηγώντας σε απόγνωση χιλιάδες γονείς.

Δεν απομένει πλέον καμία αμφιβολία ότι η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας έχει αποφασίσει να προβεί σε τεράστιες περικοπές σε πόρους και προσωπικό παράλληλης στήριξης.

Δεν απομένει πλέον καμία αμφιβολία ότι η παρούσα ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας επιχειρεί άγαρμπα να επενδύσει τις πολιτικές περικοπών της στην ειδική αγωγή με επιστημονικό προκάλυμμα εκπαιδευτικές θεωρίες συμπερίληψης. Αυτό δείχνει η υπ’ αριθμ.  πρωτ. 93506 /Δ3/25 /08 /2023 εγκύκλιος του Υπουργείου, αυτό δείχνουν οι δηλώσεις της Υφυπουργού κυρίας Μιχαηλίδου.

Δεν απομένει καμία αμφιβολία ότι για υπηρετήσει την πολιτική περικοπών του το Υπουργείο Παιδείας δεν διστάζει να υπονομεύσει το ΚΕΔΑΣΥ, το μοναδικό αρμόδιο όργανο για να κρίνει, εξετάζοντας εξατομικευμένα και διεπιστημονικά, πόσοι εκπαιδευτικοί παράλληλης στήριξης χρειάζονται και σε πόσα παιδιά, παραβιάζοντας κατ’ αυτόν τον τρόπο κάθε έννοια επιστημονικής δεοντολογίας και ακυρώνοντας στην πράξη τη λειτουργία του.

Δεν απομένει πλέον καμία αμφιβολία ότι είναι συνειδητή επιλογή του Υπουργείου, μέσω της περικοπής του προσωπικού παράλληλης στήριξης, να ωθήσει τους γονείς να επιβαρύνουν τον ήδη βεβαρυμμένο οικογενειακό τους προϋπολογισμό με επιπλέον έξοδα για την πρόσληψη ιδιωτών ειδικών βοηθών.

Δεν απομένει πλέον καμία αμφιβολία ότι η πολιτική αυτή απόφαση του Υπουργείου οδηγεί τους ήδη προσληφθέντες εκπαιδευτικούς στην εξάντληση και στην υπονόμευση του πολύτιμου παιδαγωγικού τους ρόλου, καθώς τους υποχρεώνει να μετακινούνται όχι μόνο σε διαφορετικές τάξεις εντός του ίδιου σχολείου αλλά και σε δύο ή τρία διαφορετικά σχολεία.

Η Κυβέρνηση δια του Υπουργού Παιδείας ας σταματήσει επιτέλους τον εμπαιγμό και ας πει την αλήθεια στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς:

Ότι έχει άλλες προτεραιότητες στις οποίες επιθυμεί να κατευθύνει πόρους και ενέργεια.

Ότι προέχουν οι ψηφιακές πλατφόρμες και οι διαδραστικοί πίνακες σε σχέση με το ανθρώπινο κεφάλαιο.

Τα παιδιά με αναπηρία και ειδικές μαθησιακές ανάγκες, οι γονείς τους και οι εκπαιδευτικοί είναι άνθρωποι με πραγματικά προβλήματα.

Δεν είναι ούτε μακέτες ούτε βαρύγδουπες διακηρύξεις ούτε αριθμοί σε προϋπολογισμούς.

Δεν τους αξίζει η κοροϊδία και η υποτίμηση της νοημοσύνης τους.

Χρειάζονται στήριξη.

Απαιτούν σεβασμό της αξιοπρέπειάς τους.

Άμεσα αναλαμβάνουμε πρωτοβουλία για τον κοινοβουλευτικό έλεγχο των επιλογών του Υπουργείου Παιδείας και τη διαμόρφωση μίας ολοκληρωμένης πρότασης για το θεσμό της παράλληλης στήριξης στη χώρα μας.

Δείτε επίσης

Αδρανοποίηση Παράλληλης Στήριξης στα σχολεία: Επερώτηση στη Βουλή 

Σε παράλληλο σύμπαν… η Παράλληλη Στήριξη! | Αρθρο 

Παράλληλες στηρίξεις-Ελλάδα 2023: “Eμείς θα ζητάμε έναν εκπαιδευτικό παράλληλης στήριξης για έναν μαθητή” | Επιστολή 

Παραβίαση ωραρίου εκπαιδευτικών Παράλληλης Στήριξης: Ανακοίνωση ΔΟΕ με επισημάνσεις

Δείτε επίσης

Μιχαηλίδου-κλειστά σχολεία: Eχουμε 204 μονοθέσια Δημοτικά με λιγότερο από 15 μαθητές

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply