Παρασκευή, 14 Ιουνίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

ΠΕΑΔ-διορισμοί 2024: Κάλυψη όλων των οργανικών κενών της Δευτεροβάθμιας | Πίνακας κενών

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

ΠΕΑΔ-διορισμοί 2024: Κάλυψη όλων των οργανικών κενών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης – Τα οργανικά κενά ανά κλάδο/ειδικότητα – Πίνακας.

ΠΕΑΔ-διορισμοί 2024

Σχετικά με το αίτημα για πλήρη κάλυψη των οργανικών κενών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό, εξέδωσε Ανακοίνωση η Πανελλήνια Ενωση Αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΕΑΔ).

Η ΠΕΑΔ αφού παραθέτει τα οργανικά κενά ανά κλάδο/ειδικότητα της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης όπως έχουν αποτυπωθεί στη φετινή Εγκύκλιο των Μετατάξεων, καλεί το ΥΠΑΙΘΑ να μεριμνήσει για την κάλυψη όλων των οργανικών κενών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό.

Ακολουθεί η Ανακοίνωση της ΠΕΑΔ

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ (Π.Ε.Α.Δ.)

Αρ. Μητρώου Σωματείου: 30492 ειδ.6283 – Αρ. Διαταγής Αναγνώρισης του Ειρηνοδικείου Αθηνών: 457/14-10-2014 – e-mail: pead2014@gmail.com – Ηλεκτρ. σελ.: https://syllogosanapliroton.wordpress.com/

Αρ. πρωτ. 316

Αθήνα, 28/04/2024

Θέμα: Νέοι Μόνιμοι Διορισμοί Εκπαιδευτικών 2024 – Κάλυψη όλων των οργανικών κενών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Υποχρέωση κάθε ευνομούμενης Πολιτείας είναι να παρέχει το αγαθό της εκπαίδευσης σε όλους τους μαθητές ανεξαιρέτως και σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης. Ειδικότερα, η πλήρης στελέχωση των σχολείων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με μόνιμο και σταθερό εκπαιδευτικό προσωπικό αποτελεί αδήριτη ανάγκη, καθώς μόνο έτσι διασφαλίζονται τα μορφωτικά δικαιώματα όλων των μαθητών και οικοδομούνται ουσιαστικές σχέσεις μαζί τους.

Μάλιστα, σε μια εποχή που χαρακτηρίζεται από έκρηξη φαινομένων βίας και επιθετικότητας κυρίως στους εφήβους, η υποστελέχωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης έρχεται να προστεθεί ως ένας από τους παράγοντες που επιτείνει αυτά τα φαινόμενα, από τη στιγμή που η ανάπτυξη σχέσεων εμπιστοσύνης με τα παιδιά και τους γονείς τους απαιτεί την ύπαρξη μόνιμων εκπαιδευτικών στα σχολεία.

Το Δ.Σ. της Πανελλήνιας Ένωσης Αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας (Π.Ε.Α.Δ.) καλεί το Υπουργείο Παιδείας:

  • Να μεριμνήσει για την κάλυψη όλων των οργανικών κενών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό.
  • Να ζητήσει από τα συναρμόδια Υπουργεία Εσωτερικών και Οικονομικών τις απαιτούμενες πιστώσεις για μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών, ώστε ο συνολικός αριθμός των θέσεων προς πλήρωση να είναι κατά πολύ μεγαλύτερος από τον αριθμό των συνταξιοδοτήσεων.
  • Να προβεί σε δίκαιη κατανομή των θέσεων με βάση τις πραγματικές ανάγκες κάθε κλάδου/βαθμίδας.

Τα οργανικά κενά ανά κλάδο/ειδικότητα της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης έχουν αποτυπωθεί στη φετινή εγκύκλιο των μετατάξεων και είναι τα εξής:

ΠΕ01: 71

ΠΕ02: 522

ΠΕ03: 451

ΠΕ04.01: 121

ΠΕ04.02: 133

ΠΕ04.04: 119

ΠΕ04.05: 39

ΠΕ05: 69

ΠΕ06: 100

ΠΕ07: 11

ΠΕ08: 27

ΠΕ11: 58

ΠΕ33: 25

ΠΕ34: 2

ΠΕ78: 39

ΠΕ79.01: 25

ΠΕ79.02: 1

ΠΕ80: 92

ΠΕ81: 29

ΠΕ82: 121

ΠΕ83: 70

ΠΕ84: 41

ΠΕ85: 12

ΠΕ86: 89

ΠΕ87.01: 27

ΠΕ87.02: 46

ΠΕ87.03: 13

ΠΕ87.04: 7

ΠΕ87.07: 2

ΠΕ87.08: 13

ΠΕ87.09: 22

ΠΕ87.10: 1

ΠΕ88.01: 38

ΠΕ88.02: 13

ΠΕ88.03: 6

ΠΕ88.04: 9

ΠΕ88.05: 1

ΠΕ89.01: 28

ΠΕ90: 16

ΤΕ01.19 8

ΤΕ01.04: 2

ΤΕ01.06: 2

ΤΕ01.07: 1

ΤΕ01.13: 1

ΤΕ02.02: 6

ΤΕ02.04: 1

ΤΕ16: 2

ΔΕ01.17: 8

ΔΕ02.01: 35

ΔΕ02.02: 33

Ευελπιστούμε πως το Υπουργείο Παιδείας θα ανταποκριθεί στο πάγιο αίτημα για κάλυψη όλων των οργανικών κενών στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με μόνιμο και σταθερό εκπαιδευτικό προσωπικό και θα εξασφαλίσει ίσες ευκαιρίες παροχής υπηρεσιών εκπαίδευσης σε όλους τους μαθητές.

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ   Τσατήρη Μαρία

Η ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ  Δεσποτάκη Σωτηρία-Δέσποινα

Δείτε επίσης

Οργανικά κενά εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ 2024: Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης | Πίνακες 

Αριθμός Τμημάτων Ενταξης ανά ΠΔΕ-Στοιχεία προσλήψεων αναπληρωτών και διορισμών από το Υπ. Παιδείας 

Πως υπολογίζονται τα κενά και πλεονάσματα εκπ/κών-Τι ισχύει για τον αριθμό μαθητών ανά Τμήμα 

Πίνακας διορισμών ΕΕΠ-ΕΒΠ 2020-24: 215% αυξήθηκαν οι μόνιμοι τα τελευταία τέσσερα έτη 

Πριν φύγετε

Οδηγός εκπαιδευτικού 2023-24: Ολα όσα αφορούν στους μόνιμους, νεοδιόριστους και αναπληρωτές 

Οδηγός ΕΕΠ-ΕΒΠ 2023-24: Ιστορική διαδρομή-προσλήψεις-διορισμοί-καθηκοντολόγια-νομοθεσία

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση