Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

ΠΕΑΔ-συνάντηση με Γενικό Γραμματέα ΥΠΑΙΘΑ: Κανόνας 1:1 για διορισμούς το 2024-Ιδιος αριθμός αναπληρωτών και του χρόνου

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

ΠΕΑΔ-συνάντηση με Γενικό Γραμματέα Υπ. Παιδείας: Με τον κανόνα 1:1 διορισμοί το 2024-Ιδιος αριθμός αναπληρωτών και του χρόνου-Καμία αλλαγή στο σύστημα μόνιμων διορισμών και προσλήψεων εκπαιδευτικών κατά το επόμενο σχολικό έτος 2024-25.

ΠΕΑΔ-συνάντηση με Γενικό Γραμματέα Υπ. Παιδείας

Συνάντηση με τον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κο Ιωάννη Κατσαρό είχε την Πέμπτη 29 Φεβρουαρίου 2024 η Πανελλήνια Ενωση Αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΕΑΔ), από την οποία προέκυψαν εν συντομία τα παρακάτω:

  • Με τον κανόνα 1:1, δηλαδή μια συνταξιοδότηση-ένας διορισμός, θα πραγματοποιηθούν οι μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών για το 2024 και στους φετινούς αριθμούς θα κυμανθούν οι προσλήψεις αναπληρωτών και του χρόνου.
  • Οσο θα είναι σε ισχύ οι Αξιολογικοί Πίνακες ΑΣΕΠ δεν θα έχουμε αλλαγές στο σύστημα μόνιμων διορισμών και προσλήψεων εκπαιδευτικών.

Ακολουθεί η Ανακοίνωση της ΠΕΑΔ

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ (Π.Ε.Α.Δ.)

Αρ. Μητρώου Σωματείου: 30492 ειδ.6283

Αρ. Διαταγής Αναγνώρισης

του Ειρηνοδικείου Αθηνών: 457/14-10-2014

e-mail: pead2014@gmail.com

Ηλεκτρ. σελ.: https://syllogosanapliroton.wordpress.com/

 Αρ. πρωτ. 314

Αθήνα, 05/03/2024

Δελτίο Τύπου

Θέμα: Συνάντηση με τον Γ.Γ. του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού

             Το Δ.Σ. της Πανελλήνιας Ένωσης Αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας (Π.Ε.Α.Δ.) πραγματοποίησε διαδικτυακή συνάντηση την περασμένη Πέμπτη 29 Φεβρουαρίου με τον Γενικό Γραμματέα Α/θμιας, Β/θμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής, κ. Γιάννη Κατσαρό και με τον στενό συνεργάτη στο ιδιαίτερο Γραφείο του, κ. Απόστολο Παπακωνσταντίνου. Τα θέματα που τέθηκαν προς συζήτηση ήταν τα εξής:

  1. Μόνιμοι Διορισμοί Εκπαιδευτικών 2024: Χρονοδιάγραμμα διορισμών, συνολικός αριθμός θέσεων προς πλήρωση με μόνιμο διορισμό, δίκαιη κατανομή των θέσεων με βάση τις πραγματικές ανάγκες κάθε βαθμίδας εκπαίδευσης.
  2. Χρονοδιάγραμμα έκδοσης από το ΑΣΕΠ των τελικών αξιολογικών πινάκων κατάταξης υποψηφίων εκπαιδευτικών Γενικής Εκπαίδευσης.
  3. Ενδεχόμενο για αλλαγή συστήματος μόνιμων διορισμών και προσλήψεων εκπαιδευτικών.
  4. Αλλαγή του τρόπου υπολογισμού των οργανικών κενών για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
  5. Καταγραφή του πραγματικού ωραρίου των εκπαιδευτικών σε θέσεις ευθύνης και σε θέσεις με θητεία για την αποτύπωση των οργανικών κενών.
  6. Ίδρυση οργανικών θέσεων στα Πρότυπα και Πειραματικά σχολεία.
  7. Άδειες αναπληρωτών, εξίσωση δικαιωμάτων με τους μόνιμους εκπαιδευτικούς, επίδομα στέγασης.
  8. Αντιμετώπιση της έκρηξης βίας στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Η συζήτηση πραγματοποιήθηκε μέσα σε κλίμα συνεργασίας και οι απαντήσεις που δόθηκαν ήταν οι παρακάτω:

  • Οι Μόνιμοι Διορισμοί Εκπαιδευτικών θα πραγματοποιηθούν κανονικά το 2024. Έχουν ξεκινήσει οι διαδικασίες, αλλά είναι ακόμα νωρίς για να γνωρίζουν τον συνολικό αριθμό των θέσεων για διορισμό. Παρά το γεγονός πως τονίστηκε επανειλημμένα η ανάγκη για συνολικό αριθμό μόνιμων διορισμών μεγαλύτερο από τις συνταξιοδοτήσεις, δεν φάνηκε να υπάρχουν μεγάλες πιθανότητες να συμβεί κάτι τέτοιο. Θα ακολουθηθεί ο κανόνας 1:1.
  • Την επόμενη σχολική χρονιά ο αριθμός των προσλήψεων αναπληρωτών θα είναι παρόμοιος με τον φετινό αριθμό.
  • Σχετικά με την έκδοση των τελικών αξιολογικών πινάκων κατάταξης υποψηφίων εκπαιδευτικών Γενικής Εκπαίδευσης αρμόδιο να απαντήσει σε ερωτήματα είναι το ΑΣΕΠ.
  • Δεν θα υπάρξει καμία αλλαγή στο σύστημα μόνιμων διορισμών και προσλήψεων εκπαιδευτικών κατά το επόμενο σχολικό έτος 2024-2025. Όσο υπάρχουν πίνακες σε ισχύ, θα διατηρηθούν ως έχουν.
  • Για όλα τα υπόλοιπα θέματα δεν δόθηκαν συγκεκριμένες απαντήσεις και δεν φάνηκε να υπάρχει πρόθεση για αλλαγή. Η μόνη αλλαγή που ενδέχεται να γίνει είναι η δημιουργία ηλεκτρονικής βάσης δεδομένων για τους αναπληρωτές, ώστε να μη χρειάζεται κάθε χρόνο να επανακαταθέτουν τα ίδια έγγραφα στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης.

Η Π.Ε.Α.Δ. διατύπωσε γραπτώς τα αιτήματα και τις προτάσεις της προς το Υπουργείο Παιδείας και ζήτησε να δοθούν απαντήσεις σε εύλογο χρονικό διάστημα. Επίσης, τονίστηκε η ανάγκη να στελεχωθεί πλήρως η Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με μόνιμο και σταθερό εκπαιδευτικό προσωπικό, καθώς οι ανάγκες το επιβάλλουν. Τέλος, εκφράστηκε η έντονη δυσαρέσκεια και μεγάλη αντίθεση των εκπαιδευτικών απέναντι σε σχέδια εφαρμογής γραπτού διαγωνισμού ΑΣΕΠ στο μέλλον.

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                 Η ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

Τσατήρη Μαρία            Δεσποτάκη Σωτηρία-Δέσποινα

Δείτε επίσης

Για την αφαίρεση της διάταξης σύστασης οργανικών θέσεων ΕΕΠ-ΕΒΠ ρωτήθηκε ο Υπουργός Παιδείας-Τι απάντησε 

Τι είπε το Υπουργείο Παιδείας για τη σύσταση των 1.555 νέων οργανικών θέσεων ΕΕΠ-ΕΒΠ σε ΠΟΣΕΕΠΕΑ και Συλλόγους 

Πριν φύγετε

Συνολικό θεσμικό πλαίσιο για την Ειδική Αγωγή προσεχώς: Συναινέσεις ζήτησε ο Υπουργός Παιδείας από τα κόμματα

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply