Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

ΠΕΑΔ: Τι ειπώθηκε στη συνάντηση με την Γ. Γ. ΥΠΑΙΘ Α. Γκίκα

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

ΠΕΑΔ: Τι ειπώθηκε στη συνάντηση της Πανελλήνιας Ενωσης Αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με την Γενική Γραμματές του ΥΠΑΙΘ κα Αναστασία Γκίκα.

ΠΕΑΔ

Δελτίο Τύπου εξέδωσε η Πανελλήνια Ενωση Αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΕΑΔ) για την συνάντηση που είχε το ΔΣ με τη Γενική Γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων κα Αναστασία Γκίκα.

Η Ενωση παραθέτει τα βασικά σημεία της συνάντησης.

Δείτε το Δελτίο Τύπου της ΠΕΑΔ

Αθήνα, 30/8/2019

Δελτίο Τύπου

Η Π.Ε.Α.Δ. εκφράζοντας θεσμικά τους αναπληρωτές στη Δευτεροβάθμια Εκπ/ση, κατόπιν πρόσκλησης από τη Γενική Γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων κα. Γκίκα Αναστασία, συναντήθηκε σήμερα μαζί της.

Η συνάντηση έγινε σε καλό κλίμα σε συνέχεια της προηγούμενης συνάντησης στις 5/8.

Παραθέτουμε τα βασικά σημεία από τη σημερινή συνάντηση:

1. Χρονοδιάγραμμα προσλήψεων αναπληρωτών σχολ. έτους 2019-2020. Η Γενική Γραμματέας είπε ότι σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα η α’ φάση θα γίνει την Πέμπτη 5/9. Αναφορικά με το πλήθος των προσλήψεων θα κυμανθούμε στα αντίστοιχα περσινά επίπεδα.

2. Στόχος του υπουργείου είναι οι φάσεις προσλήψεων να είναι λιγότερες από πέρυσι, αλλά πιο μαζικές.

3. Τόσο για την α’ φάση, όσο και για τις επόμενες ζητήσαμε να υπάρξει αντιπροσωπευτική κάλυψη των κενών από όλα τα γεωγραφικά διαμερίσματα της χώρας και τα αστικά κέντρα.

4. Θέσαμε ξανά το μείζον ζήτημα της υλοποίησης μόνιμων διορισμών στη Γενική Αγωγή -10.500 κατ’ελάχιστον- και ζητήσαμε την άμεση έκδοση της προκήρυξης σε εφαρμογή του ν.4589/2019.

5. Αναφορικά με την ολοκλήρωση των διορισμών στην Ειδική Αγωγή και την έκδοση των τελικών πινάκων σύμφωνα με όσα προβλέπει ο ν.4589/2019, το υπουργείο προσπαθεί να ολοκληρώσει τη διαδικασία έως τις αρχές Νοεμβρίου. Σε κάθε περίπτωση και η Γενική Γραμματέας συμφώνησε ότι οι λεγόμενοι «παλιοί» πίνακες έχουν ολοκληρώσει τη χρήση τους, καθώς τα τελευταία χρόνια έχουν πολλές στρεβλώσεις, απαράδεκτες συμφύρσεις και αδικίες.

6. Στην Ειδική Αγωγή αναμένεται η σύσταση των οργανικών θέσεων για την κάλυψή τους από τους διορισμούς.

7. Αναφορικά με τα ολιγομελή τμήματα θα εγκριθεί μέρος όσων έχουν ζητηθεί.

8. Για τις τάξεις υποδοχής ζητήθηκε η ένταξη και άλλων ειδικοτήτων.

9. Για την Ενισχυτική και την Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη ζητήθηκε να ξεκινήσει και να υλοποιηθεί νωρίτερα για να στηριχθεί ουσιαστικά ο θεσμός.

10. Θέσαμε ξανά τα ζητήματα της άνισης μεταχείρισης των αναπληρωτών σε σχέση με τους μόνιμους συναδέλφους, όσον αφορά τις αναρρωτικές άδειες, την απαράδεκτη επανάληψη κατάθεσης των ίδιων δικαιολογητικών κάθε χρόνο κατά την πρόσληψή μας κ.ο.κ.

Η Π.Ε.Α.Δ. θα συνεχίσει με την ίδια υπευθυνότητα, σοβαρότητα και αποφασιστικότητα τη διεκδίκηση της αποκατάστασης των εργασιακών σχέσεων όλων όσοι χρόνια τώρα αποτελούμε το απαραίτητο προσωπικό για την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων σε όλη τη χώρα.

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ               Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

Διαμάντης Θεόδωρος    Σάββας Βασίλειος

Δείτε επίσης

Δηλώσεις περιοχών προτίμησης αναπληρωτών: 28/08 έως 02/09/2019 | Υ.Α.

Νεκτάριος Κορδής: Συνεδρίαση ΚΥΣΔΕ 28 και 29/08/2019 – Προσλήψεις

Πρόσληψη εκπαιδευτών ΙΕΚ ΟΑΕΔ: Αιτήσεις 02/09 έως 06/09/2019

Οδηγοί υλοποίησης: Παράλληλη Στήριξη – ΣΜΕΑΕ/Τ.Ε – Τάξεις Υποδοχής

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση