Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

ΠΕΕΚΠΕ-Αίτημα συνάντησης με τον Γ.Γ Υπουργείου Παιδείας Α. Κόπτση για το θεσμικό πλαίσιο της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

ΠΕΕΚΠΕ-Αίτημα συνάντησης με τον Γ.Γ Υπουργείου Παιδείας Αλέξανδρο Κόπτση για το θεσμικό πλαίσιο της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και των δομών της το επόμενο σχολικό έτος 2021-22.

ΠΕΕΚΠΕ-Αίτημα συνάντησης

Π.Ε.ΕΚ.Π.Ε.: Επείγον αίτημα Συνάντησης με τον Γενικό Γραμματέα Πρωτοβάθμιας-Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής κ. Αλέξανδρο Κόπτση για το θεσμικό πλαίσιο και την εύρυθμη λειτουργία της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και των δομών της το επόμενο σχολικό έτος 2021-22

 Κύριε Γενικέ Γραμματέα,

Έχοντας υπόψη  αφενός

την εκφρασμένη, στην προηγούμενη συνάντηση (16/4/2021), «πολιτική βούληση για έγκαιρο διάλογο και αποδοχή του συμβουλευτικού ρόλου της Ένωσης σε θεσμικά θέματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης», την αναγνώριση εκ μέρους σας «της προσφοράς και του ρόλου του 31χρονου θεσμού στις μεταρρυθμιστικές προσπάθειες εισαγωγής νέων μεθοδολογιών και παιδαγωγικών τεχνικών στην εκπαιδευτική διαδικασία» και «την απρόσκοπτη συνέχειά του με την υλοποίηση πολύμηνων προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στα σχολεία και τη διατήρηση των υποστηρικτικών της θεσμών (Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Υπεύθυνοι Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης/Σχολικών Δραστηριοτήτων)»

και αφετέρου

την κατάθεση προς διαβούλευση το επόμενο διάστημα μετά τη συζήτηση στο Υπουργικό Συμβούλιο, του Σχεδίου Νόμου για τις διαδικασίες επιλογής Στελεχών Εκπαίδευσης,

επιθυμούμε την πραγματοποίηση επείγουσας συνάντησης εργασίας με μέλη του Δ.Σ. της Ένωσής μας, που στόχο θα έχει την έγκαιρη ενημέρωση σχετικά με:

  1. το σχεδιασμό της πολιτικής ηγεσίας για το θεσμικό πλαίσιο της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (Π.Ε.) στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση,
  2. το ρόλο και την προοπτική των υποστηρικτικών δομών και των αντίστοιχων στελεχών τους στην εκπαιδευτική, οργανωτικο-διοικητική και κοινωνική πραγματικότητα και
  3. τις άμεσες απαιτούμενες νομοθετικές ρυθμίσεις και προτεραιότητες για την εύρυθμη λειτουργία του θεσμού των Σχολικών Δραστηριοτήτων και των  δομών τους  το επόμενο σχολικό έτος 2021-2022.
Κύριε Γενικέ Γραμματέα,

Η Π.Ε.ΕΚ.Π.Ε. διαθέτοντας την επιστημονική συγκρότηση και εμπειρία των μελών της στην παροχή υψηλής ποιότητας εκπαιδευτικού έργου και επιθυμώντας να συμβάλλει στην αναβάθμιση της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης/ Εκπαίδευσης για την Αειφορία, είναι στη διάθεσή σας για ένα ουσιαστικό και γόνιμο διάλογο καταθέτοντας συγκεκριμένες προτάσεις , ώστε να εξασφαλιστεί η απαραίτητη συναίνεση για τα πολύ σοβαρά αυτά ζητήματα στον ευαίσθητο χώρο της εκπαίδευσης αλλά και τη κοινωνικής πραγματικότητας.

Αναγνωρίζοντας το ενδιαφέρον σας για το θεσμό, προσβλέπουμε στην θετική ανταπόκριση στο αίτημά μας, αναμένοντας άμεσα τον ορισμό της αιτούμενης συνάντησης.

Αθήνα       16/06/2021

Για το Διοικητικό Συμβούλιο

Η  Γ. Γραμματέας                                                                   Ο Πρόεδρος

Ιωάννα Παπαϊωάννου                                                             Ιωάννης Βλάχος

Δείτε επίσης

ΠΕΕΚΕ: Κατεπείγουσες δράσεις εν όψει πλήρους απουσίας των μαθημάτων Κοινωνικών Επιστημών από το Λύκειο
Διορισμοί εκπαιδευτικών Πληροφορικής: Επιστολή ΠΣΑΠ-Πίνακες κατανομής θέσεων
ΦΕΚ: Ιδρυση σχολικών μονάδων Δευτεροβάθμιας-Λυκειακών Τάξεων-Κατάργηση σχολικής μονάδας
 Προϋπολογισμός προγραμμάτων ΕΣΠΑ 2021 Υπ. Παιδείας-888.893.000 € για 45.000 εκπαιδευτικούς
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Βασίλης Βούγιας

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση