Τρίτη, 21 Ιανουαρίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

ΠΕΕΚΠΕ-Αντιπολεμική κραυγή αγωνίας Εκπαιδευτικών Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

ΠΕΕΚΠΕ-Αντιπολεμική κραυγή αγωνίας Εκπαιδευτικών Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης-Η ανθρωπιστική και περιβαλλοντική καταστροφή, είναι τραγική οπισθοδρόμηση του πλανήτη.

Tο Δ.Σ. της Πανελλήνιας Ένωσης Εκπαιδευτικών για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση (Π.Ε.ΕΚ.Π.Ε.), συνυπογράφει το παρακάτω κείμενο της Ομάδας Πρωτοβουλίας πρώην και νυν Υπευθύνων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (Π.Ε), Υπευθύνων Σχολικών Δραστηριοτήτων και μελών παιδαγωγικών ομάδων Κ.Ε.ΠΕ.Α.(πρώην Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης) της χώρας, με την ευχή και την ελπίδα να επικρατήσει η λογική και ο διάλογος ως η μόνη μέθοδος επίλυσης των διαφορών, η ειρήνη προς όφελος των λαών και η ανάπτυξη ενός αντιπολεμικού και φιλειρηνικού κινήματος στον πλανήτη μας!!

“Δάσκαλοι και Καθηγητές που εργάστηκαν και εργάζονται με αγάπη για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση της χώρας, εκπέμπουν αντιπολεμική κραυγή αγωνίας. Ως δάσκαλοι της Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον κ την Αειφορία, εμψυχωτές των μαθητών μας, τους μάθαμε να καθρεφτίζονται γελαστοί στον καταγάλανο ουρανό.

Δάσκαλοι ασυμβίβαστοι κ αέναοι υποστηρικτές της ειρήνης, του πνεύματος, του πολιτισμού, της κοινωνικής αλληλεγγύης, της δημοκρατίας, της ελευθερίας και της αυτοδιάθεσης των λαών του κόσμου, μάθαμε στους μαθητές μας, ότι ο πόλεμος είναι η χειρότερη μορφή καταστροφής του περιβάλλοντος και δυστυχίας του ανθρώπου. Κραυγάζουμε εναγώνια, ώστε η οργή μας να οδηγήσει τους πολεμοχαρείς ηγέτες, σε άμεση κατάπαυση του πυρός και περαιτέρω ειρηνική συνεννόηση.

Το τρομαγμένο βλέμμα των παιδιών του πολέμου, δεν αφήνει ήσυχη τη συνείδησή μας. Η ανθρωπιστική κ περιβαλλοντική καταστροφή, είναι τραγική οπισθοδρόμηση του πλανήτη με τεράστιο κόστος, που θα επωμιστούν όλοι οι λαοί κ οι επόμενες γενιές”.

Για το Δ.Σ

Ο Πρόεδρος                       Η Γ. Γραμματέας

Βλάχος Ιωάννης               Παπαϊωάννου Ιωάννα

Δείτε σχετικά

Ουκρανία-Συλλογή ιατροφαρμακευτικού υλικού από τους μαθητές 5ου ΓΕΛ Αχαρνών Αγίας Άννας και 6ου Γυμνασίου Αχαρνών 

Πόλεμος στην Ουκρανία: Προτάσεις για υποστήριξη της εκπαιδευτικής κοινότητας από το ΙΕΠ 

Ελληνες φοιτητές Ουκρανίας-Ρωσίας: Λήψη άμεσων μέτρων για την ασφάλεια τους-Ερώτηση στη Βουλή 

Δείτε επίσης

Διδασκαλία του Ολοκαυτώματος-Μνημόνιο Συνεργασίας: Υλοποίηση δραστηριοτήτων και σεμιναρίων 

Χαρά Κεφαλίδου-σχολικός εκφοβισμός: “Δική μας ευθύνη η βία που βιώνουν οι μαθητές. Δική μας και η αντιμετώπισή της”

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply