Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Πειραματικά διαπολιτισμικά σχολεία: Εγκύκλιος καταγραφής κενών για διενέργεια μεταθέσεων

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Πειραματικά διαπολιτισμικά σχολεία: Εγκύκλιος καταγραφής κενών για διενέργεια μεταθέσεων των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Εγκύκλιο υπ.αριθμ. 122641/29-9-2021 καταγραφής οργανικών κενών σε Πειραματικά Σχολεία Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2022-2023 κοινοποίησε το ΥΠΑΙΘ, ενόψει της διενέργειας των μεταθέσεων των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Το έγγραφο

Ενόψει της διενέργειας των μεταθέσεων των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σε Πειραματικά Σχολεία Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης έτους 2022, παρακαλούμε όπως προβείτε σε ηλεκτρονική καταχώριση, έως τις 07-10-2021, στο ηλεκτρονικό σύστημα https://inventory.minedu.gov.gr/ των κενών οργανικών θέσεων, όπως και των πλεονασμάτων, ανά κλάδο και ειδικότητα, των σχολικών μονάδων αρμοδιότητάς σας, ώστε να ενημερώνονται από την ιστοσελίδα οι εκπαιδευτικοί Π.Ε. που προτίθενται να υποβάλουν αίτηση μετάθεσης στα εν λόγω σχολεία.

Τα οργανικά κενά και πλεονάσματα προσωπικού

θα πρέπει να δηλωθούν με αντικειμενικότητα, όπως προκύπτουν από τα πραγματικά στοιχεία που έχουν καταχωριστεί στο ηλεκτρονικό σύστημα, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 4 του Π.Δ. 50/1996 (ΦΕΚ 45τ Α’), όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 4 του Π.Δ. 100/1997 (ΦΕΚ 94τ Α’).

Σημειώνεται ότι,

κατά τα οριζόμενα στην αριθμ. 114163/Δ2/14-10-2004 (ΦΕΚ 1592/τ.Β΄/25-10-2004) Υ.Α., εκτός από τις δηλούμενες κενές οργανικές θέσεις, θα δηλώνεται και η γλώσσα της χώρας από την οποία προέρχεται το μεγαλύτερο ποσοστό των φοιτώντων μαθητών.

Μετά την καταληκτική ημερομηνία καταχώρισης των δεδομένων, δεν επιτρέπονται τροποποιήσεις οργανικών κενών/πλεονασμάτων.

Διευκρινίζεται ότι

πλεόνασμα εκπαιδευτικού προσωπικού σε Πειραματικά Σχολεία Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης, συνεπάγεται υπεράριθμους εκπαιδευτικούς στις εν λόγω σχολικές μονάδες, επομένως, σύμφωνα με τις διατάξεις της §12 του άρθρου 14 του Π.Δ. 50/1996 (ΦΕΚ 45τΑ’) που προστέθηκε με την §2 του άρθρου 12 του Π.Δ. 100/1997 (ΦΕΚ 94τΑ’), αρμοδίως

«..τα περιφερειακά υπηρεσιακά συμβούλια σε συνεδρίασή τους χαρακτηρίζουν ονομαστικά τους υπεράριθμους εκπαιδευτικούς, κατά σχολική μονάδα..» (περ. β, §3, άρθρο 14 του Π.Δ. 50/1996), ώστε στη συνέχεια να χαρακτηριστούν ως υπεράριθμοι από το αρμόδιο Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και να ακολουθηθεί η προβλεπόμενη από τις παραπάνω διατάξεις διαδικασία.

Εφιστούμε την προσοχή σας στον ενδελεχή έλεγχο

των στοιχείων που προέρχονται από τις σχολικές μονάδες αρμοδιότητάς σας και στην ορθή καταχώριση, με ευθύνη σας, των οργανικών κενών/πλεονασμάτων στο ηλεκτρονικό σύστημα, ώστε να αποτυπωθούν σωστά οι οργανικές ανάγκες των Πειραματικών Σχολείων Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης για το έτος 2022-2023.

Η ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ

ΜΑΡΙΑ ΔΟΚΟΥ

Δείτε το έγγραφο σε μορφή pdf Kαταγραφή οργανικών κενών σε Πειραματικά Σχολεία Διαπολιτισμικής A/θμιας Εκπαίδευσης

Δείτε επίσης

Απόσπαση εκπαιδευτικών στα ΣΔΕ για το σχολικό έτος 2021-22 | Ονόματα
Δυσπρόσιτα-κατάταξη σχολείων: Επανακατάταξη σε αξιολογική κατηγορία-Τροποποίηση απόφασης
Αποφάσεις πρόσληψης Β Φάσης 2021-22 αναπληρωτών εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ
Εισαγγελική παρέμβαση για το ΕΠΑΛ Σταυρούπολης ζητά η Υπουργός Παιδείας για τα γεγονότα που λαμβάνουν χώρα
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Πρόεδρος του Ινστιτούτου Παιδαγωγικών Ερευνών Μελετών της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας (Ι.Π.Ε.Μ. - Δ.Ο.Ε.). Διετέλεσε Προϊστάμενος του 2ου Γραφείου Εκπαίδευσης της Γ΄ Αθήνας, Διευθυντής Εκπαίδευσης Π.Ε. Γ΄ Αθήνας, Διευθυντής στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο του Αιγάλεω, Διευθυντής της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.) του Υπουργείου Παιδείας και Σύμβουλος Α΄ Ειδικής Αγωγής στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.).

Γράψτε μία απάντηση