“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Πειραματικά και Πρότυπα Σχολεία: Το ΦΕΚ με την εισαγωγή των μαθητών/τριών

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Πειραματικά και Πρότυπα Σχολεία: Το ΦΕΚ με την εισαγωγή των μαθητών/τριών και τις σχετικές ρυθμίσεις για το σχολικό έτος 2019-20.

Πειραματικά και Πρότυπα Σχολεία: Εισαγωγή μαθητών/τριών και σχετικές ρυθμίσεις για το σχολικό έτος 2019-2020

Κάθε ενδιαφερόμενος για εισαγωγή δικαιούται να συμμετέχει στις διαδικασίες επιλογής μίας και μόνο σχολικής μονάδας, είτε μίας Πειραματικής είτε μίας Πρότυπης.

Α. Εισαγωγή μαθητών/τριών και σχετικές ρυθμίσεις στα Πειραματικά Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2019-2020.

Η επιλογή των μαθητών/τριών στα Πειραματικά Νηπιαγωγεία θα γίνει με κλήρωση.

Οι ενδιαφερόμενοι γονείς και κηδεμόνες για την εισαγωγή των νηπίων στις υπό πλήρωση θέσεις Νηπιαγωγείου που έχουν εγκριθεί από την Ε.Ε.Π.Π.Σ. οφείλουν να υποβάλουν αίτηση στην ηλεκτρονική πλατφόρμα της Ε.Ε.Π.Π.Σ. https://www.iep.edu.gr/pps/, που υποστηρίζεται από το Ι.Ε.Π., το οποίο έχει την ευθύνη διαχείρισης του περιεχομένου της.

Β. Εισαγωγή μαθητών/τριών (μη συνδεδεμένα)/Πλήρωση κενών θέσεων (συνδεδεμένα) και σχετικές ρυθμίσεις στα Πειραματικά Δημοτικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2019-2020.

Για τα υφιστάμενα Πειραματικά Νηπιαγωγεία και Δημοτικά Σχολεία, τα οποία συνδέονται μεταξύ τους, οι απόφοιτοι του Νηπιαγωγείου θα εγγραφούν αυτοδίκαια στην Α΄ τάξη του συνδεδεμένου Δημοτικού Σχολείου, εφόσον υποβληθεί σχετική αίτηση – δήλωση από τους γονείς και κηδεμόνες αυτών κατά το χρονικό διάστη- μα από 27 Μαΐου 2019 έως και 4 Ιουνίου 2019.

Εντός της ίδιας προθεσμίας, οι γονείς των αποφοίτων Νηπιαγωγείου που δεν επιθυμούν να φοιτήσουν τα παιδιά τους στο συνδεδεμένο Δημοτικό Σχολείο, οφείλουν να το δηλώσουν υπεύθυνα στον/ην Διευθυντή/ντρια ή Προϊστάμενο/η της οικείας σχολικής μονάδας, ώστε ο/η τελευταίος/α να εφαρμόσει την κείμενη νομοθεσία και να αποδώσει στο συνδεδεμένο σχολείο τον αριθμό των προς κάλυψη θέσεων.

Δείτε επίσης:

Προγραμματισμός Εκπαιδευτικού Εργου Νηπιαγωγείων και Δημοτικών

Γ. Εισαγωγή μαθητών/τριών (μη συνδεδεμένα)/Πλήρωση κενών θέσεων (συνδεδεμένα) και σχετικές ρυθμίσεις στα Πειραματικά Γυμνάσια για το σχολικό έτος 2019-2020.

Για τα υφιστάμενα Πειραματικά Δημοτικά Σχολεία και Γυμνάσια, τα οποία συνδέονται μεταξύ τους, οι απόφοιτοι του Δημοτικού Σχολείου θα εγγραφούν αυτοδίκαια στην Α΄ τάξη του συνδεδεμένου Γυμνασίου, εφόσον υποβληθεί σχετική αίτηση – δήλωση από τους γονείς και κηδεμόνες αυτών από την 27η Μαΐου 2019 μέχρι και την 4η Ιουνίου 2019.

Εντός της ίδιας προθεσμίας, οι γονείς των αποφοίτων Δημοτικού που δεν επιθυμούν να φοιτήσουν τα παιδιά τους στο συνδεδεμένο Πειραματικό Γυμνάσιο, οφείλουν να το δηλώσουν υπεύθυνα στον/ στην Διευθυντή/ντρια/ή στον/στην Προϊστάμενο/η της οικείας σχολικής μονάδας, ώστε ο/η τελευταίος/α να εφαρμόσει την κείμενη νομοθεσία και να αποδώσει στο συνδεδεμένο σχολείο τον αριθμό των προς κάλυψη θέσεων.

Στην περίπτωση που ο αριθμός των αιτούντων αποφοίτων υπερβαίνει τον αριθμό των διαθέσιμων θέσεων, τότε ο τελευταίος αυξάνεται αναλόγως.

Δ. Εισαγωγή μαθητών/τριών (μη συνδεδεμένα)/ Πλήρωση κενών θέσεων (συνδεδεμένα) και σχετικές ρυθμίσεις στα Πειραματικά Λύκεια για το σχολικό έτος 2019-2020.

Για τα υφιστάμενα Πειραματικά Γυμνάσια και Λύκεια, τα οποία συνδέονται μεταξύ τους, οι απόφοιτοι του Γυμνασίου θα εγγραφούν αυτοδίκαια στην Α΄ τάξη του συνδεδεμένου Λυκείου, εφόσον υποβληθεί σχετική ατηση – δήλωση από τους γονείς και κηδεμόνες αυτών από την 27η Μαΐου 2019 μέχρι και την 4η Ιουνίου 2019.

Εντός της ίδιας προθεσμίας, οι γονείς των αποφοίτων Γυμνασίου που δεν επιθυμούν να φοιτήσουν τα παιδιά τους στο συνδεδεμένο Πειραματικό Λύκειο, οφείλουν να το δηλώσουν υπεύθυνα στον/στην Διευθυντή/ντρια της οικείας σχολικής μονάδας, ώστε ο τελευταίος να εφαρμόσει την κείμενη νομοθεσία και να αποδώσει στο συνδεδεμένο σχολείο τον αριθμό των προς κάλυψη θέσεων.

Στην περίπτωση που ο αριθμός των αιτούντων αποφοίτων υπερβαίνει τον αριθμό των διαθέσιμων θέσεων, τότε ο τελευταίος αυξάνεται αναλόγως.

Δείτε το ΦΕΚ αναλυτικά

Δείτε επίσης:

Τάξεις Υποδοχής (ΖΕΠ): Οδηγίες και κατευθύνσεις για την ίδρυση και λειτουργία – Α’ Φάση

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση