Κυριακή, 19 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

ΠΕΚ για έναρξη ατομικής αξιολόγησης: Ψευδεπίγραφος τίτλος-Στόχος η ψηφοθηρία και η επικοινωνιακή διαχείριση

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

ΠΕΚ για έναρξη ατομικής αξιολόγησης εκπαιδευτικών: Ψευδεπίγραφος τίτλος – Μοναδικός στόχος η ψηφοθηρία και η επικοινωνιακή διαχείριση – Ανακοίνωση.

ΠΕΚ για έναρξη ατομικής αξιολόγησης

“Οι παρατάσεις, η ψήφιση νόμων και τροπολογιών ερήμην της εκπαιδευτικής κοινότητας αλλά και της πραγματικότητας, έκαναν αναγκαία την κατάθεση μιας τροπολογίας με την οποία επιχειρείται η παράταιρη συνύπαρξη συντονιστών εκπαιδευτικού έργου και συμβούλων εκπαίδευσης, η ανάληψη καθηκόντων σε διαφορετικά χρονικά διαστήματα για διαφορετικά συμβούλια επιλογής αλλά και η διατήρηση των “παλαιών” συντονιστών εκπαιδευτικού έργου στα συμβούλια επιλογής διευθυντών σχολικών μονάδων”.

Τα παραπάνω αναφέρονται μεταξύ άλλων σε ανακοίνωση της Προοδευτικής Ενότητας Καθηγητών (ΠΕΚ) αναφορικά με τη διάταξη του ΥΠΑΙΘ που ψηφίσθηκε στη Βουλή και σηματοδοτεί την έναρξη της ατομικής αξιολόγησης των εκπαιδευτικών.

Ακολουθεί η ανακοίνωση της ΠΕΚ

ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ

«Εξέλιπε η ντροπή»

Με αφορμή την πολυτροπολογία του Υπουργείου Παιδείας

Με χθεσινή τροπολογία που κατέθεσε σε άσχετο με την παιδεία νομοσχέδιο, η Υπουργός παιδείας επιχειρεί να αντιμετωπίσει τα αδιέξοδα στα οποία οδήγησε η ανικανότητα της πολιτικής ηγεσίας και των στελεχών του Υπουργείου Παιδείας. Η τροπολογία αποτελεί ομολογία της αποτυχίας τους να οργανώσουν στοιχειωδώς σωστά και έγκαιρα μια απλή διαδικασία επιλογής στελεχών, στην προκείμενη περίπτωση των συμβούλων εκπαίδευσης και των διευθυντών σχολικών μονάδων.

Οι παρατάσεις, η ψήφιση νόμων και τροπολογιών ερήμην της εκπαιδευτικής κοινότητας αλλά και της πραγματικότητας, έκαναν αναγκαία την κατάθεση μιας τροπολογίας με την οποία επιχειρείται η παράταιρη συνύπαρξη συντονιστών εκπαιδευτικού έργου και συμβούλων εκπαίδευσης, η ανάληψη καθηκόντων σε διαφορετικά χρονικά διαστήματα για διαφορετικά συμβούλια επιλογής αλλά και η διατήρηση των “παλαιών” συντονιστών εκπαιδευτικού έργου στα συμβούλια επιλογής διευθυντών σχολικών μονάδων.

Η όλη επιχείρηση φέρει τον ψευδεπίγραφο τίτλο :” Έναρξη ατομικής αξιολόγησης εκπαιδευτικών”.

Για μία ακόμη φορά ή Υπουργός παιδείας, – βαφτίζοντας το κρέας, ψάρι-, παρουσιάζει την αποτυχία στο σχεδιασμό και τη διαχείριση ως επίτευγμα! Εξέλιπε η ντροπή και καθώς φαίνεται θα συνεχίσει να εκλείπει όσο πλησιάζουμε στις εθνικές εκλογές αφού μοναδικός στόχος της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου είναι η ψηφοθηρία και η επικοινωνιακή διαχείριση.

Στην εποχή της κρίσης της παιδείας είναι επικίνδυνο η διοίκηση να ασκείται με άσχετους και κενούς περιεχομένου τίτλους. Συλλογικά θα αγωνιστούμε ενάντια στην εγκατάλειψη των σχολείων, στην εργαλειοποίηση των εκπαιδευτικών θεσμών, στη απομείωση και τον ευτελισμό του παιδαγωγικού μας ρόλου στα οποία οδηγεί η κυβερνητική πολιτική.

ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ

Δείτε επίσης

Ατομική αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Ξεκινά την ερχόμενη εβδομάδα μετά 41 χρόνια-7 ερωτήσεις/απαντήσεις 

Κεραμέως-καταθέτει νέο νομοσχέδιο: Πλατφόρμα καταγγελιών σχολ. βίας-Τι είπε για διορισμούς-αξιολόγηση-“eParents” 

Πλατφόρμα αξιολόγησης-Ηλεκτρονικός φάκελος-Τι θα αξιολογηθεί από το έργο εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ 

Κεραμέως: Αρχίζει η αξιολόγηση εκπ/κών-Διορισμοί σε εξάρτηση με εκλογές-Πίνακες γενικής σύντομα-διάταξη για σχολική βία 

Κόπτσης για διορισμούς 2023-νέα κριτήρια επιλογής εκπ/κών-νέες οργανικές-κενά 

Μετάταξη για λόγους υγείας μέσω Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας: Οδηγίες από το Υπουργείο Παιδείας

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση