Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

ΠΕΚ: Υπέρ του εμβολιασμού όλων των εκπαιδευτικών-Τεστ από δημόσιες δομές

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

ΠΕΚ: Υπέρ του εμβολιασμού όλων των εκπαιδευτικών χωρίς αστερίσκους και υποσημειώσεις-Ζητάμε τον τακτικό περιοδικό εργαστηριακό έλεγχο μέσα από δημόσιες δομές υγείας-Ανακοίνωση Προοδευτικής Ενότητας Καθηγητών (ΠΕΚ).

ΠΕΚ: Υπέρ του εμβολιασμού όλων των εκπαιδευτικών
ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ
Για το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων

 Σε μία περίοδο κατά την οποία ένα τέταρτο κύμα πανδημίας δοκιμάζει για μία ακόμη φορά τις αντοχές της κοινωνίας, οι εκπαιδευτικοί δίνουν  ξανά τη μάχη της στήριξης των μαθητών, του σχολείου, της εκπαιδευτικής λειτουργίας, με υψηλό αίσθημα ευθύνης.

Πρόκειται για την ίδια στάση  υπευθυνότητας, ατομικής πρωτοβουλίας και προσωπικών θυσιών που έδειξαν οι εκπαιδευτικοί από το ξεκίνημα της πρωτόγνωρης αυτής κρίσης.

Χάρη σε αυτά και κόντρα στο κυβερνητικό έλλειμμα σχεδιασμού και στοιχειώδους υποστήριξης,  έγινε δυνατή η συνέχιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας είτε δια ζώσης είτε με την εξ αποστάσεως διδασκαλία.

Ζήσαμε τις συνέπειες  της ρήξης της παιδαγωγικής σχέσης δασκάλου μαθητή με την παρατεταμένη διακοπή της δια ζώσης λειτουργίας των εκπαιδευτικών δομών.

Με κάθε τρόπο θα αγωνιστούμε

για να αποτρέψουμε τη διεύρυνση του μαθησιακού χάσματος που δημιουργεί το κλείσιμο των σχολείων, χάσματος που διευρύνεται σε βάρος κυρίως των προερχόμενων από χαμηλότερα κοινωνικά και οικονομικά στρώματα μαθητών.

Τασσόμαστε χωρίς αστερίσκους και υποσημειώσεις ξεκάθαρα υπέρ του εμβολιασμού όλων των εκπαιδευτικών.

Το υψηλό ποσοστό εμβολιασμού των εκπαιδευτικών δείχνει ότι οι εκπαιδευτικοί δεν χρειάζονται υποχρεωτικότητα για να ανταποκριθούν στην ανάγκη διασφάλισης των όρων ασφαλούς λειτουργίας των σχολείων.

Η ασφαλής όμως λειτουργία

των εκπαιδευτικών δομών κάτω από τις σημερινές συνθήκες, εξαρτάται κυρίως από τα μέτρα που η Κυβέρνηση παίρνει στην κατεύθυνση αυτή.

Η Κυβέρνηση  και το Υπουργείο Παιδείας, βρίσκονται στον αντίποδα της στάσης ευθύνης που δείχνουν οι εκπαιδευτικοί.

Δεν έχουν κάνει τίποτε για τη μείωση του αριθμού  των μαθητών στις τάξεις, την πρόσληψη επιπλέον προσωπικού καθαριότητας, τον περιοδικό και τακτικό έλεγχο εκπαιδευτικών και μαθητών μέσα από δημόσιες δομές υγείας.

Αντίθετα

με αντιφατικές κάθε φορά δηλώσεις, με βομβαρδισμό οδηγιών και εγκυκλίων διοικητικού χαρακτήρα και με ψήφιση σειράς νόμων εν μέσω πανδημίας αντί να στηρίξουν, δυσχέραναν τον αγώνα εκπαιδευτικών μαθητών και γονέων.

Οι εκπαιδευτικοί

-στο μέτρο που μας αφορά -, απέναντι σε πολιτικές που αποδομούν την υγεία ως συλλογικό αγαθό απαντάμε με υψηλό αίσθημα ατομικής ευθύνης και κοινωνικής συνείδησης.

Προτάσσουμε την πειθώ, επειδή  είναι παιδαγωγικό μας καθήκον να προετοιμάζουμε πολίτες για μια κοινωνία που αποφασίζει δια του διαλόγου, όχι δια της επιβολής.

Η ενίσχυση του  συστήματος  υγείας,

η σωστή ενημέρωση, η εμπιστοσύνη στους θεσμούς, η αξιοπιστία της Πολιτείας μπορούν να οδηγήσουν στην υπεράσπιση του αγαθού της υγείας χωρίς όρους υποχρεωτικότητας.

Στο επίπεδο αυτό η κυβερνητική πολιτική έχει αποτύχει.

  • Υποστηρίζουμε τον εμβολιασμό όλων των εκπαιδευτικών και ως ένα μάθημα που πρέπει να δοθεί από τους εκπαιδευτικούς στην κοινωνία και διά του παραδείγματος.
  • Ζητάμε τον τακτικό περιοδικό εργαστηριακό έλεγχο μέσα από δημόσιες δομές υγείας.
  • Απαιτούμε από την Κυβέρνηση να πάρει έστω και καθυστερημένα όλα τα αναγκαία μέτρα για την ασφαλή επαναλειτουργία των σχολείων. (μείωση αριθμού μαθητών στα τμήματα, προσλήψεις προσωπικού καθαριότητας, επιπλέον προσλήψεις εκπαιδευτικών για την κάλυψη των έκτακτων αναγκών, μαζικά  δωρεάν  τεστ στα σχολεία με ευθύνη του ΕΟΔΥ)

ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ

Δείτε επίσης

Υποχρεωτικός εμβολιασμός κατά κορονoϊού: Παρακολούθηση συμμόρφωσης φυσικών προσώπων | ΦΕΚ
ΠΟΣΕΕΠΕΑ-Υποχρεωτικά τεστ covid-Ομάδες αυξημένου κινδύνου: Επιστολή στην πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ
Μέτρα για ανεμβολίαστους: Τι ισχύει για εκπαιδευτικούς-μαθητές-φοιτητές-ακαδημαϊκούς
Συρίγος-επιστροφή στα σχολεία και Πανεπιστήμια: Ποια τα προαπαιτούμενα για εκπαιδευτικούς, φοιτητές, καθηγητές
Ανοιγμα σχολείων Δευτέρα 13.09.2021-Πως θα προσέρχονται εκπαιδευτικοί και μαθητές-Τι θα ισχύσει στα ΑΕΙ
Διευκόλυνση καθημερινότητας εκπαιδευτικών: Παρέμβαση με 5 προτάσεις για τους υπό τοποθέτηση εκπ/κούς
Ωράριο εκπαιδευτικών-γραμματειακό έργο: Τι ισχύει σύμφωνα με το Υπουργείο Παιδείας

Πριν φύγετε

Ενημέρωση για προσλήψεις Α Φάσης ΕΕΠ-ΕΒΠ: Περισσότερες από πέρυσι-Διαδικασία δήλωσης κενών-Μη αποδοχή θέσης
Ειδικός λογαριασμός σχολικών αναγκών πυρόπληκτων Βόρειας Εύβοιας: Ανακοίνωση ΠΔΕ Στερεάς Ελλάδας
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση