Δευτέρα, 24 Μαρτίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

ΠΕΚΑΔΕ για κατάργηση οργανικών θέσεων και διορισμούς εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ06 Αγγλικών

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

ΠΕΚΑΔΕ για κατάργηση οργανικών θέσεων και διορισμούς εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ06 Αγγλικών – Επιστολή διαμαρτυρίας στην πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ.

ΠΕΚΑΔΕ για κατάργηση οργανικών θέσεων και διορισμούς

Ακολουθεί επιστολή διαμαρτυρίας της Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών Αγγλικής Δημόσιας Εκπαίδευσης (ΠΕΚΑΔΕ) προς την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (ΥΠΑΙΘΑ), σχετικά με τις πρόσφατες εξελίξεις που αφορούν σε κατάργηση οργανικών θέσεων και διορισμούς εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ06 Αγγλικών.

Π.Ε.Κ.Α.Δ.Ε. – Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Αγγλικής Δημόσιας Εκπαίδευσης

Web site: www.pekade.gr e-mail: info@pekade.gr

Αθήνα, 20 Ιουλίου 2024

Προς: Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κ. Κυριάκο Πιερρακάκη, Υφυπουργούς Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κα Ζέττα Μακρή κα Ιωάννα Λυτρίβη ,Γενικό Γραμματέα Α’/θμιας, Β’/θμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής κ. Ιωάννη Κατσαρό

Κοιν: Ι.Ε.Π., Ο.Λ.Μ.Ε., Δ.Ο.Ε.

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ

Αξιότιμε κ. Υπουργέ,

Η Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Αγγλικής Δημόσιας Εκπαίδευσης (Π.Ε.Κ.Α.Δ.Ε.), έχοντας μελετήσει προσεκτικά την κατανομή των οργανικών θέσεων ΠΕ06-Αγγλικής Φιλολογίας από το 2020 μέχρι και το 2023, καθώς και την πρόσφατη σύσταση οργανικών θέσεων της ως άνω ειδικότητας στην Α΄/θμια Εκπαίδευση με ταυτόχρονη κατάργηση τεράστιου αριθμού οργανικών στην Β΄/θμια Εκπαίδευση, σύμφωνα με το άρθρο 85 του ν. 5120/2024 (Α΄ 105), επιθυμεί να εκφράσει την έντονη ανησυχία της και τον προβληματισμό της, μεταφέροντας και την αντίστοιχη αγωνία και την αγανάκτηση των συναδέλφων μας, αναπληρωτών ή/και αδιόριστων εκπαιδευτικών ΠΕ06, σχετικά με τις αρνητικές επιπτώσεις της ανεξήγητης μείωσης των θέσεων στην δημόσια ξενόγλωσση εκπαίδευση και ειδικότερα στο μάθημα της Αγγλικής Γλώσσας, καθώς και τις συνεπακόλουθες συνέπειες τόσο στη μόρφωση, όσο και στην εκπαίδευση και κατάρτιση των μαθητών/-τριών.

Η μείωση αυτή σε συνδυασμό με την διατήρηση της διαδικασίας πρόσληψης Αναπληρωτών ΠΕ06 μέσω Προγραμμάτων ΕΣΠΑ στο νηπιαγωγείο αντί διορισμού του απαραίτητου διδακτικού προσωπικού ως μονίμων εκπαιδευτικών ΠΕ06, βρίσκεται σε πλήρη αντίθεση με τις πρόσφατες αποφάσεις του Υπουργείου κατά τα τελευταία χρόνια, καθώς και τις προσδοκίες της εκπαιδευτικής κοινότητας και της ελληνικής κοινωνίας για ουσιαστική, ποιοτική και ποσοτική, αναβάθμιση της διδασκαλίας και εκμάθησης των Αγγλικών.

Η Π.Ε.Κ.Α.Δ.Ε. ανέκαθεν αντιμετώπιζε το μάθημα της Αγγλικής Γλώσσας συνεκτικά. Συνεπώς, έχουμε προτείνει ένα ενιαίο, συνεχές πρόγραμμα σπουδών ούτως ώστε να αποκομίζουν οι μαθητές τα πολλαπλά οφέλη από τη διδασκαλία του μαθήματος, τα οποία έχουμε αναλύσει διεξοδικά σε πάμπολλα προηγούμενα σχετικά υπομνήματα που έχουμε καταθέσει κατόπιν συναντήσεων στο Υπουργείο, στη Διαρκή Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, στο Ι.Ε.Π. και στην Ο.Λ.Μ.Ε., μαζί με τις προτάσεις μας για την ποιοτική και ποσοτική αναβάθμιση και ενίσχυση του μαθήματος, με αποτέλεσμα αυτά να έχουν επιτευχθεί σε μεγάλο βαθμό από το νηπιαγωγείο έως και το λύκειο, συμπεριλαμβανομένων τόσο του ΓΕΛ όσο και του ΕΠΑΛ.

Μετά την ουσιαστική απώλεια των οργανικών θέσεων, υπολογίζοντας τις προσθαφαιρέσεις των τελευταίων ετών από το 2020 έως σήμερα, είναι απορίας άξιο πώς θα συνεχίσει να υλοποιείται η αναβάθμιση, όπως την περιγράψαμε. Επειδή, παρά τις επανειλημμένες προσπάθειές μας αμέσως μετά την περίοδο του κορονοϊού να συναντήσουμε την ηγεσία του Υπουργείου, δεν μας έχει δεχθεί κανείς για να μπορέσουμε να εκφράσουμε τις θέσεις και τις απόψεις μας, ευελπιστούμε ότι θα επανεξεταστεί και θα γίνει δεκτό το αίτημά μας για συνάντηση μαζί σας.

Συμπερασματικά, η Π.Ε.Κ.Α.Δ.Ε. υποστηρίζει ότι η ελληνική πολιτεία, μέσα από τη δημόσια εκπαίδευση, οφείλει να παρέχει σε όλους και όλες ανεξαιρέτως τους μαθητές και τις μαθήτριες τη δυνατότητα εκμάθησης της αγγλικής γλώσσας σε υψηλό επίπεδο, με το αναγκαίο ανθρώπινο δυναμικό και τους απαραίτητους πόρους, ώστε να μπορέσουν να ανταποκριθούν με επιτυχία στις σύγχρονες ανάγκες και  προκλήσεις.

Με εκτίμηση,

Το  Δ.Σ. της Π.Ε.Κ.Α.Δ.Ε.

Δείτε επίσης

ΦΕΚ κατανομής 4.451 θέσεων για μόνιμο διορισμό εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ 

Πιερρακάκης: Λογοτεχνικά βιβλία στο ωρολόγιο πρόγραμμα-αλγοριθμική σκέψη στο σχολείο-διορισμοί στην Α/θμια το 2025 

Ζέττα Μακρή: Δεν υπάρχει υποχρέωση οι προσλήψεις αναπληρωτών να γίνονται 1η Σεπτεμβρίου κάθε σχολικού έτους 

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply