Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Πελώνη: Το συνολικό σχέδιο self test θα ανακοινωθεί αύριο-Στόχος άνοιγμα σχολείων 12.04

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Πελώνη: Το συνολικό σχέδιο self test θα ανακοινωθεί αύριο Παρασκευή 02 Απριλίου 2021-Στόχος να ανοίξουν σχολεία με self test τη Δευτέρα 12 Απριλίου 2021.

Το συνολικό σχέδιο self test θα ανακοινωθεί αύριο

Κατά τη σημερινή ενημέρωση των πολιτικών συντακτών από την Κυβερνητική Εκπρόσωπο κα Αριστοτελία Πελώνη, υπήρξε αναφορά της στο άνοιγμα σχολικών μονάδων τη Δευτέρα 12 Απριλίου 2021 υπό την προϋπόθεση να υπάρχουν στην διάθεση μαθητών και εκπαιδευτικών τα αυτοδιαγνωστικά οικιακά τεστ (self test).

Επίσης αναφέρθηκε και στα αυτοδιαγνωστικά οικιακά τεστ (self-test).

Συγκεκριμένα είπε:

“Την επόμενη εβδομάδα θα γίνει αξιολόγηση για τα σχολεία με την προοπτική την έναρξη λειτουργίας ορισμένων τάξεων στις 12 Απριλίου με χρήση του αυτοδιαγνωστικού οικιακού τεστ”.

Απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφου

για το αν θα ανοίξουν τα Δημοτικά σχολεία μετά το Πάσχα, η κα Αριστοτελία Πελώνη δήλωσε πως προτεραιότητα αυτή τη στιγμή είναι να ανοίξουν τα Λύκεια.

Η κα Πελώνη ανακοίνωσε επίσης ότι

την επόμενη εβδομάδα θα είναι στα φαρμακεία τα self test και θα δοθεί προτεραιότητα αναφορικά με τη διάθεσή τους σε μαθητές και εκπαιδευτικούς.

Κατά προτεραιότητα θα μπορούν να τα παραλαμβάνουν από τα φαρμακεία οι μαθητές κάτω των 18 ετών και οι εκπαιδευτικοί.

Τα self test είναι βασικό εργαλείο για να μπορέσουν να επαναλειτουργήσουν τα σχολεία.

Ανακοίνωση πλαισίου self test

Το συνολικό σχέδιο που αφορά στο πλαίσιο για τα self test θα ανακοινωθεί αύριο Παρασκευή 02-04-2021

Σε ερωτήσεις

για τα προσωπικά δεδομένα μαθητών σε σχέση με τα αυτοδιαγνωστικά οικιακά τεστ (self test), όπως και για τα self test των εκπαιδευτικών παρέπεμψε στην ενημέρωση, η οποία θα πραγματοποιηθεί αύριο Παρασκευή 02-04-2021.

Δείτε επίσης

Χαρδαλιάς-σχολεία: Aνοιγμα ορισμένων τάξεων στις 12 Απριλίου και με τη χρήση self-test
Ελλάδα 2.0: Εθνικό Σχέδιο Ανθεκτικότητας και Ανάκαμψης-Παιδεία
Απόφαση για πρακτική άσκηση φοιτητών ΑΕΙ του Υφ. Παιδείας Α. Συρίγου
Οδηγός διαχείρισης περιστατικών κακοποίησης και παραμέλησης από τον/την Εκπαιδευτικό
Ελάχιστη βάση εισαγωγής για Στρατιωτικές-Αστυνομικές σχολές-ΑΕΝ-Πυροσβεστική-Λιμενικό Σώμα-ΑΣΤΕ
Διευκρινίσεις εμβολιασμού εκπαιδευτικών με αδιάθετες δόσεις εμβολίων σε Εμβολιαστικά Κέντρα
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση