Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Περί σύστασης νέων οργανικών θέσεων εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ και διορισμούς- Τι οφείλει να πράξει το Υπ. Παιδείας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Περί σύστασης νέων οργανικών θέσεων εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ και διορισμούς- Τι οφείλει να πράξει το Υπουργείο Παιδείας χωρίς καθυστέρηση.

Περί σύστασης νέων οργανικών

Κι ενώ η δική μας πληροφόρηση είναι πως το ΥΠΑΙΘΑ για μια ακόμη φορά προσπαθεί να “πείσει” τα συναρμόδια Υπουργεία Εσωτερικών (με νέο Υπουργό πια τον κο Λιβάνιο) και Οικονομικών, με διάφορα επιχειρήματα για την αναγκαιότητα σύστασης των 1.555 νέων οργανικών θέσεων μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), ώστε να συμπεριληφθούν ως διάταξη σε κάποιο νομοσχέδιο. Κι ενώ κάποια στιγμή κάποια σενάρια στο ΥΠΑΙΘΑ “μιλούσαν” για περικοπή των 1.555 και πρόταση τελικά για σύσταση 500 (περίπου) νέων οργανικών ΕΕΠ-ΕΒΠ, μπας και υπάρξει τελικά συμφωνία νομοθέτησης με τα άλλα Υπουργεία, έρχεται μια δημοσίευση από τον πάντα αξιόπιστο στις πληροφορίες του χρήστη  “Πατρέας” στο forum pde, ο οποίος μιλά για σύσταση οργανικών θέσεων για εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων “1700 (περίπου). Εξ αυτών, καμιά 150αριά είναι σε Ειδικά Δημοτικά Σχολεία. Κυρίως ΠΕ08, ΠΕ91 και ΠΕ86. Ελάχιστες ξενόγλωσσες και ΠΕ79, καθόλου ΠΕ11” και μάλιστα άμεσα, τώρα, προφανώς για να δοθούν στους επικείμενους μόνιμους διορισμούς.

Εδώ να επισημάνουμε ότι η διαδικασία σύστασης νέων οργανικών θέσεων εκπαιδευτικών διαφέρει από την των μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ και δεν χρειάζεται διάταξη σε νομοσχέδιο παρά μόνον ΦΕΚ.

Στο δια ταύτα τώρα, θεωρούμε ότι το ΥΠΑΙΘΑ θα πρέπει εκ των ων ουκ άνευ να προχωρήσει στη σύσταση των υπεσχημένων εδώ και 2 έτη 1.555 νέων οργανικών θέσεων μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού ΑΜΕΣΑ, καθότι αποτελεί όνειδος οι κενές οργανικές θέσεις ιδίως στα Ειδικά Σχολεία να είναι ελάχιστες τη στιγμή που φέτος είχαμε προσλήψεις 9.127 αναπληρωτών ΕΕΠ-ΕΒΠ (2.232 οι μόνιμοι!!) και δόθηκαν για τις Αποσπάσεις 4.737 λειτουργικά κενά, σαφές δείγμα των πολύ μεγάλων ελλείψεων αναφορικά με το προσωπικό αυτό – “πολύτιμο” κατά το ΥΠΑΙΘΑ που του απαγορεύει Μετατάξεις μέσω του Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας – στα Ειδικά Σχολεία, τις ΕΔΥ και τα ΚΕΔΑΣΥ. (Αλήθεια στα συναρμόδια Υπουργεία έχουν τεθεί αυτά τα νούμερα και αν ναι τι λένε για αυτά;;).

Τέλος, οποιαδήποτε άλλη εξέλιξη από αυτή της άμεσης σύστασης των 1.555 νέων οργανικών θέσεων και της συμπερίληψης του ΕΕΠ-ΕΒΠ με το ποσοστό που του αναλογεί στην κατανομή των νέων μόνιμων διορισμών για το 2024, θα αποτελέσει ευθεία υποτίμηση της διαχρονικής προσφοράς και του λειτουργήματος του προσωπικού αυτού στο χώρο της εκπαίδευσης. Τελεία και παύλα.

_____________________________

Εδώ οφείλουμε να υπενθυμίσουμε ότι διάταξη για σύσταση 1.555 νέων οργανικών θέσεων είχε συμπεριληφθεί στο νομοσχέδιο του ΥΠΑΙΘΑ «Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου-Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων», όταν αυτό ήταν να τεθεί σε Δημόσια Διαβούλευση και για άγνωστο λόγο απεσύρθη την τελευταία στιγμή.

Συνολικά τα οργανικά κενά μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ ανέρχονται σε 1.401 και κατανέμονται ως εξής:

  • Οργανικά κενά ανά κλάδο μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ για τις ΣΜΕΑΕ περιοχών Α/θμιας & Β/θμιας εκπ/σης – 347
  • Οργανικά κενά ανά κλάδο ΕΕΠ στα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ – 374
  • Οργανικά κενά ανά κλάδο ΕΕΠ (ΠΕ23 & ΠΕ30) στα Σ.Δ.Ε.Υ. των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. – 680

Δείτε σχετικά

Αριθμοί ΕΕΠ-ΕΒΠ 2023-24: Μόνιμοι και αναπληρωτές ανά τύπο σχ. μονάδας, περιοχή/δομή διορισμού/πρόσληψης & Πρόγραμμα

Πίνακας Λειτουργικών κενών ΕΕΠ-ΕΒΠ για τις Αποσπάσεις

Η διάταξη με τις 1.555 νέες οργανικές θέσεις ΕΕΠ-ΕΒΠ και την κατανομή ανά κλάδο 

Η ανάγκη μόνιμων διορισμών, η “στρεβλή εφαρμογή” του θεσμού του αναπληρωτή και οι άκαρπες προσπάθειες του Υπ. Παιδείας

Δείτε επίσης

52.500 οι αναπληρωτές το 2023-24: Η Ζ. Μακρή για Παράλληλη-Τ.Ε-Διορισμούς-Ενταξ. Εκπ/ση | Παράθεση στοιχείων 

Καθηκοντολόγια εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ σε Σχολεία-ΚΕΔΑΣΥ-ΕΔΥ-Παράλληλη-Τ.Ε-Δ/ντων-Συμβ. Εκπ/σης-Συλλ. διδ/ντων 

Οδηγός ΕΕΠ-ΕΒΠ 2023-24: Ιστορική διαδρομή-προσλήψεις-διορισμοί-καθηκοντολόγια-νομοθεσία 

Σχεδιασμός διαδικασίας αξιολόγησης ατόμων με ΕΕΑ από τα ΚΕΔΑΣΥ: Απευθείας ανάθεση στο ΕΚΠΑ 37.200 €

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply