Τετάρτη, 9 Οκτωβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Περί τοποθετήσεων σε κενά αναπληρωτών και μόνιμων εκπαιδευτικών ΠΕ06 – Διαμαρτυρία ΣΥΚΑΓΕ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Περί τοποθετήσεων σε κενά αναπληρωτών και μόνιμων εκπαιδευτικών ΠΕ06 – Διαμαρτυρία Συλλόγου Καθηγητών Αγγλικής Γενικής και Ειδικής Αγωγής (ΣΥΚΑΓΕ).

Περί τοποθετήσεων σε κενά

Κείμενο διαμαρτυρίας για τις επανατοποθετήσεις των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΠΕ06 που από εξαίρεση τείνουν να γίνουν κανόνας κοινοποίησε ο Σύλλογος Καθηγητών Αγγλικής Γενικής και Ειδικής Αγωγής (ΣΥΚΑΓΕ).

Ακολουθεί η Ανακοίνωση του Συλλόγου

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ (ΣΥΚΑΓΕ)

ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΩΝ ΣΤΑ ΚΕΝΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΚΑΙ ΜΟΝΙΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΕ06

Πριν το πρώτο κουδούνι της σχολικής χρονιάς παρατηρείται ήδη έλλειψη οργάνωσης πανελλαδικώς σε σχέση με τα κενά που διατίθενται σε αναπληρωτές και μόνιμους εκπαιδευτικούς ΠΕ06 στις διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης καθώς, αμέσως μετά την τοποθέτησή τους μέσω ΟΠΣΥΔ, ζητήθηκε από συναδέλφους να δηλώσουν ξανά σχολεία χωρίς να αποσαφηνίζεται και να διασφαλίζεται η τήρηση των προβλεπόμενων διαδικασιών και η αξιοκρατική  τοποθέτηση των συναδέλφων σύμφωνα με την σειρά πίνακα του ΑΣΕΠ. Τα μέλη μας μάς μεταφέρουν καθημερινές μεταβολές σε διδακτικά πακέτα σχολείων και κενών προς επιλογή.

Ο ΣΥΚΑΓΕ παρατηρεί τις εξελίξεις και καταγράφει αυτές τις διαμαρτυρίες ώστε να μεταφέρει στους αρμόδιους την αγανάκτηση των εκπαιδευτικών ΠΕ06 σχετικά με την προχειρότητα της κατάστασης. Θεωρούμε ότι η αξιοκρατία και η διαφάνεια, χωρίς να αποκρύπτονται κενά και να παρακάμπτονται οι επίσημες πλατφόρμες, η έγκαιρη γνωστοποίηση των συνολικών κενών ανά την επικράτεια, η διασφάλιση ότι αυτά ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα και η σωστή οργάνωση σε όλη την επικράτεια ώστε οι τοποθετήσεις μας να πραγματοποιούνται απρόσκοπτα είναι θεμελιώδη εργασιακά δικαιώματά μας καθώς η συγκεκριμένη κατάσταση επηρεάζει τον προγραμματισμό της καθημερινότητάς μας. Απαιτούμε ένα αξιοπρεπές περιβάλλον εργασίας χωρίς γραφειοκρατικά ζητήματα, για τα οποία δεν φέρουμε μάλιστα ευθύνη, προκειμένου να δίνουμε τον καλύτερο μας εαυτό.

Δείτε επίσης

Ολα τα καθηκοντολόγια εκπ/κών-ΕΕΠ-ΕΒΠ-Σχολ. Νοσηλευτών-Συμβ. Εκπ/σης-Δ/ντών, σε σχολεία-ΚΕΔΑΣΥ-ΕΔΥ-Παράλληλη-Σύλλ. διδασκόντων

Να προσμετράται η προϋπηρεσία στην ιδιωτική εκπαίδευση έκρινε το ΣτΕ, για προσλήψεις σε δημόσια σχολεία 

Ποιες άδειες δικαιούνται εκπαιδευτικοί/ΕΕΠ/ΕΒΠ μόνιμοι-αναπληρωτές-νεοδιόριστοι-ΑμεΑ – Ποιος τις χορηγεί 

Οδηγός εκπαιδευτικού 2024-25: Νομοθεσία-Λειτουργία Α/θμιας και Β/θμιας-Αδειες-Νεοδιόριστοι-Αναπληρωτές 

Οδηγός ΕΕΠ-ΕΒΠ 2024-25: Η ταυτότητα του Ειδικού Εκπαιδευτικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού 

Οδηγός ΕΒΠ στην εκπαίδευση 

Οδηγός νέου αναπληρωτή: Γενικές οδηγίες-Πριν και μετά την πρόσληψη-Προς την απόλυση 

Δικαιώματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών | Οδηγός

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση