Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Περιοχές διορισμού εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας 2023-Γεωγραφική κατανομή περιοχών | Πίνακες

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Περιοχές διορισμού εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης 2023-Γεωγραφική κατανομή περιοχών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης σε Νομούς/Δήμους-Οι υποψήφιοι μπορούν να δηλώσουν όσες περιοχές ή/και Μουσικά Σχολεία επιθυμούν χωρίς περιορισμό και με τη σειρά που επιθυμούν.

Περιοχές διορισμού εκπαιδευτικών

Με απόφαση που υπέγραψε η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως και εστάλη προς δημοσίευση στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης ανακοινώνεται ο αριθμός, κατά κλάδο και ειδικότητα ή ειδίκευση, καθώς και περιοχή διορισμού, των θέσεων που πρόκειται να καλυφθούν με μόνιμους διορισμούς και καλούνται οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί που είναι εγγεγραμμένοι στους τελικούς αξιολογικούς πίνακες της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης να υποβάλουν δήλωση προτίμησης για μόνιμο διορισμό σε συγκεκριμένες περιοχές διορισμού, μέσα σε αποκλειστική προθεσμία πέντε (5) ημερών.

Προθεσμία αιτήσεων-δηλώσεων

Οι αιτήσεις-δηλώσεις περιοχών προτίμησης/μουσικών σχολείων υποβάλλονται ηλεκτρονικά μέσω του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Διαχείρισης Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΟΠΣΥΔ) από τη Δευτέρα 8 έως και την Παρασκευή 12  Μαΐου 2023Δείτε αναλυτικά εδώ

Δήλωση περιοχών

Οι υποψήφιοι μπορούν να δηλώσουν όσες περιοχές ή/και Μουσικά Σχολεία επιθυμούν χωρίς περιορισμό και με τη σειρά που επιθυμούν, από τον πίνακα των περιοχών των κενών οργανικών θέσεων και διορίζονται με βάση τη σειρά κατάταξής τους στους οικείους τελικούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης του ΑΣΕΠ, στους οποίους είναι εγγεγραμμένοι και τις δηλώσεις προτίμησής τους. Κατά τη συμπλήρωση της αίτησης δηλώνεται η περιοχή διορισμού με τη σειρά προτεραιότητας, που επιθυμεί ο υποψήφιος.

Δείτε ακολούθως της διαθέσιμες περιοχές διορισμού και τη γεωγραφική κατανομή περιοχών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης σε Νομούς/Δήμους.

ΔΙΑΘΕΣΙΜΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΚΛΑΔΩΝ Α/ΘΜΙΑΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ

ΔΙΑΘΕΣΙΜΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΚΟΙΝΩΝ ΚΛΑΔΩΝ/ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ Α/ΘΜΙΑΣ & Β/ΘΜΙΑΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ

ΔΙΑΘΕΣΙΜΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΚΛΑΔΩΝ/ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ Β/ΘΜΙΑΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ

ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΑΝΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ

Δείτε τους Πίνακες εδώ

ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΠΕΡΙΟΧΩΝ Α/ΘΜΙΑΣ ΚΑΙ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΕ ΝΟΜΟΥΣ/ΔΗΜΟΥΣ

Δείτε τον Πίνακα εδώ

___________________________________

Η Πρόσκληση

Δημοσιεύθηκε η Πρόσκληση για μόνιμο διορισμό σε κενές οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης, σε εφαρμογή των διατάξεων της παρ. 3 του άρθρου 62 του ν.4589/2019 (Α΄ 13) και δυνάμει της περ. ια΄ της παρ. 3 του άρθρου 27 του ν. 5043/2023 (Α΄ 91), υποψηφίων κλάδων/ειδικοτήτων ΠΕ01, ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04.01, ΠΕ04.02, ΠΕ04.04, ΠΕ04.05, ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ11, ΠΕ33, ΠΕ60, ΠΕ70, ΠΕ78, ΠΕ79.01, ΠΕ80, ΠΕ81, ΠΕ82, ΠΕ83, ΠΕ84, ΠΕ85, ΠΕ86, ΠΕ87.01, ΠΕ87.02, ΠΕ87.03, ΠΕ87.04, ΠΕ87.07, ΠΕ87.08, ΠΕ87.09, ΠΕ88.01, ΠΕ88.02, ΠΕ88.03, ΠΕ88.04, ΠΕ88.05, ΠΕ89.01, ΠΕ89.02, ΠΕ90, ΠΕ91.01, ΤΕ01.19, ΤΕ01.25, ΤΕ02.02, ΤΕ161 και ΔΕ02.02, εγγεγραμμένων στους τελικούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης Α΄των Προκηρύξεων του Α.Σ.Ε.Π. 1ΓΕ/2019, 2ΓΕ/2019, 1ΓΤ/2020 και 2ΓΔ/2020 (ΦΕΚ Γ΄ 1588/14-7-2021, Γ΄ 1653/23-7-2021, Γ΄ 1694/28- 7-2021, Γ΄ 2679/4-11-2021 και Γ΄ 2680/4-11-2021 αντίστοιχα, όπως αναμορφώθηκαν και ισχύουν).

Δείτε αναλυτικά εδώ

Δείτε επίσης

ΦΕΚ κατανομής 3772 θέσεων για μόνιμο διορισμό εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ 

Αναμόρφωση πινάκων ΑΣΕΠ 1ΓΕ/2019 και ανάκληση κυρωτικών αποφάσεων | ΦΕΚ 

Αναμορφωμένοι πίνακες ΠΕ60-ΠΕ70-ΠΕ79-ΠΕ79.01 Προκήρυξης 1ΓΕ/2019 ΑΣΕΠ 

Κενά εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας 2023 μετά τις Μεταθέσεις ανά ειδικότητα και ανά Διεύθυνση Εκπαίδευσης | Πίνακες 

Οργανικά κενά εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας και ΕΕΠ-ΕΒΠ όπως αποτυπώνονται στις Εγκυκλίους των Μετατάξεων 

Πριν φύγετε

 Στατιστικά στοιχεία 1ΓΕ και 2ΓΕ/2023 Προκηρύξεων ΑΣΕΠ: Υποβλήθηκαν συνολικά 152.278 αιτήσεις

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply