Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Περιοδικό Μέντορας: Πρόσκληση Υποβολής Aρθρων προς Δημοσίευση 

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Περιοδικό Μέντορας: Πρόσκληση Υποβολής Aρθρων προς Δημοσίευση από τα μέλη της Συντακτικής Επιτροπής για το 17o τεύχος του περιοδικού το οποίο θα κυκλοφορήσει στα τέλη του 2019. Καταληκτική ημερομηνία υποβολής άρθρων: 31 Αυγούστου 2019.

Περιοδικό Μέντορας: Πρόσκληση Υποβολής Aρθρων προς Δημοσίευση – Ανακοίνωση

Τα μέλη της Συντακτικής Επιτροπής του περιοδικού Μέντορας σας προσκαλούν να υποβάλετε τα άρθρα σας για το 17o τεύχος του περιοδικού το οποίο θα κυκλοφορήσει στα τέλη του 2019.

Στόχος του περιοδικού είναι η παραγωγή επιστημονικής γνώσης και γενικά η προώθηση της επιστημονικής έρευνας που έχει σχέση με την εκπαιδευτική διαδικασία.

Στο περιοδικό φιλοξενούνται (κατόπιν κρίσης) ερευνητικά ή θεωρητικά άρθρα εκπαιδευτικού περιεχομένου και τα οποία δεν έχουν υποβληθεί για δημοσίευση σε άλλο περιοδικό, έντυπο ή ηλεκτρονικό.

Όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία συγγραφής, υποβολής και δημοσίευσης των άρθρων μπορείτε να τις βρείτε στην ιστοσελίδα http://www.iep.edu.gr/library/index.php/2013-01-03-12-04-22/mentor-intr

Καταληκτική ημερομηνία υποβολής άρθρων: 31 Αυγούστου 2019

Δείτε επίσης

Μέντορας: Το 16ο τεύχος του επιστημονικού περιοδικού του ΙΕΠ

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση