Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Περίοδο πολύ πυκνού κοινοβουλευτικού έργου προανήγγειλε ο Κ. Πιερρακάκης-Ποια νομοσχέδια θα κατατεθούν στη Βουλή

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Περίοδο πολύ πυκνού κοινοβουλευτικού έργου προανήγγειλε ο Κ. Πιερρακάκης-Ποια νομοσχέδια θα κατατεθούν στη Βουλή το προσεχές διάστημα σύμφωνα με τον Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού. 

Περίοδο πολύ πυκνού κοινοβουλευτικού έργου προανήγγειλε ο Κ. Πιερρακάκης

Περίοδο πολύ πυκνού κοινοβουλευτικού έργου προανήγγειλε ο Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κος Κυριάκος Πιερρακάκης, μιλώντας στη συνεδρίαση της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων (ΕΜΥ) της Βουλής, όπου συζητήθηκε το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (ΥΠΑΙΘΑ) “Κύρωση της Συμφωνίας μεταξύ του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων εκ μέρους της Κυβέρνησης της Ελληνικής Δημοκρατίας και του Υπουργείου Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας εκ μέρους της Κυβέρνησης της Κυπριακής Δημοκρατίας σχετικά με την αμοιβαία ακαδημαϊκή αναγνώριση πανεπιστημιακών τίτλων σπουδών Ανωτάτων και Ανωτέρων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων και άλλων Εγκεκριμένων Ιδρυμάτων καθώς και της Τροποποίησης του Παραρτήματος Ι της Συμφωνίας”.

Ο κος Πιερρακάκης αναφέρθηκε σε μια σειρά από νομοσχέδια του Υπουργείου Παιδείας, τα οποία θα συζητηθούν προσεχώς στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων (ΕΜΥ) της Βουλής, όπως:

  1. Το νομοσχέδιο για την ενίσχυση του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου, την Ακαδημία Αθηνών και το νέο σχέδιο Οργανισμού της Ακαδημίας Αθηνών.
  2. Το νομοσχέδιο για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση.
  3. Το νομοσχέδιο για την αναδιάταξη της Ελληνικής Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Ακολουθεί η αναφορά του Υπουργού ΠΑΙθΑ κου Κ. Πιερρακάκη

“Να κλείσω με την ακόλουθη σκέψη, η κατάθεση αυτής της συμφωνίας ουσιαστικά εγκαινιάζει μια περίοδο πολύ πυκνού κοινοβουλευτικού έργου όπου θα κληθούμε να συζητήσουμε στην Επιτροπή μια σειρά από νομοσχέδια -ανάμεσα σε αυτά πράγματα τα οποία έχουν ήδη βγει στον τύπο και έχουν ήδη παρουσιαστεί στο Υπουργικό Συμβούλιο- την ενίσχυση του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου, την Ακαδημία Αθηνών, το νέο σχέδιο Οργανισμού της Ακαδημίας Αθηνών, το σχέδιο νόμου για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση και αμέσως μετά την προσέγγιση μας συνολικότερα για την αναδιάταξη της Ελληνικής Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης”.

Δείτε επίσης

Πιερρακάκης για αμοιβαία ακαδημαϊκή αναγνώριση τίτλων Ελλάδας-Κύπρου: Να μην ταλαιπωρούνται 18.000 φοιτητές

Σχολικός αθλητισμός: Ιδρυση αθλητικών σχολείων-αύξηση 1 ώρας γυμναστικής-αναπτυξιακό πρόγραμμα 

Αποτελέσματα PISA 2022: Σύντομη παρουσίαση των κυριότερων αποτελεσμάτων από το ΙΕΠ 

Οδηγίες λειτουργίας θεσμών ενταξιακής εκπαίδευσης: ΕΔΥ-ΚΕΔΑΣΥ-ΕΔΕΑ-Τμήμ. Ενταξης-Παράλληλη Στήριξη 

Συναντήσεις μαθητών με Κοινωνικούς Λειτουργούς και Ψυχολόγους χωρίς συναίνεση του γονέα-Δεν λειτουργούν ως “εξωτερικοί επισκέπτες”

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση