Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

ΠΕΣΜΕΑ για γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ και νέα κριτήρια επιλογής εκπαιδευτικών

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

ΠΕΣΜΕΑ για γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ και νέα κριτήρια επιλογής εκπαιδευτικών – Επιστολή στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων.

ΠΕΣΜΕΑ για γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ και νέα κριτήρια επιλογής

Επιστολή απέστειλε προς το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ο Πανελλήνιος Επιστημονικός Σύλλογος Μαθηματικών Ειδικής Αγωγής (ΠΕΣΜΕΑ) αναφορικά με τα νέα κριτήρια επιλογής εκπαιδευτικών και το ενδεχόμενο γραπτού διαγωνισμού ΑΣΕΠ.

Ο Σύλλογος ζητά από το ΥΠΑΙΘ ένα σταθερό σύστημα διορισμών, χωρίς γραπτό διαγωνισμό με έμφαση στην προϋπηρεσία και τα ακαδημαϊκά προσόντα και τη συνέχιση των διορισμών για την κάλυψη του συνόλου των  κενών.

Ακολουθεί η επιστολή

Πανελλήνιος Επιστημονικός Σύλλογος Μαθηματικών Ειδικής Αγωγής Π.Ε.Σ.Μ.Ε.Α.

Δ/νση: Άνω Βιάννος Ηρακλείου Κρήτης ΤΚ 70004 Τηλ.: 6973986046 email: sylmea2022@gmail.com Ηράκλειο 23/01/2023

Προς: Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων

Κοιν.: 1. Τομεάρχες Παιδείας Κομμάτων Ελληνικού Κοινοβουλίου 2. Βουλευτές Ελληνικού Κοινοβουλίου

ΕΠΙΣΤΟΛΗ

Θέμα: Νέα κριτήρια επιλογής Εκπαιδευτικών – Γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ

Πρόσφατα, ο σύλλογός μας ενημερώθηκε για δημοσιεύσεις – ανακοινώσεις σχετικά με την πρόθεση του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων να επιφέρει αλλαγές στον τρόπο διορισμού των Εκπαιδευτικών κάνοντας προσθήκη στο ήδη υπάρχον σύστημα, ώστε αυτό να περιλαμβάνει πέρα από τον πυλώνα του προσοντολογίου και των κοινωνικών κριτηρίων και τον γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών.

Οι αλλεπάλληλες αλλαγές στο σύστημα διορισμού καταδεικνύουν την προχειρότητα με την οποία αντιλαμβάνεται η εκάστοτε πολιτική ηγεσία τα κρίσιμα ζητήματα που αφορούν τη στελέχωση των σχολικών μονάδων με Εκπαιδευτικούς, κάτι το οποίο προκαλεί ανασφάλεια και σύγχυση σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα. Αρκετοί άνθρωποι έχουν επενδύσει τόσο σε επίπεδο σπουδών όσο και σε χρόνο και σε οικονομικές απαιτήσεις.

Αναρωτιόμαστε αν οι Προϊστάμενοι της Διοίκησης αντιλαμβάνονται τη σοβαρότητα των πολιτικών τους κινήσεων, αποφασίζοντας συνεχώς νέες αλλαγές. Θα ήταν ωφέλιμο και χρήσιμο να ενημερωθεί το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων για την άποψη των χιλιάδων εκπαιδευτικών που συμμετείχαν στον γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ του 2008, οι οποίοι αισθάνονται κατάφορα αδικημένοι, καθώς παραμένουν ακόμα αδιόριστοι και πολλές φορές χωρίς εργασία.

Επομένως, ένας γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ ακυρώνει για άλλη μία φορά όχι μόνο τις σπουδές χρόνων, αλλά και την προϋπηρεσία των Εκπαιδευτικών, οι οποίοι έχουν θυσιάσει την προσωπική τους ζωή για μια σταθερότητα στο επαγγελματικό τους μέλλον. Συνεπώς, είμαστε ενάντια σε κάθε γραπτό διαγωνισμό, καθώς το εγχείρημα φαίνεται ότι έχει αποτύχει κατά το παρελθόν και υποβαθμίζει όχι μόνο τα πτυχία μας, αλλά και τα ακαδημαϊκά μας προσόντα και την προϋπηρεσία μας, καθώς δημιουργεί Εκπαιδευτικούς διαφορετικών ταχυτήτων.

Τέλος, ζητούμε ένα σταθερό σύστημα διορισμών, χωρίς κανένα γραπτό διαγωνισμό με έμφαση στην προϋπηρεσία και τα ακαδημαϊκά προσόντα. Επιπρόσθετα, απαιτούμε τη συνέχιση των διορισμών για την κάλυψη του συνόλου των χιλιάδων κενών. Επιθυμούμε, πρωτίστως ως Εκπαιδευτικοί και δευτερευόντως ως άνθρωποι την ευημερία της κοινωνίας μέσα στην οποία ζούμε με σταθερότητα και συνέχεια, δημιουργώντας ένα σταθερό σύστημα διορισμών με επιλογή προσωπικού και προγραμμάτων σπουδών, ανεξαρτήτως Κυβερνήσεων και Υπουργών

Εκ του προσωρινού ΔΣ του υπό σύσταση Επιστημονικού Συλλόγου Μαθηματικών Ειδικής Αγωγής

Δείτε επίσης

Πρωτοβουλία Φιλολόγων ΕΑΕ για Υπουργείο Παιδείας: Απόν εν τη παρουσία του για αναπληρωτές και μόνιμους… 

Αναδρομικό διορισμό επιτυχόντων ΑΣΕΠ ζητά η ΠΕΚ από το Υπουργείο Παιδείας 

Επικαιροποίηση φακέλων εκπαιδευτικών ενόψει της έκδοσης Προκηρύξεων ΑΣΕΠ για τη Γενική Εκπαίδευση 

Νέο μισθολόγιο δημοσίων υπαλλήλων από 01.01.2024 προανήγγειλε ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης 

Αξιολόγηση εκπαιδευτικών-επιμόρφωση στελεχών: Διευθυντών και επιλεγέντων Συμβούλων Εκπαίδευσης

Χορήγηση 4μηνης γονικής άδειας άνευ αποδοχών σε εκπαιδευτικούς: Ερώτηση στη Βουλή από 41 Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση