Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

ΠΕΣΥΕ για Μητρώο Αξιολογητών Διδακτικών Βιβλίων: Να επανεξεταστούν τα απαιτούμενα προσόντα των υποψηφίων

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

ΠΕΣΥΕ για Μητρώο Αξιολογητών Διδακτικών Βιβλίων: Ζητά απόσυρση της Πρόσκλησης και Ανακοινοποίηση αυτής αφού επανεξεταστούν τα απαιτούμενα προσόντα των υποψηφίων.

ΠΕΣΥΕ για Μητρώο Αξιολογητών Διδακτικών Βιβλίων

4 Ερωτήματα θέτει δημόσια προς το ΔΣ του ΙΕΠ και τα οποία θα επαναλάβει στην προγραμματισμένη από πριν για την Παρασκευή 28.06.2024 συνάντησή τους η Πανελλήνια Ένωση Συμβούλων Εκπαίδευσης (ΠΕΣΥΕ), αναφορικά με την Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για ένταξη στο Μητρώο Αξιολογητών Διδακτικών Βιβλίων.

Εν κατακλείδι η Πανελλήνια Ένωση Συμβούλων Εκπαίδευσης (ΠΕΣΥΕ) ζητά την άμεση απόσυρση της παραπάνω Πρόσκλησης και την Ανακοινοποίηση αυτής, αφού επανεξεταστούν τα απαιτούμενα προσόντα για τους/τις  υποψήφιους/ες  αξιολογητές/τριες.

Ακολουθεί το έγγραφο της ΠΕΣΥΕ

Πανελλήνια Ένωση Συμβούλων Εκπαίδευσης (Π.Ε.ΣΥ.Ε.)

Μητρώο Αξιολογητών Διδακτικών Βιβλίων 

Στις 21/06/2024 το ΙΕΠ, με πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος, καλεί τα εν ενεργεία και αφυπηρετήσαντα μέλη Δ.Ε.Π., τους εν ενεργεία και συνταξιούχους εκπαιδευτικούς, επιστήμονες αυξημένων προσόντων, τεχνικούς και επικουρικούς εμπειρογνώμονες να υποβάλλουν αίτηση για την ένταξή τους στο Μητρώο Αξιολογητών Διδακτικών Βιβλίων με σκοπό τη συγκρότηση των επιστημονικών επιτροπών και του ορισμού των εμπειρογνωμόνων για την αξιολόγησή τους. Μέσω της πρόσκλησης αυτής συστήνεται Μητρώο Αξιολογητών Διδακτικών Βιβλίων και μέσω αυτού του Μητρώου θα δημιουργηθούν 4μελείς επιτροπές που θα περιλαμβάνουν τουλάχιστον έναν εν ενεργεία εκπαιδευτικό.

Στην σελ. 9 της πρόσκλησης αναφέρεται: «Οι υποψήφιοι πρέπει υποχρεωτικά, και επί ποινή αποκλεισμού (on/off), να είναι εν ενεργεία μόνιμοι ή αναπληρωτές εκπαιδευτικοί της δημόσιας ή ιδιωτικής Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Επισήμανση: Ειδικά για την κατηγορία ΙΙ ως εν ενεργεία εκπαιδευτικοί εντάσσονται όσοι υπηρέτησαν σε σχολικές μονάδες της δημόσιας ή ιδιωτικής Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κατά το σχολικό έτος 2023-2024».

Στην μοριοδότηση των υποψηφίων Αξιολογητών Διδακτικών Βιβλίων λαμβάνονται υπόψη οι τίτλοι σπουδών και τα έτη διδακτικής προϋπηρεσίας.

Στη συνέχεια κατόπιν κλήρωσης δίνεται σε κάθε υποψήφιο σειρά προτεραιότητας και ακολουθεί  μια διαδικασία ουσιαστικά τυχαιότητας για συγκρότηση των επιτροπών.

Μέχρι 25/05/2024, δεν υπάρχει καμία επίσημη ανακοίνωση εκ μέρους του ΙΕΠ ή του ΥΠΑΙΘΑ που να διευκρινίζει περαιτέρω την Πρόσκληση.

Τα ερωτήματα που θέτουμε δημόσια προς το ΔΣ του ΙΕΠ και τα οποία θα επαναλάβουμε στην προγραμματισμένη από πριν για την Παρασκευή 28/6/2024 συνάντησή μας είναι:

  1. Οι Σύμβουλοι  Εκπαίδευσης περιλαμβάνονται στους εν ενεργεία εκπαιδευτικούς με δικαίωμα υποβολής στην κατηγορία II  παρόλο που «δεν υπηρέτησαν σε σχολικές μονάδες»;
  2. Πώς είναι δυνατόν η μοριοδότηση για τους ενδιαφερόμενους/ες εκπαιδευτικούς να μην περιλαμβάνει το συγγραφικό έργο των υποψηφίων;
  3. Πώς είναι δυνατόν η μοριοδότηση για τους ενδιαφερόμενους/ες  εκπαιδευτικούς να μην περιλαμβάνει τη συμμετοχή των υποψηφίων στις επιμορφωτικές διαδικασίες για τα Νέα Προγράμματα Σπουδών;
  4. Γιατί δεν αξιοποιήθηκε το ήδη υπάρχον Μητρώο του ΙΕΠ όπου ήδη οι εκπαιδευτικοί έχουν καταθέσει τα προσόντα τους;

Ως Πανελλήνια Ένωση Συμβούλων Εκπαίδευσης (ΠΕΣΥΕ) προτείνουμε  την άμεση απόσυρση της παραπάνω Πρόσκλησης και την Ανακοινοποίηση αυτής αφού επανεξεταστούν τα απαιτούμενα προσόντα για τους/τις  υποψήφιους/ες  αξιολογητές/τριες.

Είμαστε υποχρεωμένοι να τιμήσουμε το έργο όλων αυτών των συναδέλφων που τον τελευταίο χρόνο εργάζονται ως συγγραφείς με κόπο και ασφυκτική πίεση για να εκπονήσουν αυτά τα βιβλία. Θεωρούμε ότι η υποστήριξη της εκπαιδευτικής διαδικασίας με διδακτικά  βιβλία που θα αποτελέσουν εργαλεία για τους/τις  εκπαιδευτικούς και τους/τις μαθητές/τριες  για τα επόμενα χρόνια, απαιτεί μεγαλύτερο σεβασμό και προσοχή.

Δείτε σχετικά

Μητρώο Αξιολογητών Διδακτικών Βιβλίων: Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος από το ΙΕΠ 

Δείτε επίσης

Ψηφιακή Βιβλιοθήκη Διδακτικών Βιβλίων-Μητρώο Διδακτικών Βιβλίων: Τροποποιήθηκε η Απόφαση 

Διαγωνισμός Pisa: Εξοπλισμός 242 σχολικών μονάδων-Προμήθεια 4.500 laptop και 2.500 ακουστικών 

Εκσυγχρονισμός πληροφοριακών συστημάτων για τον Ψηφιακό Μετασχ/σμό της Εκπ/σης-Πρόσκληση για προτάσεις 

 Σχολικές μονάδες ΔΥΕΠ 2024-25 | ΦΕΚ

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply