Τρίτη, 18 Μαρτίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Πιερρακάκης για “ανοιχτό σχολείο”: Θα πάμε μάθημα-μάθημα, να κάνουμε αλλαγές για να γίνουν πιο ενδιαφέροντα

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Πιερρακάκης για “ανοιχτό σχολείο”: Θα πάμε μάθημα-μάθημα, να κάνουμε αλλαγές για να γίνουν πιο ενδιαφέροντα” – Η συνέντευξη στον SKAI.gr. και τους δημοσιογράφους  Βασίλη Χιώτη και τον Νότη Παπαδόπουλο.

Πιερρακάκης για “ανοιχτό σχολείο”

“Η στρατηγική μας για το “ανοιχτό σχολείο” περιλαμβάνει αλλαγές σε όλα τα μαθήματα, προκειμένου αυτά να γίνουν πιο ενδιαφέροντα και να μπορούν οι μαθητές να τα αφομοιώσουν πληρέστερα”, ανέφερε μεταξύ άλλων ο Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού σε συνέντευξη που παραχώρησε στον SKAI.gr και τους δημοσιογράφους  Βασίλη Χιώτη και τον Νότη Παπαδόπουλο, οι οποίοι τον κάλεσαν να σχολιάσει τα δυσμενή για τους Ελληνες μαθητές αποτελέσματα της έρευνας PISA 2022, στην οποία συμμετείχε και η Ελλάδα.

Ο κος Πιερρακάκης επεσήμανε επίσης πως η πτώση στο διαγωνισμό PISA 2022 είναι γενικότερη και έχει προβληματίσει πολλές χώρες του κόσμου σε σχέση με τα προγράμματα παιδείας και το πια ήταν η επίδραση του covid σε αυτά. Οι μεταρρυθμίσεις στην παιδεία χρειάζονται χρόνο ωρίμανσης ανέφερε ο Υπουργός ΠΑΙΘΑ παραθέτοντας τις επικείμενες αλλαγές που σχεδιάζονται στον τομέα της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και για τα Πανεπιστήμια.

Κατόπιν ο κος Πιερρακάκης αναφέρθηκε στην υπό σχεδιασμό στρατηγική για το “ανοιχτό σχολείο”, λέγοντας πως “θα πάμε μάθημα-μάθημα, το πρώτο τρίμηνο της επόμενης χρονιάς, να κάνουμε αλλαγές για να γίνουν τα αντικείμενα πιο ενδιαφέροντα”, δίνοντας ως παραδείγματα τη λογοτεχνία και την πληροφορική, συμπληρώνοντας πως θα δούμε σημαντικές αλλαγές τη νέα χρονιά.

Τέλος ο Υπουργός ανέφερε πως το σχέδιο νόμου που θα αφορά στα ιδιωτικά Πανεπιστήμια αλλά και στα δημόσια, (σε ολιστική αντιμετώπιση) θα παρουσιαστεί στο Υπουργικό Συμβούλιο πριν το τέλος της χρονιάς.

Δείτε επίσης

Περίοδο πολύ πυκνού κοινοβουλευτικού έργου προανήγγειλε ο Κ. Πιερρακάκης-Ποια νομοσχέδια θα κατατεθούν στη Βουλή 

Πιερρακάκης για αμοιβαία ακαδημαϊκή αναγνώριση τίτλων Ελλάδας-Κύπρου: Να μην ταλαιπωρούνται 18.000 φοιτητές

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply