Δευτέρα, 15 Ιουλίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Πιερρακάκης για αξιολόγηση εκπαιδευτικών: “Είναι γραμμένη σε πέτρα-Θα τηρηθούν κατά γράμμα όσα έχουν ψηφισθεί”

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Πιερρακάκης για αξιολόγηση εκπαιδευτικών: “Είναι γραμμένη σε πέτρα-Θα τηρηθούν κατά γράμμα όσα έχουν ψηφισθεί” – Τι είπε στην εκπομπή “Επίλογος” στο κανάλι ERTNEWS. 

Πιερρακάκης για αξιολόγηση εκπαιδευτικών

Στο ζήτημα της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών και των σχολικών μονάδων αναφέρθηκε μεταξύ άλλων ο Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κος Κυριάκος Πιερρακάκης μιλώντας στην εκπομπή “Επίλογος” στο κανάλι ERTNEWS.

Ο Υπουργός παρουσιάστηκε κάθετος αναφορικά με την εφαρμογή της αξιολογικής διαδικασίας στην εκπαίδευση, τονίζοντας πως θα τηρηθεί ότι προβλέπεται νομοθετικά κατά γράμμα, επισημαίνοντας πως η αξιολόγηση είναι στρατηγικός στόχος της Κυβέρνησης,  αλλά και αίτημα της ελληνικής κοινωνίας. Χαρακτηριστικά μάλιστα ανέφερε πως “Η αξιολόγηση είναι γραμμένη σε πέτρα”, ενώ το πλαίσιο της ίδιας της αξιολόγησης θα αξιολογηθεί αργότερα και όχι τώρα.

Συγκεκριμένα τοποθετήθηκε ως εξής:

“Η αξιολόγηση είναι στρατηγικός στόχος της Κυβέρνησης και αίτημα της ελληνικής κοινωνίας, αξιολόγηση σε όλα, αξιολόγηση παντού. Είναι δεδομένο ότι η αξιολόγηση θα συνεχιστεί, υπάρχει ένα υφιστάμενο θεσμικό πλαίσιο το οποίο έχει ψηφιστεί από την προηγούμενη πολιτική ηγεσία του Υπουργείου και αυτό θα συνεχίσουμε να το υπηρετούμε απολύτως, θα τηρηθούν όλα κατά γράμμα, έχουν σταλεί σχετικές Εγκύκλιοι αφορούν και τις σχολικές μονάδες και την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και φυσικά στην πορεία στις διαστάσεις της ίδιας της αξιολόγησης, την όποια γραφειοκρατική διάσταση προφανώς θα την επαναξιολογούμε όπως προβλέπεται και από το ίδιο το θεσμικό πλαίσιο”.

Γραμμένη σε πέτρα η αξιολόγηση

Σε παρατήρηση του δημοσιογράφου ότι δεν θα είναι γραμμένο σε πέτρα κάτι, δηλαδή θα μπορεί να αλλάζει στην πορεία, ο Υπουργός τόνισε πως “είναι όμως γραμμένη σε πέτρα η αξιολόγηση για όλους αυτούς τους λόγους που είπα και δεν υπάρχει περίπτωση σε πρώτο επίπεδο να μην εφαρμοστούν όλα κατά γράμμα”.

Και συνεχίζοντας τόνισε:

“Στην πορεία όμως προφανώς, έχουμε ανοιχτό μυαλό βλέπουμε τις διαδικασίες, ο στόχος είναι να λειτουργήσει η αξιολόγηση και να βελτιώσει το αποτύπωμα της εκπαιδευτικής διαδικασίας και σ αυτό το πλαίσιο στην πορεία θα αξιολογήσουμε και το ίδιο το πλαίσιο, αλλά όχι τώρα, τώρα θα συνεχίσουμε κατά γράμμα την τήρηση των όσων έχουν ψηφισθεί και των όσων έχουν εγκριθεί και απαιτηθεί από τον ελληνικό λαό.”.

Δείτε επίσης

Οδηγίες αξιολόγησης 2023-24, εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ, από το Υπουργείο Παιδείας | Εγγραφο 

Αποτελέσματα αξιολόγησης σχολικής μονάδας στην πρώτη εφαρμογή 2021-22 | Εκθεση ΙΕΠ 

Πιερρακάκης για αναπληρωτές: “Συνεχίζουμε τους διορισμούς”-Πως θα καταγράφονται τα κενά 

Νέος τρόπος καταγραφής κενών το 2024: Τι είπε ο Υπ. Παιδείας Κ. Πιερρακάκης και για τις προσλήψεις Παράλληλης 

Πιερρακάκης για αλλαγές στα σχολεία, αξιολόγηση εκπ/κών, μείωση γραφειοκρατίας, ίδρυση ιδιωτικών Παν/μίων 

Πιερρακάκης στο CNN Insights: Βυζαντινή Αυτοκρατορία η γραφειοκρατία του Υπ. Παιδείας-Τι είπε για τα κενά

Στοιχεία για την Παράλληλη Στήριξη στη Βουλή από το Υπ. Παιδείας-Τι εφαρμόζεται στην Ευρώπη

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

1 Σχόλιο

  1. Σωτήρης σε

    Και οι 10 εντολές σε πέτρα ήταν γραμμένες… αλλά έσπασαν αμέσως.
    Αν και προσωπικά ως διδάσκων και ως υπάλληλος ωφείλω να υπακούω στον προϊστάμενό μου όπως οι μαθητές σε εμένα.
    Αλλιώς αλλού τα παράπονα στα γραφεία.

Γράψτε μία απάντηση