Παρασκευή, 17 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Πιερρακάκης για μαθητές Γαύδου: “Ο κος Κασσελάκης παραβιάζει ανοικτές θύρες”-Τι λέει ο Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Πιερρακάκης για μαθητές Γαύδου: “Ο κος Κασσελάκης παραβιάζει ανοικτές θύρες” – Τι αναφέρει ο Υπουργός Παιδείας για το video του Στέφανου Κασσελάκη.

Πιερρακάκης για μαθητές Γαύδου

“Ο κος Κασσελάκης παραβιάζει ανοικτές θύρες”, αναφέρει σε ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Κυριάκος Πιερρακάκης, απαντώντας σε ανάρτηση του αρχηγού της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης Προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ στα κοινωνικά δίκτυα, στην οποία κατά τη διάρκεια επίσκεψή του στη Γαύδο κάνει λόγο για αθέτηση υπόσχεσης από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, σχετικά με τους μαθητές Γυμνασίου του νησιού και τη δυνατότητα να έχουν τηλεκπαίδευση.

Ο Υπουργός Παιδείας αναφέρει χαρακτηριστικά:

“Τα ζητήματα παιδείας είναι πολύ σοβαρά για να αποτελούν αντικείμενο προεκλογικού λαϊκισμού στα social media του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Γι’ αυτό και απαιτούν υπευθυνότητα αντί για πυροτεχνήματα.

Ο κ. Κασσελάκης παραβιάζει ανοικτές θύρες.

Τον Σεπτέμβριο του 2024 οι μαθητές των πλέον απομακρυσμένων περιοχών της χώρας, ορεινών και νησιωτικών, θα μπορούν να έχουν πρόσβαση σε ένα ολοκληρωμένο ψηφιακό σχολείο. Η προετοιμασία του από το υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού βρίσκεται σε φάση ολοκλήρωσης. Οι μαθητές θα διδάσκονται από καθηγητές όλα τα μαθήματα, όπως αυτά αποτυπώνονται στο ωρολόγιο πρόγραμμα κάθε σχολείου. Η πρωτοβουλία αυτή έρχεται να προστεθεί σε εκείνη της ψηφιακής ενισχυτικής διδασκαλίας, που ξεκινά σε λίγες εβδομάδες για τους μαθητές του γυμνασίου στα μαθήματα της γλώσσας και των μαθηματικών.

Η λύση που επελέγη για τους δύο μαθητές στη Γαύδο ήταν μεταβατική. Αμέσως μετά την επίσκεψη του Πρωθυπουργού κ. Κυριάκου Μητσοτάκη στο ακριτικό νησί, τον Ιανουάριο του 2023, υπήρξε κινητοποίηση από τις αρμόδιες υπηρεσίες ώστε να διασφαλιστεί ότι τα παιδιά θα εγγραφούν σε σχολική μονάδα και να μην τεθεί σε κίνδυνο ο προβιβασμός τους στην επόμενη τάξη.

Σε επικοινωνία με την οικογένεια, η οποία έγινε αμέσως μετά την επίσκεψη, δόθηκε η λύση οι μαθητές να προχωρήσουν σε κατ’ ιδίαν διδασκαλία υπό την επίβλεψη του Γυμνασίου της Παλαιόχωρας Κρήτης, στο οποίο δίνουν εξετάσεις. Εκπαιδευτικοί του σχολείου ήταν σε επικοινωνία μαζί τους προκειμένου να δίνονται οι σχετικές κατευθύνσεις.

Η λύση που θα εφαρμοστεί από τον προσεχή Σεπτέμβριο αποσκοπεί στο να στηριχθούν οι ακριτικές περιοχές, τα παιδιά και οι οικογένειές τους. Με πράξεις και όχι με λόγια. Και σίγουρα όχι με σκηνοθετημένα βίντεο κλιπ”.

Ο Στέφανος Κασσελάκης ανάρτησε το βίντεο διάρκειας 4 λεπτών γράφοντας στο κείμενο:

“Πριν από ένα χρόνο, ο Κυριάκος Μητσοτάκης υποσχέθηκε δημόσια στους ακρίτες της Γαύδου ότι τα δύο γυμνασιόπαιδα του νησιού θα έχουν τηλεκπαίδευση, ώστε να μπορούν μένοντας στον τόπο τους, να λαμβάνουν από το Κράτος την εκπαίδευση που λαμβάνουν όλοι οι συνομήλικοί τους. Επισκέφθηκα τη Γαύδο και την Έφη Γεωργακά, μητέρα του 14χρονου Νικόλα και της 13χρονης Κέλλυ, για να δω αν ο Πρωθυπουργός τήρησε την υπόσχεσή του. Το αποτέλεσμα το φαντάζεστε”.

Δείτε επίσης

Λήξη μαθημάτων Γυμνασίων και Λυκείων της χώρας: Το ΦΕΚ με τις ημερομηνίες 

Οδηγίες για την προετοιμασία Πανελλαδικών ΕΠΑΛ 2024: Θα διεξαχθούν από 30.05 μέχρι και 17.06.2024 

Οδηγίες για την προετοιμασία Πανελλαδικών 2024 ΓΕΛ: Αυστηρότητα για το αδιάβλητο του συστήματος επιλογής 

Πρόγραμμα Πανελλαδικών 2024: ΓΕΛ-ΕΠΑΛ-Ειδικών και Μουσικών μαθημάτων-ΤΕΦΑΑ 

Διδακτέα-εξεταστέα ύλη-Τράπεζα Θεμάτων 2023-24: Ολες οι Αποφάσεις για το ΓΕΛ, ΕΠΑΛ, Λύκειο ΕΝΕΕΓΥΛ 

Πριν φύγετε

Οδηγίες για αιτήσεις μέσω του Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας για μετάταξη-απόσπαση εκπαιδευτικών

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση