Πιερρακάκης για Παράλληλη Στήριξη-Β Φάση προσλήψεων-Αδεια μητρότητας αναπληρωτριών-Συγχωνεύσεις-Στέγαση σχολείων-Προσλήψεις Κοινωνικών Λειτουργών και Ψυχολόγων.
Πιερρακάκης για Παράλληλη Στήριξη-Β Φάση προσλήψεων-Αδεια μητρότητας αναπληρωτριών κ.α.
Στην «Κοινωνία Ώρα MEGA» μίλησε σήμερα ο Υπουργός ΠΑΙΘΑ κος Κυριάκος Πιερρακάκης για την Παράλληλη Στήριξη, τις συγχωνεύσεις, τη Β Φάση προσλήψεων αναπληρωτών, άδεια μητρότητας αναπληρωτριών, το bullying και την πρόσληψη Κοινωνικών Λειτουργών και Ψυχολόγων στα σχολεία, το Ψηφιακό Φροντιστήριο και τη στέγαση των σχολείων.
Για την Παράλληλη Στήριξη είπε:
Υπάρχει μια κατεύθυνση πανευρωπαϊκή η οποία αντανακλάται και σε δική μας Εγκύκλιο η οποία λέει να υπάρχει ένας εκπαιδευτικός που βοηθάει παιδιά που έχουν μαθησιακές δυσκολίες μέσα στην τάξη ταυτόχρονα. Αυτό είναι που συμβαίνει σε όλη την Ευρώπη εκτός αν υπάρχει κάποιο θέμα φύσεως ότι πρέπει να παρέμβεις στο παιδί μ έναν πιο στοχευμένο τρόπο.
Για τις συγχωνεύσεις είπε:
Τα τμήματα που συγχωνεύονται είναι κάτω από1.000.
Αν δείτε το μέσο όρο, η Ελλάδα έχει 8 παιδιά ανά εκπαιδευτικό. Στην Ολλανδία έχουμε 16 παιδιά και στη Φιλανδία 14 παιδιά. Στο Νηπιαγωγείο έχουμε 16, στο Δημοτικό 16, στο Γυμνάσιο 21, στο Λύκειο 19.
Το πρόβλημα είμαι πως έχεις ανθρώπινο δυναμικό για να στηρίξεις το σύστημα και ταυτόχρονα έχεις κενά. Φέτος είμαστε καλύτερα από πέρσι. Πέρσι ξεκινήσαμε με 28.000 αναπληρωτές, φέτος με 28.500 αναπληρωτές συν τους διορισμούς. Ο εξορθολογισμός είναι η λύση για να μην έχουμε κενά. Κενά το σύστημα θα έχει πάντα διότι μπορεί να προκύψει μία εγκυμοσύνη ή μία ασθένεια. Υπάρχουν κάποια κενά που θα καλυφθούν πολύ γρήγορα.
Για τη Β Φάση προσλήψεων αναπληρωτών είπε:
Η Β Φάση προσλήψεων αναπληρωτών θα έρθει σε λίγες ημέρες
Για την άδεια μητρότητας αναπληρωτριών είπε:
Πρέπει να υπάρξει εξομάλυνση, μιλάμε με συναρμόδια Υπουργεία να δούμε πώς θα διορθωθεί.
Για το bullying και την πρόσληψη Κοινωνικών Λειτουργών και Ψυχολόγων στα σχολεία είπε:
Έχουμε υπερδιπλασιάσει τους Ψυχολόγους και τους Κοινωνικούς Λειτουργούς στα σχολεία. Δεν είναι η κάλυψη που θέλω ακόμα. Το μέτρο για το κινητό είναι συσχετιζόμενο με το bullying. Υπάρχει και η πλατφόρμα όπου μπορούν να μιλήσουν τα παιδιά και να τα καταγγείλουν.
Για το Ψηφιακό Φροντιστήριο είπε:
Όλα τα μαθήματα των Πανελλαδικών θα παρέχονται δωρεάν από το ψηφιακό φροντιστήριο. Γίνεται διαδικτυακά. Έχεις τη δυνατότητα να κάνεις και ερωτήσεις και έχει και νοηματική.
Για τη στέγαση των σχολείων είπε:
Το πρόγραμμα «Μαριέττα Γιαννάκου» που ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός στη ΔΕΘ ξεκινάει με 250 εκατομμύρια. Από φέτος θα ξεκινήσουν να λύνονται τα προβλήματα με τις κτιριακές υποδομές. Ταυτόχρονα, το ΤΕΕ θα αξιολογήσει όλες τις σχολικές υποδομές της χώρας. Αν ένα σχολείο δεν μπορεί να λειτουργήσει, δεν θα λειτουργήσει και θα βρούμε εναλλακτικές.
Δείτε επίσης
Πρωθυπουργός-ανασκόπηση: lockers στα σχολεία για τα κινητά-Νοηματική στο Ψηφιακό Φροντιστήριο
Παρακαλούμε μην παραλείπετε να αναφέρετε το especial.gr ως πηγή, με ενεργό link προς τη διεύθυνση https://www.especial.gr/pierrakakis-gia-parallili-stirixi-b-fasi-proslipseon-adeia-mitrotitas-anaplirotrion-syghoneyseis/ όταν αναδημοσιεύετε το περιεχόμενό μας.
1 Σχόλιο
“Από φέτος θα ξεκινήσουν να λύνονται τα προβλήματα με τις κτιριακές υποδομές” …Αν ένα σχολείο δεν μπορεί να λειτουργήσει, δεν θα λειτουργήσει και θα βρούμε εναλλακτικές. ” Πηγή: http://www.especial.gr
Και αναρωτιέμαι πάλι,
Ποια είναι η θέση σας σχετικά με την καθυστέρηση στην ανέγερση του ΕΕΕΕΚ Αθηνών;
Στον Δήμο Αθηναίων ακόμα ΔΕΝ υφίσταται ΕΕΕΕΚ, Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης για τη φοίτηση μαθητριών/μαθητών με Αναπηρίες,στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση . Απευθύνομαι και σε εσάς γιατί ήδη συμπληρώθηκαν 6 (έξι) χρόνια χωρίς έργο. Ελπίζοντας ότι μοιραζόμαστε την ίδια ευαισθησία και φτάνοντας στο νέο σχολικό έτος το ερώτημα μου είναι σχετικό με την Ανέγερση και λειτουργία της ιδρυθείσας Σχολικής Μονάδας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) στον Δήμο Αθηναίων για τη φοίτηση μαθητριών/μαθητών με αναπηρίες, συγκεκριμένα το Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Ε.Ε.Ε.Ε.Κ) Αθηνών.
Σχετικά, και ο Συνήγορος του Πολίτη,(23/07/2024-302055/36826/2024) έχει επισημάνει ότι δίωρη μετακίνηση των μαθητών/μαθητριών, σε ΣΜΕΑΕ άλλων δήμων, σημαίνει επίταση των εμποδίων στην πρόσβαση στην εκπαίδευση και υπονόμευση της σχολικής ένταξης λόγω της ταλαιπωρίας τους, που σχετίζεται με τις αντοχές και τις συμπεριφορές παιδιών με Αναπηρίες.
Με την υπ’ αριθμ.1977/06.12.2018 απόφαση του δημοτικού Συμβουλίου της Αθήνας εγκρίθηκε η ίδρυση του Εργαστηρίου Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης Αθηνών (ΕΕΕΕΚ) σε χώρο επί της οδού Λάμψα στην περιοχή των Άνω Αμπελοκήπων του 7ου διαμερίσματος Αθηνών . Επισημαίνεται ότι το ΕΕΕΕΚ Αθηνών έχει ιδρυθεί με ΦΕΚ ήδη από το 2019 (ΦΕΚ Β’2702/02.07.2019) και αποτελεί σχολική μονάδα ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης δευτεροβάθμιας βαθμίδας.
Εργασίες δεν υπάρχουν, από τους εμπλεκόμενους φορείς, αυτό που υφίσταται σίγουρα είναι η ταλαιπωρία των παιδιών ………….
Δυστυχώς αναρωτιόμαστε για τα αυτονόητα. Επιθυμούμε να βοηθήσουμε τα παιδιά μας, να έχουν σωστή πρόσβαση και εκπαίδευση,με τις προδιαγραφές και τις προϋποθέσεις που χρειάζονται ,γιατί σε οποιαδήποτε άλλο περιβάλλον, η εκπαίδευση γίνεται τροχοπέδη στην ψυχοκοινωνική τους ανάπτυξη.
Με δεδομένο ότι δεν υπάρχει νεότερη ενημέρωση για την εξέλιξη της ανέγερσης και λειτουργίας της νέας σχολικής μονάδας και ότι έχει παρέλθει σημαντικό διάστημα κατά το οποίο εκκρεμούσαν ενέργειες ορισμένων εκ των εμπλεκομένων υπηρεσιών, παρακαλούμε να μας γνωρίσετε ποια είναι η σημερινή κατάσταση σε σχέση με τη λειτουργία του Ε.Ε.Ε.Ε.Κ Αθηνών στον Δήμο Αθηναίων για την νέα σχολική χρονιά .
https://
vouliwatch.gr/ask/question/770d04aa-bb72-4428-ba66-1b420abf89e4