Τρίτη, 18 Ιουνίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Πιερρακάκης: Η σχέση δάσκαλου-μαθητή είναι ο πυρήνας της εκπαίδευσης κι αυτό δεν αλλάζει

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Πιερρακάκης: Η σχέση δάσκαλου και μαθητή είναι ο πυρήνας της παιδείας και της εκπαίδευσης και αυτό δεν θα αλλάξει ποτέ – Τι είπε για το Ψηφιακό Σχολείο ο Υπουργός ΠΑΙΘΑ.

Η σχέση δάσκαλου και μαθητή είναι ο πυρήνας της παιδείας

“Η σχέση καθηγητή-δασκάλου και μαθητή είναι ο πυρήνας της παιδείας και της εκπαίδευσης και αυτό δεν θα αλλάξει ποτέ, δεν πρέπει να αλλάξει ποτέ και η τεχνολογία πρέπει να έρθει και να τη βοηθήσει” ανέφερε ο Υπουργός ΠΑΙΘΑ κος Κυριάκος Πιερρακάκης μιλώντας σήμερα Σάββατο 15.05.2024 στον ΣΚΑΪ για το “Ψηφιακό Σχολείο“, το οποίο παρουσιάστηκε παρουσία του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στο Γυμνάσιο με Λυκειακές τάξεις Ριζωμάτων Ημαθίας, προσθέτοντας ότι “η τεχνολογία έρχεται και βοηθάει σημαντικά αυτή τη σχέση, προσφέροντας τεράστιες δυνατότητες εκπαίδευση και δεν υποκαθιστά αυτή τη σχέση”.

Η σχέση δάσκαλου και μαθητή είναι ο πυρήνας της παιδείας

Ψηφιακό Φροντιστήριο

Για το “Ψηφιακό Σχολείο”, ανέφερε ότι είναι όλη η στρατηγική, τμήμα της οποίας αποτελεί το Ψηφιακό Φροντιστήριο, στο οποίο από την 1η Δημοτικού έως και την Γ΄ Λυκείου οι μαθητές θα μπορούν να ανατρέχουν σε μικρά εκπαιδευτικά βίντεο για όλα τα μαθήματα και να στηρίζονται στη διαδικασία μάθησης από εκπαιδευτικούς που θα περιγράφουν ψηφιακά το μάθημα, ενώ για το “ζωντανό” φροντιστήριο επεσήμανε ότι “είναι άλλη υπόθεση και αφορά στις μεγάλες τάξεις του Λυκείου, ειδικά στην Γ΄ Λυκείου. Καθηγητές, αποσπασμένοι στο Υπουργείο Παιδείας όπου υπάρχει όλη τη τεχνική υποδομή θα κάνουν ζωντανό φροντιστήριο σε μαθητές από όλη τη χώρα που θα μπορούν να συνδεθούν με την πλατφόρμα και να παρακολουθούν δια ζώσης φροντιστηριακό μάθημα εντελώς δωρεάν. Η έναρξη του θα γίνει τον Σεπτέμβριο του 2024”.

Ψηφιακές Τάξεις

Για τις Ψηφιακές Τάξεις, οι οποίες αναφέρονται σε παιδιά εξαιρετικά απομακρυσμένων ή δυσπρόσιτων περιοχών της χώρας (με παράδειγμα την Γαύδο) ο κ. Πιερρακάκης ανέφερε πως “σε αυτές τις περιπτώσεις επιδιώκεται να υπάρχει ζωντανή διδασκαλία από 3 εκπαιδευτικούς των βασικών μαθημάτων και τα υπόλοιπα μαθήματα να γίνονται ψηφιακά από δασκάλους ή καθηγητές διπλανού βασικού-επιβλέποντος κοντινότερου σχολείου”.

Πλατφόρμα “eparents”

Για την πλατφόρμα “eparents” για τους γονείς είπε ότι “ο γονιός θα μπορεί σε κάθε στιγμή να γνωρίζει τις επιδόσεις του παιδιού του στα μαθήματα, τις απουσίες αλλά επίσης θα μπορεί να κλείνει ραντεβού με τον καθηγητή δια ζώσης ή με βιντεοκλήση»”.

Διαδραστικοί Ψηφιακοί Πίνακες

Για τους διαδραστικούς ψηφιακούς πίνακες υποστήριξε ότι “θα τοποθετηθούν σε κάθε τμήμα, κάθε σχολείου σε όλη τη χώρα. Χρειαζόμαστε περίπου 34.000 τέτοιους πίνακες και ήδη έχουν τοποθετηθεί και λειτουργούν περί τις 21.000”.

Δείτε επίσης

Το Ψηφιακό Σχολείο: Η ολοκληρωμένη ψηφιακή πύλη της σχολικής εκπ/σης για μαθητές, εκπ/κούς και γονείς 

Πρόσκληση απόσπασης στο ψηφιακό φροντιστήριο 88 εκπαιδευτικών: Αιτήσεις από 27.05 έως 10.06.2024 

Επιλογή Διευθυντών ΣΔΕ και Υποδιευθυντών: Αιτήσεις από 21.05 έως 31.05.2024 

Τελικοί Πίνακες υποψηφίων εκπαιδευτικών προς απόσπαση στις σχολ. μονάδες του εξωτερικού σχολ. έτους 2024-25 

Τεχνητή Νοημοσύνη στην Τάξη-Η Τάξη της Τεχνητής Νοημοσύνης: Οι δύο δράσεις μέσα από το κανάλι YouTube του ΙΕΠ

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση