Πέμπτη, 10 Οκτωβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Πιερρακάκης-κινητά: Μια ημέρα αποβολή για εμφανή κατοχή και χρήση κινητού από μαθητή

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Πιερρακάκης-κινητά: Μια ημέρα αποβολή για εμφανή κατοχή και χρήση κινητού από μαθητή – Το κινητό τηλέφωνο και η χρήση του από μαθητές στην εκπαιδευτική διαδικασία κάνει κακό.

Πιερρακάκης-κινητά

Στις έντεκα αλλαγές που θα ισχύσουν από την έναρξη της φετινής σχολικής χρονιάς αναφέρθηκε ο Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Κυριάκος Πιερρακάκης μιλώντας στην εκπομπή «Επίλογος» του Απόστολου Μαγγηριάδη στην ΕΡΤ το βράδυ της Πέμπτης 05.09.2024.

Στην αρχή της εκπομπής αναφέρθηκε στα κινητά τηλέφωνα στα σχολεία και τη χρήση τους από τους μαθητές, επισημαίνοντας τα εξής:

Κινητά στα σχολεία

Οι έρευνες που έχουμε στα χέρια μας, της UNESCO πρόσφατα, είναι πάρα πολύ σαφείς για το ότι το κινητό τηλέφωνο και η χρήση του από μαθητές στην εκπαιδευτική διαδικασία κάνει κακό. Λέει η έρευνα της UNESCO χαρακτηριστικά πως αν κοιτάς το κινητό σου στο μάθημα χρειάζεσαι μέχρι και 20 λεπτά να επανέλθεις στο τι διδάσκεται εκείνη τη στιγμή στην τάξη.

Απαγορεύεται η εμφανής κατοχή και χρήση του κινητού, το κινητό στην τσάντα όπως ανέφερε ο Πρωθυπουργός. Οταν χρησιμοποιήσει ένα μαθητής το κινητό ή φανεί ότι κρατάει ένα κινητό τηλέφωνο θα υπάρχει ένα πολύ συγκεκριμένο πλαίσιο συνεπειών.

Υπήρχε και παλιά μια εγκύκλιος που απαγόρευε τα κινητά τηλέφωνα, που την είχαν υπογράψει οι προηγούμενοι υπουργοί Παιδείας. Δεν υπήρχε πλαίσιο συνεπειών. Αυτή είναι η αλλαγή που κάνουμε. Έτσι, στην εμφανή κατοχή και χρήση προβλέπεται η ποινή της μιας μέρας αποβολή.

Ασχοληθήκαμε πολύ με το μπούλινγκ. Βλέπουμε ότι έχει αυξηθεί ουσιαστικά το μπούλινγκ στα σχολεία. Άπαξ και βιντεοσκοπηθεί ένα παιδί σε μια πολύ ευαίσθητη στιγμή του, όπως έχει προκύψει σε περιστατικά τα οποία έχουν έρθει στην προσοχή μας, μαθητής ή μαθήτρια που βιντεοσκοπεί, θα αλλάζει σχολείο.

Θα αλλάξει ο τρόπος που προσμετρώνται οι απουσίες για να μην αδειάζουν τα σχολεία. Πρέπει συνολικά να οργανώσουμε τα του οίκου μας για να πετύχουμε καλύτερα εκπαιδευτικά αποτελέσματα.

Ο Υπουργός μίλησε επίσης για τους μόνιμους διορισμούς, για τις συγχωνεύσεις Τμημάτων σχολείων και τα επεισόδια με την αστυνομία έξω από το Υπουργείο στην κινητοποίηση των εκπαιδευτικών, για τη σχολική στέγη, τους διαδραστικούς Πίνακες στα σχολεία, για τη λογοτεχνία στα σχολεία, τις σχολικές βιβλιοθήκες, το Ψηφιακό Φροντιστήριο, τις πιθανές αλλαγές στο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμιας εκπαίδευση, τη στέγη εκπαιδευτικών σε τουριστικούς προορισμούς κ.α.

Δείτε το video με τη συνέντευξη

Δείτε επίσης

Πιερρακάκης: Στόχος να επαναληφθεί του χρόνου ο αριθμός των 10.000 διορισμών 

Πιερρακάκης για συγχωνεύσεις και επεισόδια: Εκπαιδευτικοί οι λόγοι-Η πόρτα του γραφείου μου είναι ανοιχτή

Οι 11 αλλαγές στα σχολεία τη νέα σχολική χρονιά: Τι παρουσιάστηκε στη σύσκεψη υπό τον Πρωθυπουργό Κ. Μητσοτάκη 

Λειτουργία Δημοτικών 2024-25: Αγιασμός την Τετάρτη 11.09 – Ωρολόγια Προγράμματα – Νέα ψηφιακά εργαλεία 

Λειτουργία Νηπιαγωγείων 2024: Αγιασμός – Ωρολόγια Προγράμματα – Ολοήμερο – Νέα ψηφιακά εργαλεία

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση