Κυριακή, 16 Φεβρουαρίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Πιερρακάκης στην Βαρσοβία: Ενίσχυση MySchool-Ψηφιακό Φροντιστήριο-Ενίσχυση ΚΕΔΑΣΥ με το νέο ψηφιακό σύστημα

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Πιερρακάκης στην Βαρσοβία: Ενίσχυση MySchool-Ψηφιακό Φροντιστήριο-Ενίσχυση ΚΕΔΑΣΥ με το νέο ψηφιακό σύστημα – Τι είπε στην άτυπη Σύνοδο Υπουργών Παιδείας της Ευρωπαϊκής Ενωσης.

Πιερρακάκης στην Βαρσοβία

Στην ενίσχυση του πληροφοριακού συστήματος MySchool, στο Ψηφιακό Φροντιστήριο και στην ενίσχυση της Ειδικής Αγωγής με το νέο ψηφιακό σύστημα για τα 80 Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής & Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ), αναφέρθηκε ο Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κος Κυριάκος Πιερρακάκης στη δεύτερη ημέρα της Άτυπης Σύνοδου Υπουργών Παιδείας της Ευρωπαϊκής Ενωσης στη Βαρσοβία, όπου το θέμα ήταν ο σχεδιασμός της εκπαιδευτικής πολιτικής στη βάση αξιόπιστων δεδομένων.

Αναλυτικά η αναφορά του Υπουργού ΠΑΙΘΑ επί του θέματος

“Σήμερα, δεύτερη ημέρα στην Άτυπη Σύνοδο Υπουργών Παιδείας της ΕΕ στη Βαρσοβία, το θέμα ήταν ο σχεδιασμός της εκπαιδευτικής πολιτικής στη βάση αξιόπιστων δεδομένων. Αναφέρθηκα σε τρεις ψηφιακές μας πρωτοβουλίες που σχεδιάζονται με τον μαθητή και τον εκπαιδευτικό στο επίκεντρο.

Πρώτον, στην ενίσχυση του πληροφοριακού συστήματος MySchool που θα οδηγήσει σε κατάργηση της παράλληλης εκτύπωσης χαρτιού και σε ακόμα πιο ορθές αποτυπώσεις της δραστηριότητας στο σχολείο.

Δεύτερον, στο Ψηφιακό Φροντιστήριο, το οποίο αναδεικνύεται ως ενδιαφέρον case study σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Έχοντας μάλιστα ενσωματώσει την Νοηματική Γλώσσα για όλα τα μαθήματα, το Ψηφιακό Φροντιστήριο συνιστά παράδειγμα τεχνολογίας που ενδυναμώνει τον μαθητή.

Τέλος, ενισχύουμε την Ειδική Αγωγή με νέο ψηφιακό σύστημα για τα 80 Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής & Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ) ώστε να είναι ταχύτερες και να πληρούν τα ίδια κριτήρια όλες οι αξιολογήσεις για παιδιά που αντιμετωπίζουν αναπτυξιακές προκλήσεις. Η τεχνολογία συνιστά μέσο για να εξασφαλίζουμε τη συμπερίληψη και την ισότιμη πρόσβαση σε ποιοτική εκπαίδευση, ώστε καθημερινά να χτίζουμε ένα εκπαιδευτικό περιβάλλον που σέβεται κάθε προσωπικότητα, εξελίσσει τις δυνατότητες όλων και παρέχει ίσες ευκαιρίες”.

Δείτε επίσης

Αναλώσιμα ψυχομετρικών εργαλείων ΚΕΔΑΣΥ 299.542 € προμηθεύεται το Υπ. Παιδείας – Ανάλυση των εργαλείων 

Οι νέες αποδοχές των εκπαιδευτικών 2025: Τα καθαρά ποσά σε αναλυτικούς Πίνακες και Διαγράμματα 

Πίνακες με προσλήψεις ΕΕΠ-ΕΒΠ και Ψυχολόγων και Κοιν. Λειτουργών, μόνιμων και αναπληρωτών

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply