Παρασκευή, 7 Φεβρουαρίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Πιερρακάκης στο CNN Insights: Βυζαντινή Αυτοκρατορία η γραφειοκρατία του Υπ. Παιδείας-Τι είπε για τα κενά

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Πιερρακάκης στο CNN Insights: Βυζαντινή Αυτοκρατορία η γραφειοκρατία του Υπ. Παιδείας-Τα παιδιά “να μάθουν να μαθαίνουν” – Χρειαζόμαστε 8.000 πληροφορικούς επιπλέον το χρόνο – Τι είπε για τα κενά.

Πιερρακάκης στο CNN Insights

Βυζαντινή Αυτοκρατορία θυμίζει η γραφειοκρατία του Υπουργείου Παιδείας δήλωσε στο πρώτο CNN Insights του CNN Greece και κατά τη διάρκεια συζήτησης με τον δημοσιογράφο Δημήτρη Μαλλά, από τον οποίο ρωτήθηκε για το τι εννοεί με τη φράση “Ψηφιακό Υπουργείο Παιδείας”, ο Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κος Κυριάκος Πιερρακάκης, συμπληρώνοντας πως “η γραφειοκρατία είναι τερατώδης σε ένα Υπουργείο που είναι ο μεγαλύτερος οργανισμός στη χώρα σε επίπεδο διοίκησης ανθρωπίνου δυναμικού, με χιλιάδες εργαζόμενους, πάνω από 1 εκατομμύριο μαθητές, κοντά στους 200.000 εκπαιδευτικούς, με 14.000 σχολικές μονάδες, πράγμα που αν συνδυαστεί με την γραφειοκρατία, καθιστά την αποτελεσματική διοίκησή της σχεδόν αδύνατη”.

“Ψηφιακό Υπουργείο Παιδείας” πολύ σύντομα – Τι είπε για τα κενά

“Η λύση σ αυτό είναι να μπορέσεις να εντάξεις συστήματα τα οποία να μπορούν να σε βοηθήσουν να φτάσεις γρηγορότερα κάπου, αυτό εννοούσαμε όταν λέγαμε “Ψηφιακό Υπουργείο Παιδείας” και αυτό είναι που ο κόσμος θα δει πολύ σύντομα”, συμπλήρωσε ο Υπουργός, επισημαίνοντας πως το θέμα είναι να χτίσουμε κάποια συστήματα που θα μπορέσουν να μας βοηθήσουν να διοικήσουμε πιο εύκολα π.χ η αποτύπωση κενών πρέπει να γίνεται μ έναν τρόπο αυτοματοποιημένο, μένα σύστημα σύγχρονο διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού.

Στόχος τα παιδιά “να μάθουν να μαθαίνουν”

Επιπροσθέτως ο κος Πιερρακάκης μίλησε για τη σπουδαιότητα της απόκτησης και αναβάθμισης δεξιοτήτων στην αγορά εργασίας και τη συμβολή της εκπαίδευσης προς αυτή την κατεύθυνση, αναφέροντας πως στο Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού πεποίθηση είναι ότι η μάθηση είναι πλέον εξ ορισμού δια βίου και για τον λόγο αυτό, εκσυγχρονίζονται διαρκώς τα προγράμματα απόκτησης και ανάπτυξης δεξιοτήτων, κυρίως, όμως, επαναπροσανατολίζεται η σχολική εκπαίδευση με στόχο τα παιδιά “να μάθουν να μαθαίνουν”.

Χρειαζόμαστε επιπλέον 8.000 πληροφορικούς το χρόνο

Υπάρχουν μελέτες του ΣΕΒ που λένε ότι θα χρειαστούμε 16.000 πληροφορικούς το χρόνο μέχρι το 2030 και πρακτικά παράγουμε τους μισούς. Άρα πρέπει να βρούμε έναν μηχανισμό άλλων 8.000 πληροφορικών το χρόνο.

Δείτε επίσης

Οδηγίες για Τάξεις Υποδοχής-Β Φάση 2023: Ιδρυση και λειτουργία ΤΥ ΖΕΠ σε Δημοτικά σχολεία 

Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας: Δράσεις στα σχολεία από Τρίτη 10 έως Παρασκευή 20.10.2023 

Καταχώριση στοιχείων στο ΟΠΣΥΔ και ΑΣΕΠ: Βελτιώσεις και αυτοματοποίηση διαδικασιών προανήγγειλε η Υφ. Παιδείας 

Ηλεκτρονικά αντίγραφα τίτλων σπουδών 17 Πανεπιστημίων μέσω του gov.gr-Από σήμερα και οι 72.000 του ΕΑΠ 

 Εξετάσεις Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Aνοίγει το θέμα του εκσυγχρονισμού τους

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply