Τετάρτη, 12 Φεβρουαρίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Πιερρακάκης στον ANT1: 6.000 περισσότεροι εκπ/κοί από πέρσι-5.500 με 6.000 οι Κοιν. Λειτουργοί και Ψυχολόγοι στα σχολεία

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Πιερρακάκης στον ANT1: 6.000 περισσότεροι εκπαιδευτικοί από πέρσι-5.500 με 6.000 οι Κοινωνικοί Λειτουργοί και οι Ψυχολόγοι στα σχολεία – Τι είπε ο Υπουργός στον ΑΝΤ1.

Πιερρακάκης στον ANT1

Στον ΑΝΤ1 και στον δημοσιογράφο Γιώργο Παπαδάκη παραχώρησε σήμερα συνέντευξη ο Υπουργός ΠΑΙΘΑ κος Κυριάκος Πιερρακάκης, μιλώντας για την έναρξη του σχολικού έτους και τη στρατηγική του Υπουργείου Παιδείας σε διάφορα θέματα της καθημερινότητας, όπως τις συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων, τα κινητά στα σχολεία, τον υπερδιπλασιασμό του αριθμού Ψυχολόγων και Κοινωνικών Λειτουργών στα σχολεία, τη στέγαση των εκπαιδευτικών σε τουριστικές περιοχές, την κατάσταση των σχολικών κτιρίων, το Ψηφιακό Φροντιστήριο και άλλα.

Πιερρακάκης στον ANT1 – Επιγραμματικά τι είπε:

Υπερδιπλασιασμός αριθμού Ψυχολόγων και Κοινωνικών Λειτουργών στα σχολεία

“Εχουμε υπερδιπλασιάσει τον αριθμό των Ψυχολόγων και των Κοινωνικών Λειτουργών στα σχολεία. Κάπου στους 2.000 ήταν το 2019, τώρα έχουμε περάσει τους 5.500 με 6.000”.

Συγχωνεύσεις  και 6.000 περισσότεροι εκπαιδευτικοί σε σχέση με πέρσι

“Σε σχέση με πέρσι έχουμε ξεκινήσει τη χρονιά με 6.000 περισσότερους εκπαιδευτικούς στο πεδίο, άρα είναι σίγουρα βελτιωμένη η κατάσταση και θα βελτιώνεται διαρκώς.

Υπάρχουν 71.000 τμήματα στα σχολεία και σε λιγότερα από 1.000 έπρεπε να εξορθολογίσουμε την κατάσταση για να μην υπάρχουν πολλά κενά. Έχουμε ανοιχτά αυτιά για την περίπτωση ενός παιδιού που έχει ένα πρόβλημα ή με μια απόσταση που είναι μεγάλη”.

 Κλήση της Αστυνομία να απομακρύνει υπεράριθμη μαθήτρια από την τάξη

“Για να το συζητάμε προφανώς η διαχείριση δεν είναι η πρέπουσα. Περιπτωσιολογικά αντιμετωπίζουμε τα λίγα προβλήματα όπου εντοπίζονται. Διερευνάται το θέμα.”

Χρήση κινητών από μαθητές στα σχολεία και αποβολή μαθητή στην Πάτρα

“Δεν είναι η πρώτη αποβολή για κινητό, είναι η πρώτη που πήρε δημοσιότητα. Το κινητό από έρευνες είναι σαφές ότι κάνει κακό στην εκπαιδευτική διαδικασία. Έρευνα της UNESCO αναφέρει ότι ένα παιδί μπορεί να θέλει έως και 20 λεπτά για να επανέλθει στην μαθησιακή διαδικασία αν έχει ξεχαστεί στο κινητό του”.

“Ο βασικός λόγος για την απαγόρευση εμφανούς κατοχής και χρήσης κινητών από τους μαθητές στα σχολεία σχετίζεται κυρίως με την προσπάθεια καταπολέμησης των περιστατικών bullying στα σχολεία”.

Πρόβλημα στέγασης εκπαιδευτικών

“Το ζήτημα απασχολεί ιδιαίτερα και τον Πρωθυπουργό. Θα δούμε τι πρωτοβουλίες μπορούμε να λάβουμε για την στέγαση εκπαιδευτικών και άλλων υπαλλήλων του δημοσίου και των ενόπλων δυνάμεων ιδίως για τουριστικές περιοχές”.

Προβλήματα στα σχολικά κτίρια

“Με ξενίζει η εικόνα να πηγαίνω σε σχολεία και να βλέπω έναν υπερσύγχρονο, διαδραστικό πίνακα του 2024 και δίπλα να βλέπω έναν σοβά που πέφτει! Γι’  αυτό κάναμε το πρόγραμμα «Μαριέττα Γιαννάκου» και για αρχή βάζουμε 250 εκατομμύρια ευρώ. Τα σχολεία καταγράφουν τις ανάγκες, ενημερώνουν τους Δημάρχους, αυτοί ενημερώνουν το Υπ. Παιδείας και καθορίζονται οι προτεραιότητες”.

Ψηφιακό Φροντιστήριο

“Δίνουμε έμφαση τώρα στην Γ’ Λυκείου. Ξεκινήσαμε με 11 μαθήματα και θα γίνουν πολύ περισσότερα, θα γίνουν όλα τα μαθήματα. Την πρώτη ημέρα είχαμε μάθημα Ιστορίας. Με σταθερό ρυθμό έχουμε 4.000 μαθητές που βλέπουν ζωντανά αυτά τα μαθήματα και την πρώτη και την δεύτερη ημέρα. Οι ερωτήσεις που θα υποβάλλονται δεν θα απαντώνται ζωντανά, λόγω του πλήθους των μαθητών που παρακολουθούν”.

“Σε αυτά τα μαθήματα υπάρχει ζωντανά νοηματική. Δηλαδή παιδιά που χρήζουν νοηματικής μπορούν να παρακολουθήσουν φροντιστήριο. Αυτό συμβαίνει για πρώτη φορά.”.

Δείτε επίσης

Τι είπε το Υπουργείο στη ΔΟΕ για διορισμούς, Β Φάση προσλήψεων, συνυπηρέτηση αναπληρωτών, εκλογές αιρετών

Συνάντηση ΟΛΜΕ με Υπουργό Παιδείας: Συγχωνεύσεις-Ψηφιακό Φροντιστήριο-Β Φάση προσλήψεων-Νομική προστασία εκπ/κών 

ΣΥΠΥΥΠ-Κατάργηση κινητικότητας εκπαιδευτικών: Ωρολογιακή βόμβα οι Διευθύνσεις Εκπ/σης – Να αποσυρθεί η διάταξη

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply