Κυριακή, 16 Φεβρουαρίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Πιερρακάκης στο Υπουργικό Συμβούλιο: Ακαδημίες Επαγγελματικής Κατάρτισης και 600 κληρικοί στα ελληνόφωνα Πατριαρχεία

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Πιερρακάκης στο Υπουργικό Συμβούλιο: Ακαδημίες Επαγγελματικής Κατάρτισης και 600 κληρικοί στα ελληνόφωνα Πατριαρχεία σε βάθος τριετίας.

Πιερρακάκης στο Υπουργικό Συμβούλιο

Η επόμενη νομοθετική πρωτοβουλία του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, που έχει να κάνει με τις Ακαδημίες Επαγγελματικής Κατάρτισης και τη δημιουργία 600 οργανικών θέσεων στα πρεσβυγενή Πατριαρχεία, παρουσιάστηκε από τον Υπουργό ΠΑΙΘΑ κο Κυριάκο Πιερρακάκη στη συνεδρίαση του Υπουργικού Συμβουλίου της Παρασκευής 31 Ιανουαρίου 2025.

Οι Ακαδημίες Επαγγελματικής Κατάρτισης, θα είναι παραρτήματα δημόσιων σχολείων, τα οποία θα μπορούν να συμπράττουν με επιμελητήρια, με επιχειρήσεις, συνδέοντας την επιχειρηματικότητα με την εκπαίδευση και την εξειδίκευση στην απασχόληση, ενώ με κοινή πρωτοβουλία των Υπουργείων Παιδείας και Εξωτερικών, σε βάθος τριετίας θα διοριστούν 600 κληρικοί στα ελληνόφωνα Πατριαρχεία.

Ο Υπουργός ΠΑΙΘΑ κος Κ. Πιερρακάκης δήλωσε σχετικά:

“Σήμερα στο Υπουργικό Συμβούλιο παρουσιάσαμε την επόμενη νομοθετική πρωτοβουλία του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού: τις Ακαδημίες Επαγγελματικής Κατάρτισης. Έναν νέο θεσμό που δίνει στις νέες και τους νέους τα εφόδια για να καταρτίζονται σε τομείς που έχει πραγματικά ανάγκη η οικονομία της χώρας μας.

Στόχος μας είναι να μπορούν να βρίσκουν καλή και καλά αμειβόμενη δουλειά στον τόπο τους, έχοντας αποκτήσει σύγχρονη επαγγελματική κατάρτιση και πολύτιμη πρακτική εμπειρία. Οι Ακαδημίες θα παρέχουν επαγγελματική κατάρτιση επιπέδου 3 και 5 του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων, ενσωματώνοντας δύο σημαντικές καινοτομίες:

  • Τη στενή διασύνδεση με την τοπική οικονομία.
  • Τη σύμπραξη δημόσιου και ιδιωτικού τομέα στη σύσταση και λειτουργία τους.

Η φιλοσοφία μας είναι ξεκάθαρη: να δώσουμε στις τοπικές κοινωνίες τη δυνατότητα να δημιουργούν εκπαιδευτικές δομές που ανταποκρίνονται στις ανάγκες και τις προοπτικές τους. Και, παράλληλα, να δώσουμε στις νέες και τους νέους την ευκαιρία να αξιοποιούν το ταλέντο και τις δεξιότητές τους, ώστε να εξελίσσονται σε δυναμικούς επαγγελματίες και επιχειρηματίες στον τόπο τους.

Παράλληλα, με νομοθετική παρέμβαση στηρίζουμε τον Ελληνισμό σε όλον τον κόσμο, προχωρώντας στη δημιουργία 600 συνολικά οργανικών θέσεων στα πρεσβυγενή Πατριαρχεία – ουσιαστικά σε όλες τις Ελληνορθόδοξες Εκκλησίες του κόσμου.

Με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο λύσαμε το ζήτημα των κληρικών της Ελλάδας, παρεμβαίνουμε για να επιλύσουμε ένα ζήτημα που έχει τεθεί εδώ και χρόνια από το Οικουμενικό Πατριαρχείο για τους κληρικούς της Ομογένειας. Ενισχύοντας έμπρακτα τον ρόλο τους διασφαλίζουμε τη διαχρονική παρουσία του Ελληνισμού στις ιστορικές έδρες της Ορθοδοξίας”.

Δείτε επίσης

Νόμος 5174/2025-Ωνάσεια Σχολεία: Στο ΦΕΚ Α 12/30-1-2025 η κύρωση της σύμβασης

Παγκόσμια Ημέρα Ασφαλούς Πλοήγησης στο Διαδίκτυο 2025: Διαδικτυακές ενημερώσεις προς μαθητές, εκπαιδευτικούς, γονείς 

 Διευκρινίσεις για την αξιολόγηση εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε Πρότυπα/Πειραματικά Σχολεία

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply