Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Πίνακες ΑΣΕΠ-βεβαιώσεις σπουδών: Ερώτηση στη Βουλή για τη νόμιμη και ισότιμη συμμετοχή όλων των αποφοίτων ΕΑΕ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Πίνακες ΑΣΕΠ-βεβαιώσεις σπουδών: Ερώτηση στη Βουλή για τη νόμιμη και ισότιμη συμμετοχή όλων των αποφοίτων της Ειδικής Αγωγής στη διαδικασία πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών.

Ερώτηση με πρωτοβουλία των Bουλευτών Αχαΐας κας Σίας Αναγνωστοπούλου και κου Κώστα Μάρκου, με θέμα την νόμιμη και ισότιμη συμμετοχή όλων των αποφοίτων της Ειδικής Αγωγής στη διαδικασία πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών, κατέθεσαν στα πλαίσια του κοινοβουλευτικού 35 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ -Προοδευτική Συμμαχία στην Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Σύμφωνα με την Ερώτηση

Ήδη από τα μέσα Απρίλη, με αφορμή τις αντιδράσεις και σχετικές επιστολές διαμαρτυρίας από τους σπουδαστές – τελειόφοιτους της  Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε και της Ειδικής Αγωγής προς το Υπουργείο ζητώντας τη μέριμνα του, καθώς δίχως τη βεβαίωση περάτωσης που θα τούς εξασφάλιζε την παιδαγωγική επάρκεια, θα εντάσσονταν στους επικουρικούς πίνακες για τα επόμενα 3 χρόνια, καταθέσαμε κοινοβουλευτική αναφορά προς την Υπουργό Παιδείας με την οποία ζητούσαμε η προθεσμία υποβολής δικαιολογητικών να παραμείνει ανοιχτή μέχρι το τέλος του Ιουνίου.

Οι σπουδαστές της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε σημειώνουν ότι το Υπουργείο ενώ γνώριζε τη λήξη του προγράμματος του δημόσιου αυτού εκπαιδευτικού ιδρύματος (17/06),δεν προσάρμοσε την έκδοση της προκήρυξης σύμφωνα με αυτό και παρόλη την πίεση που δέχθηκαν με την έκδοση και λήξη αυτής, παρέμειναν προσηλωμένοι στην ολοκλήρωση του προγράμματος, έχοντας τη διοίκηση και τους καθηγητές δίπλα τους.

Ύστερα από την ανάρτηση στο διαδίκτυο του προέδρου του ΑΣΕΠ, κύριου Παπαϊωάννου που σημειώνει πως «το έργο έκδοσης των αποτελεσμάτων  γίνεται (όπως προβλέπεται) από τις περιφερειακές διευθύνσεις του Υπουργείου Παιδείας. Η εμπλοκή του ΑΣΕΠ αναμένεται να ξαναρχίσει περί τα τέλη Ιουνίου ή αρχές Ιουλίου», επανερχόμαστε να διεκδικήσουμε την κατάθεση βεβαίωσης ολοκλήρωσης των σπουδών των αποφοίτων της Ειδικής Αγωγής.

Οι Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ στην ερώτησή τους επισημαίνουν ότι οι φάκελοι των υποψηφίων θα είναι στις Περιφερειακές Διευθύνσεις του ΥΠΑΙΘ μέχρι τέλη Ιουνίου και ότι η εμπλοκή του ΑΣΕΠ θα ξαναρχίσει περί τα τέλη Ιουνίου /αρχές Ιουλίου και ζητούν συγκεκριμένες απαντήσεις από την αρμόδια Υπουργό.

Ακολουθεί η Ερώτηση

Αθήνα,14 Ιουνίου 2022

ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων

Θέμα: Νόμιμη και ισότιμη συμμετοχή όλων των αποφοίτων της Ειδικής Αγωγής στη διαδικασία πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών

 Στις 4 Μαΐου εκδόθηκαν οι προκηρύξεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην ειδική αγωγή, η προθεσμία των οποίων έληξαν στις 23 Μαΐου.

Ήδη από τα μέσα Απρίλη, με αφορμή τις αντιδράσεις και σχετικές επιστολές διαμαρτυρίας από τους σπουδαστές – τελειόφοιτους της  Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε και της Ειδικής Αγωγής προς το υπουργείο ζητώντας τη μέριμνα του, καθώς δίχως τη βεβαίωση περάτωσης που θα τούς εξασφάλιζε την παιδαγωγική επάρκεια, θα εντάσσονταν στους επικουρικούς πίνακες για τα επόμενα 3 χρόνια, καταθέσαμε κοινοβουλευτική αναφορά προς την Υπουργό Παιδείας με την οποία ζητούσαμε η προθεσμία υποβολής δικαιολογητικών να παραμείνει ανοιχτή μέχρι το τέλος του Ιουνίου.

Οι σπουδαστές της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε σημειώνουν ότι το υπουργείο ενώ γνώριζε τη λήξη του προγράμματος του δημόσιου αυτού εκπαιδευτικού ιδρύματος (17/06),δεν προσάρμοσε την έκδοση της προκήρυξης σύμφωνα με αυτό και παρόλη την πίεση που δέχθηκαν με την έκδοση και λήξη αυτής, παρέμειναν προσηλωμένοι στην ολοκλήρωση του προγράμματος, έχοντας τη διοίκηση και τους καθηγητές δίπλα τους.

Ύστερα από την ανάρτηση στο διαδίκτυο του προέδρου του ΑΣΕΠ, κύριου Παπαϊωάννου που σημειώνει πως «το έργο έκδοσης των αποτελεσμάτων  γίνεται (όπως προβλέπεται) από τις περιφερειακές διευθύνσεις του Υπουργείου Παιδείας. Η εμπλοκή του ΑΣΕΠ αναμένεται να ξαναρχίσει περί τα τέλη Ιουνίου ή αρχές Ιουλίου», επανερχόμαστε να διεκδικήσουμε την κατάθεση βεβαίωσης ολοκλήρωσης των σπουδών των αποφοίτων της Ειδικής Αγωγής.

Επειδή, οι σπουδαστές της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε βάσει του χρονοδιαγράμματος του εκπαιδευτικού ιδρύματος, δεν υπέβαλαν βεβαίωση περάτωσης μέχρι τις 23 Μαΐου.

Επειδή, για τα επόμενα 3 χρόνια οι πίνακες θα κλειδώσουν, γεγονός που σημαίνει ότι οι εκπαιδευτικοί – σπουδαστές της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε αλλά και οι τελειόφοιτοι της Ειδικής Αγωγής δίχως την παιδαγωγική επάρκεια, θα είναι ενταγμένοι στον επικουρικό πίνακα, πιθανότατα άνεργοι,

Επειδή, οι απόφοιτοι της Ειδικής Αγωγής ζητούν και διεκδικούν τη νόμιμη και ισότιμη συμμετοχή τους στη διαδικασία πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών.

 Ερωτάται η αρμόδια Υπουργός:

1) Δεδομένου ότι οι φάκελοι των υποψηφίων θα είναι στις περιφερειακές διευθύνσεις του ΥΠΑΙΘ μέχρι τέλη Ιουνίου, σε τι ενέργειες προτίθεται να προβεί έτσι ώστε οι σπουδαστές της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε και οι απόφοιτοι Ειδικής Αγωγής να καταθέσουν τις βεβαιώσεις ολοκλήρωσης σπουδών μέχρι τις 22 Ιουνίου, στις περιφερειακές διευθύνσεις που ανήκουν;

2) Δεδομένου ότι η εμπλοκή του ΑΣΕΠ θα ξαναρχίσει περί τα τέλη Ιουνίου /αρχές Ιουλίου σε τι ενέργειες προτίθεται να προβεί ώστε να γίνουν δεκτές οι βεβαιώσεις ολοκλήρωσης Σπουδών από τον ΑΣΕΠ;

 Οι Ερωτώντες Βουλευτές

Δείτε επίσης

Ανακοίνωση μόνιμων διορισμών από το Υπουργείο Παιδείας: 8.586 σύνολο 

Ειδική Αγωγή 2022: Το Υπ. Παιδείας για προσλήψεις αναπληρωτών-διορισμούς-νέα Τμήμ. Ενταξης-Υποδομές-Επιμόρφωση 

Αριθμός μόνιμων διορισμών: Να σταματήσει τις διαρροές το Υπουργείο και να απαντήσει για την κατανομή-Αναφορά στη Βουλή

Αποζημίωση μη ληφθείσας άδειας αναπληρωτών: Από τι εξαρτάται το τελικό ποσό 

Αδειες μόνιμων εκπαιδευτικών-ΕΕΠ και ΕΒΠ: Αναλυτικός οδηγός Υπ. Παιδείας-Ποιες δικαιούνται-Νομοθετικό πλαίσιο 

Αδειες αναπληρωτών εκπαιδευτικών-ΕΕΠ και ΕΒΠ: Αναλυτικός οδηγός Υπ. Παιδείας-Ποιες δικαιούνται-Νομοθετικό πλαίσιο 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση