Σάββατο, 13 Ιουλίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Πίνακες προσλήψεων αναπληρωτών Πρωτοβάθμιας 2021-22-Ανάγκη μόνιμων διορισμών σε ετήσια βάση-Ανακοίνωση ΠΑΣΑΔ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Πίνακες προσλήψεων αναπληρωτών Πρωτοβάθμιας 2021-22-Ανάγκη μόνιμων διορισμών σε ετήσια βάση-Ανακοίνωση Πανελλήνιου Συλλόγου Αναπληρωτών Δασκάλων (ΠΑΣΑΔ).

Πίνακες προσλήψεων αναπληρωτών Πρωτοβάθμιας

Πίνακες με τις προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για το 2021-22 κοινοποίησε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Αναπληρωτών Δασκάλων (ΠΑΣΑΔ), επισημαίνοντας πως οι 43.000 συνολικές φετινές προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών, ΕΕΠ-ΕΒΠ στην Α/θμια και Β/θμια εκπαίδευση, οι οποίες αντιστοιχούν, σχεδόν, στο 30% του συνολικού ενεργού εκπαιδευτικού προσωπικού, δείχνουν ότι η “λύση” της αναπλήρωσης δεν μπορεί να συνεχισθεί πλέον και αποτελεί επιτακτική ανάγκη η καθιέρωση μόνιμων διορισμών σε ετήσια βάση.

Δείτε την ανακοίνωση του ΠΑΣΑΔ και τους Πίνακες προσλήψεων Α/θμιας για το 2022-22

Για τη λειτουργία της εκπαιδευτικής κοινότητας τη φετινή χρονιά χρειάστηκαν περίπου 43.000 προσλήψεις αναπληρωτών (Πρωτοβάθμια, Δευτεροβάθμια, ΕΕΠ-ΕΒΠ).

Ο αριθμός αυτός αντιστοιχεί, σχεδόν, στο 30% του συνολικού ενεργού εκπαιδευτικού προσωπικού που εργάζεται στα σχολεία.

Για την κάλυψη των αναγκών στην πρωτοβάθμια πραγματοποιήθηκαν 23.371 προσλήψεις (χωρίς να υπολογιστούν οι συνάδελφοι ΕΕΠ-ΕΒΠ).

Με βάση τους αναλυτικούς πίνακες που παραθέτουμε, παρατηρούμε ότι οι ΠΕ70 που προσλήφθηκαν σε Γενική και Ειδική Αγωγή ανέρχονται στους 10.758.

Με άλλα λόγια, αποτελούμε το 1/4 των συνολικών προσλήψεων. Ο αριθμός αυτός αναμένεται να αυξηθεί περαιτέρω -ιδίως στον κλάδο των δασκάλων- μετά την οριστικοποίηση των φετινών συνταξιοδοτήσεων, η οποία θα ολοκληρωθεί εντός του Μαρτίου.

Η “λύση ανάγκης” του θεσμού της αναπλήρωσης δεν μπορεί και δεν πρέπει να συνεχιστεί.

Η συνέχιση των διορισμών φέτος, αλλά και η καθιέρωσή τους σε ετήσια βάση από εδώ και στο εξής, αποτελεί επιτακτική ανάγκη και βασική μας διεκδίκηση.

ΠΑΣΑΔ

Οι Πίνακες προσλήψεων αναπληρωτών Α/θμιας 2021-22

Δείτε επίσης

Εγγραφές σε Νηπιαγωγεία και Δημοτικά Α΄ τάξη, από Τρίτη 1 έως και Κυριακή 20 Μαρτίου 2022 

Διαδικασίες Υπουργείου Παιδείας για παιδιά που δεν πάνε σχολείο και αγνοούνται-Τι είπε ο Γ.Γ. Α. Κόπτσης

Νηπιαγωγεία Πειραιά-ΟΟΣΑ: Ξεχώρισαν με τις επιδόσεις στις γνώσεις και δεξιότητες του πολίτη του κόσμου 

Τι ισχύει για τη μονιμοποίηση εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ | Παράθεση νομοθεσίας 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση