Τρίτη, 21 Ιανουαρίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Πλήρωση θέσης Διευθυντή σε σχολείο όπου δεν υπάρχει Υποδιευθυντής: Ερώτηση στη Βουλή για τη διαδικασία

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Πλήρωση θέσης Διευθυντή σε σχολική μονάδα όπου δεν υπάρχει Υποδιευθυντής: Ερώτηση στη Βουλή για τη διαδικασία και τα κριτήρια επιλογής.

Πλήρωση θέσης Διευθυντή σε σχολική μονάδα

Ερώτηση στη Βουλή κατέθεσε η Βουλευτής του ΠΑΣΟΚΚΙΝΑΛ κα Χαρά Κεφαλίδου, αναφορικά με τη διαδικασία πλήρωσης κενωθείσας θέσης Διευθυντή Σχολικής Μονάδας σε σχολική μονάδα όπου δεν υπάρχει Υποδιευθυντής.

Η Βουλευτής ρωτά την Υπουργό ΠΑΙΘ μεταξύ άλλων ποια είναι η διαδικασία που ακολουθείται από τον Διευθυντή Εκπαίδευσης και το ΠΥΣΔΕ, σύμφωνα με τον νόμο 4823/2021 και ποια είναι τα κριτήρια επιλογής των υποψηφίων σύμφωνα με τα οποία, κατά το νόμο, πρέπει να καταρτίσει πίνακα επιλογής και κατάταξης το ΠΥΣΔΕ και εν τέλει να επιλέξει Διευθυντή για την αναπλήρωση της θέσης για ορισμένο χρόνο.

Ακολουθεί η Ερώτηση

Παρασκευή, 11 Νοεμβρίου 2022

ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς: Την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμέως

Θέμα: «Διαδικασία πλήρωσης κενωθείσας θέσης Διευθυντή Σχολικής Μονάδας σε σχολική μονάδα όπου δεν υπάρχει Υποδιευθυντής».

Ο νόμος 4823/2021 (ΦΕΚ Α 136/3.8.2021) «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις», έχει ως αντικείμενο, στο Β΄ Μέρος, την οργάνωση των δομών και την επιλογή των στελεχών της δημόσιας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Στο άρθρο δε 32 του νόμου αναφέρονται τα κριτήρια επιλογής των στελεχών και στο άρθρο 33 η αποτίμηση των κριτηρίων επιλογής Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης, Διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Προϊσταμένων των Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης και εν συνεχεία κατατάσσονται στους πίνακες της παραγράφου 2 του άρθρου 30, με βάση το άθροισμα των μονάδων, τις οποίες συγκεντρώνουν σύμφωνα με την κατά τα άρθρα 33 έως 35 αποτίμηση των σχετικών κριτηρίων.

Μετά τα ανωτέρω ερωτάται η κα Υπουργός:

1. Σε περίπτωση πλήρωσης κενωθείσας θέσης Διευθυντή σχολικής μονάδας και πρόσκλησης του Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για εκδήλωση ενδιαφέροντος, σε σχολική μονάδα όπου δεν υπάρχει Υποδιευθυντής, ποια είναι η διαδικασία που ακολουθείται από τον Διευθυντή Εκπαίδευσης και το ΠΥΣΔΕ, σύμφωνα με τον νόμο 4823/2021;

Ποια είναι τα κριτήρια επιλογής των υποψηφίων σύμφωνα με τα οποία, κατά το νόμο, πρέπει να καταρτίσει πίνακα επιλογής και κατάταξης το ΠΥΣΔΕ και εν τέλει να επιλέξει Διευθυντή για την αναπλήρωση της θέσης για ορισμένο χρόνο;

2. Υπάρχει νομικό πλαίσιο που να δίνει τη δυνατότητα στον Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και στο ΠΥΣΔΕ, να εφαρμόσουν κριτήρια επιλογής και ορισμού Αναπληρωτή Διευθυντή σε σχολική μονάδα, διαφορετικά για κάθε σχολική μονάδα της ίδιας Περιφερειακής Ενότητας;

3. Υπάρχει σχετική Υπουργική Απόφαση, Εγκύκλιος ή Οδηγία του Υπουργείου, που να ορίζει κριτήρια επιλογής διαφορετικά από αυτά που προβλέπονται στα άρθρα 32 και 33 (Κεφάλαιο Β) του νόμου 4823/2021; 2 4. Υπάρχει δυνατότητα στην παραπάνω περίπτωση να επιλεγεί για τη θέση του Διευθυντή, εκπαιδευτικός που υπηρετεί στην ίδια σχολική μονάδα με την κενωθείσα θέση (χωρίς Διευθυντή και Υποδιευθυντή), χωρίς να έχουν αξιολογηθεί και μοριοδοτηθεί τα προσόντα όλων των συνυποψηφίων και του τελικώς επιλεγέντα, με μόνο κριτήριο επιλογής, αυτό της υπηρέτησης στη σχολική μονάδα;

Η ερωτώσα βουλευτής

Δείτε επίσης

Στέγαση Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Χίου και 1ου Ειδικού Σχολείου Θεσσαλονίκης: Ερωτήσεις στη Βουλή 

Μείωση μαθημάτων Κοινωνικών Επιστημών στα Λύκεια χωρίς αιτιολόγηση: Ερώτηση στη Βουλή

Συζήτηση-Βουλή Δευτέρα 14.11: Δικαίωμα μετάθεσης σε ΤΕ16, Παράλληλη Στήριξη, εκπ/ρια Ράπτου, φοιτητική στέγη 

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply