Παρασκευή, 4 Οκτωβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Πόλεμος στην Ουκρανία: Αναγκαίες οι δράσεις και τα εκπαιδευτικά προγράμματα-Ερώτηση στη Βουλή

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Πόλεμος στην Ουκρανία: Αναγκαία η λήψη δράσεων και η διαμόρφωση Ειδικών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων από το ΥΠΑΙΘ για τον εκπαιδευτικό κόσμο-Ερώτηση στη Βουλή από την κα Χαρά Κεφαλίδου, Βουλευτή ΚΙΝΑΛ.

Κατάθεση Ερώτησης προς την Υπουργό Παιδείας, με θέμα “Αναγκαία η λήψη δράσεων και η διαμόρφωση Ειδικών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων από το ΥΠΑΙΘ για τον εκπαιδευτικό κόσμο, σχετικά με τον πόλεμο στην Ουκρανία”

Ερώτηση κατέθεσε στη Βουλή η κα Χαρά Κεφαλίδου, Βουλευτής Δράμας και Τομεάρχης Παιδείας και Θρησκευμάτων του Κινήματος Αλλαγής, προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, κα Νίκη Κεραμέως, επισημαίνοντας την αναγκαιότητα λήψης δράσεων και διαμόρφωσης ειδικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων από το ΥΠΑΙΘ, προκειμένου ο εκπαιδευτικός κόσμος να γνωρίσει την ιστορία και τον πολιτισμό της Ουκρανίας, να προαχθεί το βασικό αγαθό της ζωής, η ειρήνη και να καλλιεργηθούν ανάλογες συνειδήσεις και συμπεριφορές των μαθητών και μαθητριών.

Ακολουθεί η Ερώτηση

Παρασκευή 18 Μαρτίου 2022

 ΕΡΩΤΗΣΗ

 Προς: Την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, κα Νίκη Κεραμέως

Θέμα: «Αναγκαία η λήψη δράσεων και η διαμόρφωση Ειδικών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων από το ΥΠΑΙΘ για τον εκπαιδευτικό κόσμο, σχετικά με τον πόλεμο στην Ουκρανία»

Η εισβολή των ρωσικών στρατευμάτων στην Ουκρανία σηματοδοτεί μια νέα εποχή για την ανθρωπότητα. Στους μαθητές και τις μαθήτριες όλων των βαθμίδων της Εκπαίδευσης δημιουργούνται εύλογα ερωτήματα και απορίες.

Κρίνεται επιβεβλημένο, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) να συνδράμει τον εκπαιδευτικό κόσμο, ώστε να ανταποκριθεί στις πνευματικές ανησυχίες του μαθητικού πληθυσμού.

Ειδικά για τους μαθητές και τις μαθήτριες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, θεωρούμε ότι είναι αναγκαίο να διαμορφωθούν ειδικά παιδαγωγικά προγράμματα, αφού τα παιδιά βιώνουν συνεχώς μεγάλες ανατροπές στην καθημερινότητά τους τα δύο τελευταία χρόνια.

Ερωτάται η κα Υπουργός:
  1. Ποιες δράσεις πρόκειται να λάβει, το αμέσως επόμενο διάστημα, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), ώστε ο Εκπαιδευτικός Κόσμος να γνωρίσει την ιστορία και τον πολιτισμό της Ουκρανίας, προκειμένου να ανταποκριθεί στις πνευματικές ανησυχίες των μαθητών και μαθητριών;
  2. Με ποιους εκπαιδευτικούς και παιδαγωγικούς τρόπους θα διαμορφωθούν στα σχολεία προγράμματα προαγωγής της ειρήνης, του βασικού αγαθού της ζωής – με δεδομένο μάλιστα ότι η ειρήνη αφορά πολλά ζητήματα των κοινωνιών και όχι μόνο την απουσία πολέμου – και πώς θα καλλιεργούνται ανάλογες συνειδήσεις και συμπεριφορές των μαθητών μας;
  3. Προτίθεστε να διαμορφώσετε ειδικά παιδαγωγικά προγράμματα για τους μαθητές και μαθήτριες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, που βιώνουν συνεχείς, καθημερινές και πρωτόγνωρες ανατροπές στη ζωή τους το τελευταίο διάστημα;

Η ερωτώσα βουλευτής

Δείτε επίσης

Η Πρόεδρος της Δημοκρατίας με Ουκρανούς μαθητές: Στο Ουκρανικό Πολιτιστικό και Μορφωτικό Κέντρο “Μπερεγίνια” 

Νίκη Κεραμέως: Δεκτή η πρόταση για Task Force υποστήριξης μαθητών και φοιτητών της Ουκρανίας 

Πόλεμος-Ουκρανία: Μόνη λύση η ΕΙΡΗΝΗ-6ο Δημοτικό Καλαμάτας-Α ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ Μεσσηνίας 

Κεραμέως: Τάξεις υποδοχής για τους Ουκρανούς μαθητές που ήδη εγγράφονται σε σχολεία της χώρας μας

Πόλεμος στην Ουκρανία: Προτάσεις για υποστήριξη της εκπαιδευτικής κοινότητας από το ΙΕΠ 

Δείτε επίσης

Προσβασιμότητα-Καταγραφή σχολικών κτιρίων-αποκεντρωμένων δομών ΥΠΑΙΘ σε ψηφιακή πλατφόρμα 

Ευρωπαϊκά σχολεία: Διαδικασία επιλογής προσωπικού-στελεχών διοίκησης | Απόφαση 

ΦΕΚ: Εισαγωγή μαθητών στα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2022-2023 

Κεραμέως για άνοιγμα πινάκων EAE-Πότε θα δοθεί το voucher των 200 €-Τι θα γίνει με τα self test 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση