Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Πόσα παιδιά θα θρηνήσουμε ακόμα; Του Σεραφείμ (Μάκη) Λάππα, Σχολ. Νοσηλευτή

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Πόσα παιδιά θα θρηνήσουμε ακόμα; Πρέπει να γίνει αντιληπτή από όλους η χρησιμότητα των σχολικών νοσηλευτών – Αρθρο του Σεραφείμ (Μάκη) Λάππα Σχολικού Νοσηλευτή-ΠΕ25.

Πόσα παιδιά θα θρηνήσουμε ακόμα;

Ανακοίνωση

Από τον Σεραφείμ ( Μάκη ) Λάππα Σχολικό Νοσηλευτή-ΠΕ25

Υποψήφιο Αιρετό Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.

(6940715323)

Πόσα παιδιά θα θρηνήσουμε ακόμα;

Παρακολουθήσαμε την Παρασκευή στα  Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης το τραγικό περιστατικό που πραγματοποιήθηκε  σε δημοτικό σχολείο της Αχαΐας , ότι ένας μαθητής έχασε της αισθήσεις του στο προαύλιο του σχολείου , ειδοποιήθηκε το ΕΚΑΒ όμως δυστυχώς ο μικρός μαθητής χάθηκε.

Ταυτόχρονα

στην Λαμία ένας δεκαπεντάχρονος παθαίνει ανακοπή μέσα στο σχολείο και την τελευταία στιγμή σώζεται, μετά την άμεση επέμβαση του ΕΚΑΒ.

Πρέπει να γίνει αντιληπτή από όλους η χρησιμότητα των σχολικών νοσηλευτών.

Παραθέτω παρακάτω

κάποια Καθήκοντα και αρμοδιότητες του Κλάδου των ΠΕ25 Σχολικών Νοσηλευτών :  Επιπλέον των κύριων καθηκόντων του που σχετίζονται με την κάλυψη των αναγκών των υποστηριζόμενων μαθητών:

α) παρέχει πρώτες βοήθειες για όλους τους μαθητές της σχολικής μονάδας,

β) φροντίζει για τη διαμόρφωση του φαρμακείου του σχολείου,

γ) ενημερώνει και συμβουλεύει εκπαιδευτικούς, μαθητές και γονείς για θέματα υγείας, για την προστασία του σχολείου από ιογενείς καταστάσεις, εποχιακές λοιμώξεις και επιδημίες όπως και για την αποφυγή μεταδιδόμενων νοσημάτων,

δ) συνεργάζεται με τους εκπαιδευτικούς του σχολείου για την οργάνωση και υλοποίηση προγραμμάτων αγωγής υγείας,

ε) διοργανώνει σεμινάρια παροχής πρώτων βοηθειών στο προσωπικό του σχολείου, με πιστοποιημένους εκπαιδευτές, στο πλαίσιο της ενδοσχολικής επιμόρφωσης,

στ) σε συνεννόηση με το διευθυντή του σχολείου αναλαμβάνει την επικοινωνία με τις υγειονομικές υπηρεσίες σε θέματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων του και

ζ) συνεργάζεται με το διευθυντή του σχολείου για την παρακολούθηση και τον έλεγχο της υγιεινής του σχολικού περιβάλλοντος (αίθουσες, κοινόχρηστοι χώροι, κυλικείο, κ.α.), και συνιστά τη λήψη των απαραίτητων μέτρων για την προστασία των μαθητών.

Ενώ στις περισσότερες  Ευρωπαϊκές χώρες και στην Αμερική είναι αυτονόητο ,το σχολείο  ότι θα έχει μόνιμο σχολικό νοσηλευτή στην Ελλάδα του 2020 ακόμα βρισκόμαστε σε στάδιο συζητήσεων.

Είναι φανερά επιτακτική ανάγκη,

η πολιτεία να μεριμνήσει επί του θέματος. Μήπως οι αρμόδιοι ξεχνούν την ύπαρξη του κλάδου των σχολικών νοσηλευτών ή θεωρούν ότι με το να μην προσλαμβάνουν τον απαραίτητο αριθμό σχολικών νοσηλευτών θα κάνουν οικονομία;

Η οικονομία δεν είναι μόνο αριθμοί. Ειδικά όταν διακυβεύονται ζωές παιδιών. Πρέπει να αναρωτηθούμε σαν κοινωνία, ποιες είναι οι προτεραιότητές μας και στην τελική,  πόσο κοστίζει η ζωή ενός παιδιού;

Σεραφείμ ( Μάκης ) Λάππας Σχολικός Νοσηλευτής-ΠΕ25

Υποψήφιος Αιρετός Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.

Δείτε επίσης

Προσλήψεις αναπληρωτών ΕΕΠ-ΕΒΠ 3 Φάσεων 2020: Πίνακες ανά Κλάδο, Περιφέρεια, Πρόγραμμα, Δομή
Υποψήφιοι εκλογών ΚΥΣΕΕΠ: Για την ανάδειξη αιρετών εκπροσώπων-Συνδυασμοί και ονόματα | Απόφαση
Υποψήφιοι αιρετοί ΠΥΣΕΕΠ των 13 ΠΔΕ | Ονόματα
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

1 Σχόλιο

  1. Χριστινα Α. σε

    Γενικά, συμφωνώ. Όσο για το γ), εγώ δεν είδα ποτέ προ κορονοϊού κάποιον σχολικό νοσηλευτή να κάνει τίποτα τέτοιο, σε τρία διαφορετικά ειδικά σχολεία όπου έχω εργαστεί. Εντούτοις, η ανταλλαγή σωματικών υγρών μεταξύ μαθητών και εκπαιδευτικών ήταν καθημερινή. Για να λέμε τα συκα, σύκα και τη σκάφη, σκάφη. Φιλικά.

Γράψτε μία απάντηση