Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

ΠΟΣΕΕΠΕΑ για άνοιγμα σχολείων με επισφαλή μέτρα προστασίας από το νέο κύμα κορωνοϊού

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

ΠΟΣΕΕΠΕΑ για άνοιγμα σχολείων με επισφαλή μέτρα προστασίας από το νέο κύμα κορωνοϊού-Προτάσεις για μέτρα σε ειδικά και γενικά σχολεία και ΚΕΔΑΣΥ.

Εγγραφο ΠΟΣΕΕΠΕΑ σε Υπουργείο Παιδείας

Αθήνα, 05/01/2022

Αρ. πρωτ.: 1

Προς:

– Υπουργό Παιδείας, κα. Ν. Κεραμέως

– Υφυπουργό Παιδείας, κα. Ζ. Μακρή

-Γενικό Γραμματέα ΥΠΑΙΘ κ. Α. Κόπτση

Κοινοποίηση:

– Διεύθυνση ΕΑΕ, Προϊστάμενο κ. Χ. Παπαϊωάννου

– Επιτροπή του ΕΟΔΥ

Θέμα: “Επιστολή διαμαρτυρίας της ΠΟΣΕΕΠΕΑ σχετικά με τα επισφαλή μέτρα προστασίας από το νέο κύμα κορωνοϊού αναφορικά με τη λειτουργία των σχολείων και των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.”

Η ΠΟΣΕΕΠΕΑ. εκπροσωπεί, ως δευτεροβάθμιο συνδικαλιστικό όργανο, το Ε.Ε.Π. και το Ε.Β.Π.,  που υπηρετεί με μόνιμο διορισμό ή ως αναπληρωτές στην Ειδική και Γενική Εκπαίδευση καθώς και στα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ..

Η ΠΟΣΕΕΠΕΑ, καθ’ όλη τη διάρκεια της πανδημίας έχει πρωτοστατήσει για την προτεραιοποίηση του εμβολιασμού της εκπαιδευτικής κοινότητας, την προστασία της υγείας μαθητών ειδικού εκπαιδευτικού, ειδικού βοηθητικού προσωπικού, εκπαιδευτικών καθώς και για την προαγωγή προδιαγραφών για ασφαλείς συνθήκες λειτουργίας των εκπαιδευτικών δομών από το covid – 19.

Επισημαίνουμε λοιπόν ότι

η παρούσα διαμαρτυρία αποτελεί δυστυχώς συνέχεια ενός άοκνου αγώνα και σειράς προηγούμενων επιστολών μας προς τα αρμόδια Υπουργεία και τον ΕΟΔΥ για τη λειτουργία τόσο των Σχολικών Μονάδων Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης, όσο και των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., εν μέσω πανδημίας.

Μέχρι σήμερα δεν έχει δοθεί πρέπουσα προσοχή

και έμπρακτη ανταπόκριση από το Υπουργείο Παιδείας και τον ΕΟΔΥ, τουλάχιστον επί το συνόλω των αναγκαιοτήτων, παρά τις επαναλαμβανόμενες εκκλήσεις της ΠΟΣΕΕΠΕΑ για τα μέτρα που έπρεπε να έχουν ληφθεί για τα σχολεία εδώ και δύο χρόνια που βιώνουμε τα της υγειονομικής και αξιακής κρίσης της πανδημίας. Η Ομοσπονδία καθώς και Περιφερειακοί της Σύλλογοι έχουν προτείνει μια σειρά από έγκυρα μέτρα τα οποία αγνοήθηκαν επιδεικτικά!

Ήδη  μετράμε κρούσματα με το νέο κύμα, όπως επίσης ήδη έχουμε μετρήσει θύματα κατά τα προηγούμενα πανδημικά κύματα στις σχολικές κοινότητες και τις οικογένειες μας!!

Η σχολική κοινότητα Ειδικών, Γενικών Σχολείων και ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.

διατρέχει πολύ σοβαρό υγειονομικό κίνδυνο και με οδυνηρή έκπληξη η Ηγεσία του ΥΠΑΙΘ και η Κυβέρνηση συνεχίζουν την πολιτική που έχει οδηγήσει τη χώρα στην υγειονομική τραγωδία. Το πρωτόκολλο του 50+1 δεν έχει καμία επιστημονική υπόσταση, ούτε φυσικά η μείωση των ημερών απομόνωσης των θετικών κρουσμάτων. Τα σχολεία οφείλουν να λειτουργήσουν με ασφάλεια, κάτι που σημαίνει λιγότερα παιδιά ανά τμήμα και διαφορετικό πρωτόκολλο από το εντελώς ανεπαρκές για την κρισιμότητα της κατάστασης που ανακοινώθηκε.

Αξίζει να τονιστεί,

πως σύμφωνα με τα δημοσιεύματα που κυκλοφορούν, η επιτροπή δεν είχε ομόφωνη απόφαση για το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων στις 10/1/2022. Σημαντικό και δε διαφεύγει της προσοχής μας ότι δε δημοσιοποιούνται επίσημα τα ανάλογα πρακτικά, επομένως, είναι φανερό ότι δεν υπάρχει διαφάνεια στις αποφάσεις.

Σε αυτό το σημείο κρίνουμε σκόπιμο να επαναλάβουμε τις βασικές ιδιαιτερότητες των μαθητών ΣΜΕΑΕ:

α) Οι μαθητές μας στην συντριπτική πλειοψηφία τους, δεν μπορούν να κάνουν χρήση της μάσκας,

β) Είναι αδύνατο να τηρηθούν οι προβλεπόμενες αποστάσεις επειδή οι μαθητές συχνά χρήζουν φυσικής καθοδήγησης και υπάρχουν στενές επαφές όλου του προσωπικού με όλους τους μαθητές σχεδόν του σχολείου σε καθημερινή βάση,

γ) Σε πολλά σχολεία δημιουργούνται συστηματικά συνθήκες συνωστισμού καθώς οι αίθουσες είναι ελάχιστες και συχνά συστεγάζουν δύο τμήματα, το ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό εργάζεται σε κοινόχρηστους χώρους και μάλιστα που δεν αερίζονται επαρκώς και συγχρόνως εκεί ασκούν και εκπαιδευτικοί τα εξωδιδακτικά τους καθήκοντα,

δ) Πολλοί μαθητές τόσο λόγω ηλικίας όσο και ιδιαίτερων χαρακτηριστικών δυσκολεύονται να αντιληφθούν τον κίνδυνο και την ανάγκη σχολαστικής εφαρμογής των προβλεπόμενων οδηγιών προφύλαξης παρά τη συνεχή εκπαίδευση/υπενθύμιση (π.χ. δεν τηρούν εύκολα αποστάσεις, γίνεται κακή χρήση μάσκας, δυσκολεύονται στο σχολαστικό καθαρισμό των χεριών κλπ.),

ε) οι μετακινήσεις των μαθητών από και προς τα ειδικά σχολεία, οι οποίες αφορούν σε λεωφορεία και ταξί που μισθώνονται από τις Περιφέρειες. Τα λεωφορεία και τα ταξί έχουν 100% πληρότητα και μέσα στο ίδιο λεωφορείο μεταφέρονται μαθητές από τρία ή και περισσότερα σχολεία, χωρίς να τηρούνται οι προβλεπόμενοι κανόνες αποστάσεων, καθιστώντας τις μεταφορές υγειονομική βόμβα που μετατοπίζεται σταδιακά και εντός του σχολείου.

Υπενθυμίζουμε ότι οι εργαζόμενοι στα σχολεία, Ειδικά και Γενικά, καθώς και στα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.

εκτός από παιδαγωγοί, θεραπευτές και επιστήμονες, είναι άνθρωποι που οφείλουν να προστατεύσουν τον εαυτό τους αλλά και τις οικογένειές τους. 

Θεωρούμε την απόφαση αυτή απαράδεκτη, ανεύθυνη και υποκριτική,

καθώς τα κρούσματα είναι χιλιάδες, ανεβαίνουν καθημερινά και φοβόμαστε πως θα ζήσουμε πολιτικές του προηγούμενου διαστήματος όπου πολλά σχολεία, τα οποία γνωρίζαμε ότι τίθονταν σε αναστολή, δε γνωστοποιούνταν με ευθύνη των Διευθύνσεων πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης. Μάλιστα, ιδιαίτερα όσον αφορούσε τα Ειδικά Σχολεία που αναστέλλονταν η λειτουργία τους, όταν παρέρχονταν το χρονικό διάστημα και επαναλειτουργήσαν, είχαν και πάλι κρούσματα.

Στο σήμερα η κατάσταση θα είναι χειρότερη

καθώς το χρονικό διάστημα καραντίνας (5 ημέρες!!), άρα και αναστολής θα είναι μικρότερό καθιστώντας το ποσοστό διασποράς του ιού και επικινδυνότητας σε ακόμη πιο υψηλά επίπεδα!!

Συνεπώς, θεωρούμε ότι υπάρχει σοβαρή και ασυγχώρητη αμέλεια

από πλευράς του Υπουργείου Παιδείας στον ορισμό και εφαρμογή στοιχειωδών κανόνων προστασίας του μαθητικού πληθυσμού και του προσωπικού. Διαφαίνεται ξεκάθαρα, για ακόμη μία φορά, ότι μαθητές και προσωπικό που φέρουν υποκείμενα νοσήματα, όντας άτομα αυξημένου κινδύνου, αλλά και οι υπεύθυνοι γονείς αυτών, όχι μόνο δεν βοηθιούνται στο δύσκολο αγώνα τους, όχι μόνο δεν  προστατεύονται, αλλά εκτίθενται κατά εγκληματικό τρόπο σε κίνδυνο!!  

Θεωρούμε ότι η πολιτεία θα πρέπει να εξασφαλίσει

δωρεάν στους εργαζόμενους τα εργαστηριακά τεστ (PCR) μέσω συνταγογράφησης, καθώς τα rapid, αναφορικά με τη νέα μετάλλαξη, δεν είναι ασφαλή ως προς τα αποτελέσματα.

Ακόμη είναι αναγκαίο να μεριμνήσει εντατικά προκειμένου να ευαισθητοποιήσει την εκπαιδευτική κοινότητα για την  αναγκαιότητα των εμβολιασμών με επιχειρήματα και επιστημονικά δεδομένα κι όχι να προβαίνει σε εκδικητικά μέτρα, όπως τα 2 επιπλέον rapid test με οικονομική χρέωση των ανεμβολίαστων συναδέλφων, όπου φέρει τεράστιες οικονομικές επιπτώσεις στις οικογένειές τους. Ανάμεσα στους ανεμβολίαστους συναδέλφους υπάρχουν άτομα που έχουν υποκείμενα νοσήματα, δε νιώθουν ασφαλείς και με αυτές τις πολιτικές αισθάνονται απροστάτευτοι και αναλώσιμοι.

Θεωρούμε χρέος μας,

ως ομοσπονδία να επισημάνουμε εδώ, με κάθε τρόπο, ότι οι εμβολιασμοί για το covid-19 αποτελούν πρωταρχικό μέλημα για τη θωράκιση της υγείας της εκπαιδευτικής κοινότητας, την προστασία της δημόσιας υγείας και την απρόσκοπτη λειτουργία των εκπαιδευτικών δομών, ωστόσο, με τον ορθώς επικοινωνιακό τρόπο κι όχι με τεχνικές τρόμου και επιβολής!

Όμοια και όσοι συνάδελφοι εκπαιδευτικοί, ΕΕΠ και ΕΒΠ

αποτελούν άτομα που ανήκουν σε ομάδα αυξημένου κινδύνου ( άτομα που αντιμετωπίζουν διάφορα προβλήματα υγείας ή είναι έγκυες γυναίκες) και βλέπουν πως δεν έχει ανακοινωθεί σχετική εγκύκλιος με  διευκρινήσεις και οδηγίες που θα διασφαλίζουν την προστασία  τους στο χώρο εργασίας. Το πρώτο διάστημα ίσχυαν ειδικές διατάξεις που προέβλεπαν συγκεκριμένα μέτρα (πχ back office) για τέτοιες κατηγορίες εργαζομένων, τώρα φαίνεται πως αυτά έχουν παραλειφθεί.

Εντύπωση κάνει

πως αν και το ΥΠΑΙΘ θεώρησε τη διαδικασία τηλεκπαίδευσης πλήρως επιτυχημένη, προβληματίζει το γεγονός ότι δεν αναφέρεται σ’ αυτήν ούτε ως μεταβατικό στάδιο 1-2 εβδομάδων.

Αξίζει να σημειωθεί πως μέχρι σήμερα η τηλεκπαίδευση στηρίχθηκε από την καλή θέληση των εκπαιδευτικών, των ΕΕΠ-ΕΒΠ, των μαθητών και των οικογενειών με δικό τους κόπο, έξοδα και η στήριξη του ΥΠΑΙΘ ήταν στην πραγματικότητα πενιχρή!!

 Συγκεκριμένα η ΠΟΣΕΕΠΕΑ επαναπροτείνει μέτρα που είχαν αποδώσει αναλυτικά Ομοσπονδία και Περιφερειακοί τοπικοί σύλλογοι ανά την επικράτεια:
Α. Για τις Σχολικές Μονάδες Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης:
  • Μείωση του ποσοστού του 50%+1, πάνω από το οποίο θα κλείνει ένα τμήμα σε περίπτωση κρουσμάτων κορωνοϊού.
  •     Καθολικός και υποχρεωτικός έλεγχος για όλους τους /τις μαθητές/-τριες, σε Γενικά και Ειδικά Σχολεία, χωρίς εξαιρέσεις.
  • Δωρεάν επαναλαμβανόμενα PCR test για μαθητές και εκπαιδευτικούς.
  • Κατάργηση των διατάξεων που αύξησαν στους 25 τον αριθμό των μαθητών ανά τμήμα καθώς και των αποφάσεων συγχωνεύσεων τμημάτων.
  • Να μειωθεί ο αριθμός των μαθητών ανά τμήμα ανάλογα με τα τετραγωνικά της τάξης, ώστε να διατηρείται η απαραίτητη απόσταση μεταξύ των μαθητών.
  • Αποσυμφόρηση σε συγκροτήματα ΣΜΕΑΕ που στεγάζουν μεγάλο αριθμό σχολείων(πχ συγκρότημα στο Αιγάλεω με 4 ΣΜΕΑΕ, κ. λ. π.)
  • Να εξασφαλιστεί η συνθήκη «ένας μαθητής ανά θρανίο»,δηλαδή ότι κάθε μαθητής κάθεται σε δικό του αποκλειστικά θρανίο.
  •  Να μην αλλάζουν σχολικές αίθουσες οι μαθητές, στο βαθμό που αυτό είναι εφικτό
  • Να δοθούν δωρεάνόλα τα απαραίτητα μέσα ατομικής προστασίας και προφύλαξης (μάσκες, γάντια μιας χρήσης) για το προσωπικό και τους μαθητές κατά το πρότυπο άλλων χωρών.
  • Να χορηγηθεί δωρεάν σε εκπαιδευτικούς και μαθητές ο απαραίτητος αριθμός ειδικών μασκών με διαφανές άνοιγμα στην περιοχή του στόματοςγια διευκόλυνση της χειλεανάγνωσης στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) Κωφών και Βαρήκοων Μαθητών και στα γενικά σχολεία όπου φοιτούν διαγνωσμένοι κωφοί και βαρήκοοι μαθητές
  • Θα πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι στα ειδικά σχολεία, η εγγύτητα και η άμεση σωματική επαφή με τους μαθητές είναι δεδομένη και αναπόφευκτη, ιδιαίτερα από τα μέλη του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), λόγω των λειτουργικών, εκπαιδευτικών και συναισθηματικών αναγκών των μαθητών. Για το λόγο αυτό, ζητάμε να στελεχωθούν οι ΣΜΕΑΕ από επιπλέον Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό, προκειμένου να τηρούνται αυστηρά πρωτόκολλα και οι συνάδελφοι να μην έχουν υπό την ευθύνη τους μεγάλους αριθμούς μαθητών, αυξάνοντας έτσι τον κίνδυνο μετάδοσης του ιού
  • Να εξασφαλιστεί η προμήθεια ειδικών στολών για τη διαχείριση ύποπτου κρούσματος σε κάθε σχολείο, μέτρο που ενώ είχε προβλεφθεί, στην πράξη δεν εφαρμόσθηκε πουθενά.
  • Μείωση των μαθητών στα σχολικά λεωφορεία-μετακινήσεις από και προς το σχολείο- στο 50% από το 100% που είναι σήμερα σε πληρότητα. Ειδικότερα για τα Ειδικά Σχολεία, όπου οι μαθητές μετακινούνται με πούλμαν και μισθωμένα ταξί, να εξασφαλιστούν τόσο οι συνθήκες υγιεινής, όσο και οι ασφαλείς αποστάσεις μεταξύ των μαθητών ΣΜΕΑΕ στα μέσα μετακίνησης

 

  • Να εκπονηθούν αναλυτικά νέα Πρωτόκολλα για τη διαχείριση ύποπτου κρούσματοςμε συγκεκριμένες οδηγίες προς διεύθυνση και εκπαιδευτικούς, ΕΕΠ και ΕΒΠ, που θα προβλέπουν διαφορετικά σενάρια ανάλογα με τις ανάγκες της κάθε σχολικής μονάδας (κτηριακά προβλήματα, αριθμός εκπαιδευτικού και μαθητικού πληθυσμού, επικινδυνότητα λόγω σοβαρών συνοδών ιατρικών προβλημάτων των μαθητών σε ΣΜΕΑΕ) και σε συνάρτηση με την έκβαση της πανδημίας.
  •    Κρίνουμε ότι πρέπει να ληφθεί μέριμνα για την άμεση πρόσληψη ικανού αριθμού σχολικών νοσηλευτώνπου να καλύπτουν κάθε σχολική μονάδα ή συστάδα όμορων σχολικών μονάδων καθώς απαιτείται ακόμα μεγαλύτερη προσοχή στην ορθή τήρηση των κανόνων υγιεινής και ατομικής προστασίας.
  •  Να εξασφαλιστούν ο συστηματικός και σταθερός καθαρισμός και η απολύμανσητων σχολικών μονάδων κατά τα προβλεπόμενα από τον ΕΟΔΥ, με την πρόσληψη του απαραίτητου προσωπικού καθαριότητας. Ειδικά για τις ΣΜΕΑΕ, λόγω της ιδιαιτερότητας του μαθητικού πληθυσμού, απαιτείται να υπάρξει δυνατότητα αυξημένης παρουσίας προσωπικού καθαριότητας, που θα διενεργεί και τις απαραίτητες απολυμάνσεις στους χώρους κατά την διάρκεια των μαθημάτων

 

  • Να προβλεφθεί θερμομέτρηση κατά την προσέλευση και αποχώρηση κάθε μέλους της σχολικής κοινότηταςμε χορήγηση ψηφιακών θερμομέτρων ανέπαφης μέτρησης μετώπου ως ανιχνευτικών εργαλείων (screening), κατά το πρότυπο της Νότιας Κορέας και σύμφωνα με την πρόταση του Δρ, Δημήτρη Αναστασίου, Aν. Καθηγητή στο SOUTHERN Illinois University Carbondale, των ΗΠΑ
  •  Να εξασφαλιστούν τα απαραίτητα τεστ για τον έλεγχο του μαθητικού πληθυσμού και του προσωπικού και να πραγματοποιούνται σε όσους κατά την ανίχνευση είναι εμπύρετοι (όλων των ειδών  που διαθέτουν – ρινοφαρυγγικό, κυρίως με δείγμα σάλιου, έτσι ώστε να είναι δυνατή η λήψη δείγματος από το σύνολο των μαθητών), ιδιαίτερα για τους μαθητές με αναπηρία.

 

  • Να δρομολογηθεί και να υλοποιηθεί άμεσα η πρόσληψη του απαραίτητου αριθμού εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για την κάλυψη των διευρυμένων αναγκών από τη δημιουργία περισσοτέρων τμημάτων
  • Να προβλεφθεί πρωινή και απογευματινή βάρδια λειτουργίας των σχολείων,όπου δημιουργείται η ανάγκη από την αύξηση των τμημάτων με την ταυτόχρονη πρόσληψη του απαραίτητου εκπαιδευτικού, ειδικού εκπαιδευτικού και βοηθητικού προσωπικού.

 

  •  Να αναλάβουν οι Επιτροπές Διεπιστημονικής Υποστήριξης (ΕΔΥ) τις αυξημένες ανάγκες ψυχοκοινωνικής υποστήριξης των μαθητών και των εκπαιδευτικών, με πρωτόκολλα διαχείρισης οικογενειακών και κοινοτικών κρίσεων που αφορούν τα σχολεία σε συνεργασία με τα κατά τόπους ΚΕ.Δ.Α.ΣΥ (τέτοια πρωτόκολλα έχουν εκπονηθεί και δημοσιευθεί από το Ινστιτούτο Μελετών και Ερευνών Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης- ΙΜΕΓΕΕ)
  • Τέλος, να ενημερωθούν με συστηματικό και αναλυτικό τρόπο οι γονείςγια τα ακριβή μέτρα προστασίας και τα πρωτόκολλα που εφαρμόζουν τα σχολεία. Είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε ότι σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες, οι γονείς των μαθητών ενημερώθηκαν για τα πρωτόκολλα εφαρμογής μέτρων πρόληψης και αντιμετώπισης του νέου κορωνοϊού από το τέλος της προηγούμενης σχολικής χρονιάς, ακόμη και αν τα σχολεία βρίσκονταν σε εξ αποστάσεως λειτουργία.
 Όσον αφορά τα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.

δεν κατανοούμε την, για ακόμα μια φορά,  συστηματική παράλειψη της αναφοράς και της λήψης εκτάκτων μέτρων από την πλευρά της Πολιτείας, σχετικά με τη λειτουργία των Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης Συμβουλευτικής και Υποστήριξης του Υπουργείου Παιδείας. Τα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. είναι εκπαιδευτική δομή και το προσωπικό τους εκπαιδευτικοί και Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό. Δεν αποτελούν διοικητικές υπηρεσίες με διοικητικούς υπαλλήλους και αυτό πρέπει να καταστεί σαφές κατά τη λήψη των αποφάσεων.

Β.  Για τα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.):

 

  • Να υπολογίζεται ανάλογα με τα τετραγωνικά μέτρα και τις συνθήκες των χώρων, ο μέγιστος αριθμός των εργαζομένων και των εξυπηρετούμενων στα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.

 

  • Να χορηγηθούν δωρεάν όλα τα απαραίτητα μέσα προφύλαξης για προσωπικό και ωφελούμενους(μάσκες και γάντια μιας χρήσης),

 

  • Να εξασφαλιστεί καθαριότητα σε ημερήσια βάση και συστηματική απολύμανσητων χώρων

 

  • Να καταρτιστεί αναλυτικό πρωτόκολλο διαχείρισης ύποπτου κρούσματοςκαι προστασίας εργαζομένων και κοινού, ειδικά για τα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών λειτουργίας τους, και να μην αντιμετωπίζονται απλώς ως μια διοικητική υπηρεσία του δημοσίου

 

  • Εκ περιτροπής εργασία του προσωπικού με προτεραιοποίησημόνο των εξαιρετικά επειγόντων αιτημάτων, όπως αυτά θα εκτιμηθούν από το σύλλογο εκπαιδευτικού προσωπικού.
Κατόπιν των παραπάνω:
Ζητάμε

στα τρία (3) κρούσματα να κλείνει το τμήμα ή υπηρεσία όπως συμβαίνει σήμερα και στις περισσότερες Ευρωπαϊκές Χώρες.

Ζητάμε

να διενεργηθεί αυτοψία για τις συνθήκες λειτουργίας σε όλα τα σχολεία, ιδιαίτερα στα Ειδικά Σχολεία και τα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., καθώς και  να υποδειχθούν συγκεκριμένα μέτρα προστασίας από γιατρούς της εκάστοτε Περιφέρειας καθώς τα ανακοινωθέντα μέτρα είναι επισφαλή. Για όλα όσα έχουν αναφερθεί, τους ισχυρισμούς της παρούσας διαμαρτυρίας, καθώς και για επιχειρήματα αναφορικά με τις ιδιαιτερότητες της ειδικής εκπαίδευσης, την εγγύτητα του προσωπικού με τους μαθητές, τα δρομολόγια, την ακαταλληλότητα των χώρων κ.α. είμαστε στη διάθεσή σας να σας παραθέσουμε με συγκεκριμένα παραδείγματα.

Σας καλούμε,

έστω και την ύστατη ώρα, να λάβετε υπόψιν τα παραπάνω προτεινόμενα μέτρα και να μεριμνήσετε έμπρακτα για την εξασφάλιση του πολυτιμότερου αγαθού της Υγείας για τους μαθητές, τις οικογένειες τους και τους εργαζόμενους!!

Η ΠΟΣΕΕΠΕΑ θα βρίσκεται πάντα στις επάλξεις για την  προάσπιση των  δικαιωμάτων των εργαζομένων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ αλλά και όλου του συνόλου!

Δείτε επίσης
Νίκη Κεραμέως-άνοιγμα σχολείων: 5 λόγοι-Γιατί δεν μειώθηκε το 50%+1-Τι απάντησε στο αν θα παραμείνουν ανοικτά
Διάθεση self-test για μαθητές και εμβολιασμένους εκπαιδευτικούς από τα φαρμακεία έως 8.01.2022
Αναρρωτική άδεια κορονοϊού-Πιστοποιητικό νόσησης: Πως θα εκδίδονται | ΦΕΚ
Παρέμβαση Τσίπρα για σχολεία-Απάντηση Κυβέρνησης και στη μέση Ντι Κάπριο και “Don’t Look Up”…
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση