Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

ΠΟΣΕΕΠΕΑ για σχολική βία: Γιατί δεν ενισχύει η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ τη στελέχωση των κλάδων ΕΕΠ ;

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

ΠΟΣΕΕΠΕΑ για σχολική βία: Γιατί δεν ενισχύει η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ τη στελέχωση των κλάδων ΕΕΠ; – Ανακοίνωση σχετικά με τα κρούσματα βίας στα σχολεία.

ΠΟΣΕΕΠΕΑ για σχολική βία

Ανακοίνωση εξέδωσε η ΠΟΣΕΕΠΕΑ σχετικά με τα κρούσματα βίας στα σχολεία, με την οποία υπενθυμίζει πως το αίτημα να στελεχωθούν τα Γενικά σχολεία με τις ειδικότητες του ΕΕΠ-ΕΒΠ είναι πλέον κοινωνική επιταγή.

Η Ομοσπονδία επίσης απορεί γιατί  η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων δεν ενισχύει στα Γενικά, στα Ειδικά Σχολεία και στις Δομές Εκπαίδευσης τη στελέχωση των κλάδων ΕΕΠ.

Δείτε την Ανακοίνωση της ΠΟΣΕΕΠΕΑ

Κάντε πράξη τα λόγια σας και διορίστε επιτέλους!!

Ο σχολικός εκφοβισμός δυστυχώς  αποτελεί διεθνές και παλιό φαινόμενο.

Το περιστατικό του ξυλοδαρμού μαθητή στο Βύρωνα αποτελεί ένα από τα χιλιάδες περιστατικά τα οποία ολοένα αυξάνονται σε ένταση και συχνότητα.

Στην Ελλάδα του 2020, θεσμικά προγράμματα καίριας και στρατηγικής σημασίας όπως ο θεσμός των ΕΔΕΑΥ, ο ρόλος τους ως γέφυρα σχολείων- ΚΕΣΥ καθώς και η επιβεβλημένη συνεργασία με τα ΚΕΣΥ βρίσκεται σε εμβρυακό στάδιο.

Αυτή η έλλειψη του συστήματος γίνεται τροχοπέδη στην διαχείριση και προστασία των μαθητών, οικογενειών και των εκπαιδευτικών λειτουργών γενικότερα.

Η σύγχρονη κοινωνία απαιτεί πια άμεση συνεργασία και υπόσταση μέσα στα σχολεία όχι μόνο ως λύση πυρόσβεσης και καταστολής, αλλά κι ως βάση πρόληψης.

Η παιδεία αναπτύσσεται καθ’ ολη τη διάρκεια της ζωής του ατόμου.

Η πρώιμη παρέμβαση από τη δίχρονη προσχολική μέσα από εξειδικευμένη πλαισίωση ειδικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων δύναται να συμβάλλει στην υγιή ψυχοκοινωνική ανάπτυξη του.

Το αίτημα της ΠΟΣΕΕΠΕΑ να στελεχώσει τα γενικά σχολεία είναι πλέον κοινωνική επιταγή.

Τα περιστατικά βίας στα σχολεία, την υποστελέχωση των σχολικών μονάδων και των εκπαιδευτικών δομών από ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό και ειδικό βοηθητικό προσωπικό, το οποίο μπορεί να δράσει καταλυτικά σε προγράμματα πρωτογενούς πρόληψης, πρώιμης παρέμβασης και τέλος αντιμετώπισης.

Μάλιστα υπήρξαν και σχετικές εξαγγελίες από την Ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, εξαγγελίες που γίνονται πάντα σε μία τέτοια κρίση, αλλά δυστυχώς ξεχνιούνται στη συνέχεια.

Και όχι μόνο αυτό.

Η νέα ηγεσία προωθεί τον εκπαιδευτικό εμπιστοσύνης ακυρώνοντας τα επαγγελματικά δικαιώματα κ επι ουσίας προσφορά κ τεχνογνωσία των επαγγελματιών που έχει προσλάβει.

Το θέμα της ΠΟΣΕΕΠΕΑ δεν είναι μόνο η Ειδική εκπαίδευση, αλλά η εκπαίδευση  γενικότερα στην οποία συμπεριλαμβανονται και η Ειδικη και η Γενικη όπου αντανακλάται όλη η κοινωνικοπολιτική πραγματικότητα.

Η ΠΟΣΕΕΠΕΑ καταγγέλλει και απορεί

με το γεγονός  πως ενώ εξειδικευμένο ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό υπάρχει, οι υποστηρικτικές δομές  και το προσωπικό του έχουν την τεχνογνωσία, γιατί  η Ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων δεν ενισχύει στα Γενικά, στα ειδικά σχολεία και στις δομές εκπαίδευσης  τη στελέχωση του ΕΕΠ

(θεραπευτές του λόγου ΠΕ21, επαγγελματικοί σύμβουλοι ΠΕ22, ψυχολόγοι ΠΕ23, παιδοψυχίατροι ΠΕ24, σχολικοί νοσηλευτές ΠΕ25, φυσικοθεραπευτές ΠΕ28, εργοθεραπευτές ΠΕ29, κοινωνικοί λειτουργοί ΠΕ30, εξειδικευμένων ΠΕ31 καθώς κι άλλων ειδικοτήτων που έχουν εκλείψει από την εκπαίδευση)

και του ΕΒΠ;

Δείτε σχετικά

Ζαχαράκη στην ΕΡΤ: Θα ενισχύσουμε την παρουσία των Κοινωνικών Λειτουργών και Ψυχολόγων στα σχολεία
Ψυχολόγοι και Κοινωνικοί Λειτουργοί σε ρόλο δυνάμεων καταστολής;
Περιστατικό σχολικού εκφοβισμού Βύρωνα: Στο σχολείο Κοιν. Λειτουργοί-Ψυχολόγοι
Σχολικός Εκφοβισμός: 15 μέτρα για την αντιμετώπισή του από το Υπουργείο Παιδείας

Δείτε επίσης

Διοριζόμενοι: Αποζημίωση άδειας-Πρώτος μισθός-Ενιαία Αρχή Πληρωμών για αναπληρωτές
Δημοσιοϋπαλληλικός Κώδικας: Επικαιροποιημένος – Οι αλλαγές στις άδειες
Αξιολόγηση: Οι φάσεις υλοποίησης σύμφωνα με την Υπουργό Παιδείας
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση