“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Πόσες είναι οι ΣΜΕΑΕ και τα Τμήματα Ενταξης: Αριθμοί μαθητών | Πίνακες

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Πόσες είναι οι ΣΜΕΑΕ και τα Τμήματα Ενταξης Α/θμιας και Β/θμιας: Αριθμοί μαθητών, σύμφωνα με επίσημα στοιχεία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Πόσες είναι οι ΣΜΕΑΕ και τα Τμήματα Ενταξης

Το especial.gr παρουσιάζει ακολούθως και παραθέτει Πίνακες με τον:

  • Αριθμό ΣΜΕΑΕ Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
  • Αριθμό μαθητών στις ΣΜΕΑΕ Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
  • Αριθμό ιδρυμένων Τμημάτων Ενταξης (T.E) στις Σχολικές Μονάδες Πρωτοβάθμιας.
    και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Σύμφωνα με τις καταγραφές του Πληροφοριακού Συστήματος myschool (ημερομηνία εξαγωγής στοιχείων: 14/10/2019) για το σχολικό έτος 2018-2019:


1. Στοιχεία ΣΜΕΑΕ

Τύπος Σχολείου Αριθμός
ΣΜΕΑΕ

που
λειτούργησαν
με λιγότερους
από 5 μαθητές

Συνολικός
αριθμός
τμημάτων
Αριθμός
τμημάτων
(πλην των
ολιγομελών)
Αριθμός μαθητών
Ειδικό
Νηπιαγωγείο
53 187 30 621
Ειδικό Δημοτικό
Σχολείο
11 1.021 896 4226
Σύνολο ΣΜΕΑΕ
Π.Ε.
63 1.208 926 4.847
Γυμνάσιο ΕΑΕ 0 45 40 313
Γυμνάσιο ΕΑΕ με
Λυκειακές Τάξεις
0 23 4 33
Λύκειο ΕΑΕ 0 24 19 225
Ενιαίο Ειδικό
Επαγγελματικό
Γυμνάσιο -Λύκειο
0 540 464 2.472
ΕΕΕΕΚ 0 1.073 448 3.616
Σύνολο ΣΜΕΑΕ
Δ.Ε.
0 1.705 975 6.659
ΣΥΝΟΛΟ ΣΜΕΑΕ 63 2.913 1.901 11.506

 

2. Στοιχεία Τμημάτων Ενταξης

Ο αριθμός των ιδρυμένων Τμημάτων Ένταξης στις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας
και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης είναι
3.603.

Ειδικότερα:
Τύπος Σχολείου Αριθμός ιδρυμένων Τμημάτων Ένταξης
Νηπιαγωγείο 492
Δημοτικό Σχολείο 2.430
Σύνολο Π.Ε. 2.922
Γυμνάσιο 637
Γενικό Λύκειο 27
Επαγγελματικό Λύκειο 17
Σύνολο Δ.Ε. 681
ΣΥΝΟΛΟ Τ.Ε. 3.603

 ____________________

Δείτε

Προσλήψεις αναπληρωτών τριετίας στην Ειδική Αγωγή: Επίσημα στοιχεία Υπουργείου Παιδείας
Αριθμοί μονίμων σε ΣΜΕΑΕ και ΚΕΣΥ: Εκπαιδευτικοί Α/θμιας-Β/θμιας-ΕΕΠ-ΕΒΠ
Σχέδιο κατανομής 4500 θέσεων στην Ειδική Αγωγή: Με επίσημα στοιχεία του ΥΠΑΙΘ

  ____________________

Δείτε επίσης

Κεραμέως για νομοθετικό έργο Υπουργείου Παιδείας στη Βουλή
Ζαχαράκη στη Βουλή: Τι είπε για το νομοσχέδιο για Δομές και Στελέχη, διορισμούς, κενά, ΕΠΑΛ
Μοριοδότηση δυσπρόσιτων και ποινές μη ανάληψης υπηρεσίας: Τι είπαν Κεραμέως-Ζαχαράκη-Φίλης
Φίλης-Τζούφη: Τι είπαν στη Βουλή για την αναβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης
Ανακοίνωση ΣΥΡΙΖΑ: Ψεύδη και φτηνοί εντυπωσιασμοί από το ΥΠΑΙΘ – Ναρκοθετείται ο διάλογος

 ____________________

Πριν φύγετε

 Ολες οι έως σήμερα προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών – ΕΕΠ – ΕΒΠ για το 2019-20
Μητρώο Επιμορφωτών ΕΠΑΛ: 2η Πρόσκληση αίτησης ένταξης
Οδηγός εκπαιδευτικού: Αδειες, Ωράρια, Καθηκοντολόγια, Λειτουργία σχολείων, Ιδιωτικό Εργο κ.α.
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση