Δευτέρα, 20 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

ΠΟΣΓΚΑΜΕΑ – Υφυπουργός Παιδείας: Συνάντηση για κενά, διορισμούς, μεταφορές

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

ΠΟΣΓΚΑΜΕΑ – Υφυπουργός Παιδείας: Συνάντηση για κενά στα σχολεία, μόνιμους διορισμούς, μεταφορές, μεταρρύθμιση του εκπαιδευτικού συστήματος.

ΠΟΣΓΚΑΜΕΑ – Υφυπουργός Παιδείας

Την Τρίτη, 24 Σεπτεμβρίου 2019, αντιπροσωπεία της  Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σωματείων Γονέων και Κηδεμόνων Ατόμων με Αναπηρία (ΠΟΣΓΚΑμεΑ) συναντήθηκε με την Υφυπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, κα Σοφία Ζαχαράκη.

Τα θέματα που συζητήθηκαν ήταν:
  • Tο ζήτημα της υποστελέχωσης και των κενών που έχουν διαπιστωθεί σε ΕΕΠ – ΕΒΠ και εκπαιδευτικούς των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) και των Τμημάτων Ενταξης.
  • Η καθυστέρηση της διαδικασίας πρόσληψης των 4.500 μόνιμων εκπαιδευτικών στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση.
  • Η υποστήριξη της καθημερινής μετάβασης και επιστροφής μαθητών/τριών με αναπηρία στις σχολικές μονάδες.
  • Η ριζική μεταρρύθμιση του εκπαιδευτικού συστήματος στη βάση του εκπαιδευτικού μοντέλου “ένα σχολείο για όλους/ες”.

ΠΟΣΓΚΑΜΕΑ – Υφυπουργός Παιδείας

Δείτε το Δελτίο Τύπου της ΠΟΣΓΚΑμεΑ

“Συνάντηση αντιπροσωπείας ΠΟΣΓΚΑμεΑ με την Υφυπουργό Παιδείας, κα Σ. Ζαχαράκη”

Την Τρίτη, 24 Σεπτεμβρίου 2019, αντιπροσωπεία της  Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σωματείων Γονέων και Κηδεμόνων Ατόμων με Αναπηρία (ΠΟΣΓΚΑμεΑ), αποτελούμενη από τον Πρόεδρό της κ. Ι. Μοσχολιό, τον Ταμία κ. Χρ. Κουκοβίνη και το μέλος του Γενικού Συμβουλίου κα Γ. Μπαντούνα, συναντήθηκε με την Υφυπουργό Παιδείας, κα Σ. Ζαχαράκη, κατόπιν σχετικού αιτήματος της Ομοσπονδίας για την παράθεση παραμέτρων που αφορούν σε κρίσιμα εκπαιδευτικά ζητήματα για τα Άτομα με Αναπηρία (ΑμεΑ).

Από τη συνάντηση, η οποία διενεργήθηκε σε εποικοδομητικό κλίμα, η αντιπροσωπεία της Ομοσπονδίας τοποθετήθηκε και ενημερώθηκε από την Υφυπουργό Παιδείας για μια σειρά από θέματα που διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στο θεμελιώδες δικαίωμα των μαθητών/τριών με αναπηρία να απολαμβάνουν πλήρως και απρόσκοπτα το δημόσιο αγαθό της εκπαίδευσης.

Η αντιπροσωπεία της ΠΟΣΓΚΑμεΑ υπογράμμισε το ζήτημα της υποστελέχωσης και των κενών που έχουν διαπιστωθεί σε Ειδικό Επιστημονικό Προσωπικό (ΕΕΠ), Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ) και εκπαιδευτικούς των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) και των Τμημάτων Ένταξης, με την Υφυπουργό να ενημερώνει πως επίκειται, σε άμεσο χρόνο, η έκδοση δεύτερης προκήρυξης για τοποθετήσεις αναπληρωτών/τριών στα υφιστάμενα κενά.

Σε ό,τι αφορά τον προβληματισμό για την καθυστέρηση της διαδικασίας πρόσληψης των 4.500 μόνιμων εκπαιδευτικών στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση, αναφέρθηκε πως μέχρι το τέλος του έτους αναμένονται τα αποτελέσματα για τη δρομολόγηση των σχετικών τοποθετήσεων στις εκπαιδευτικές δομές.

Επί του ζητήματος των προβλημάτων που επισημάνθηκαν από την αντιπροσωπεία της ΠΟΣΓΚΑμεΑ ως προς την υποστήριξη της καθημερινής μετάβασης και επιστροφής μαθητών/τριών με αναπηρία στις σχολικές μονάδες, υπήρξε εμφανής η βούληση από την πλευρά της Υφυπουργού για την εξέταση της δυνατότητας ανάληψης, από το Υπουργείο Παιδείας, εποπτικού ρόλου ως προς το σύστημα μεταφοράς των μαθητών/τριών, καθώς και συνεργασίας με τους ΟΤΑ στο πλαίσιο των δράσεων που προβλέπονται από το πρόγραμμα «ΦιλόΔημος ΙΙ», στο οποίο οι δήμοι έχουν προσκληθεί να υποβάλουν προτάσεις χρηματοδότησης για τη δημιουργία, μεταξύ άλλων, προσβάσιμων εγκαταστάσεων στις σχολικές μονάδες.

Σε γενικές γραμμές, τέλος, από τη συνάντηση με την Υφυπουργό Παιδείας, έγινε αντιληπτό ότι το αρμόδιο Υπουργείο ενεργεί προς την κατεύθυνση μιας ριζικής μεταρρύθμισης του εκπαιδευτικού συστήματος, στο επίκεντρο της οποίας βρίσκεται η μετουσίωση σε πράξη εκείνων που για πολλά χρόνια διεκδικεί σύσσωμο το αναπηρικό κίνημα της χώρας και συνοψίζονται στο εκπαιδευτικό μοντέλο «ένα σχολείο για όλους/ες».

Η ΠΟΣΓΚΑμεΑ θα παρακολουθεί την εξέλιξη των ανωτέρω, παρεμβαίνοντας ενεργά όπου απαιτηθεί, με προσήλωση στον αγώνα για την αναβάθμιση και βελτίωση της ζωής των παιδιών μας – ατόμων με βαριές αναπηρίες και των οικογενειών τους.

________________________

Δείτε

Επιστολή ΕΣΑμεΑ σε Υπουργό Παιδείας: Ανάγκη η συμπεριληπτική εκπαίδευση

Επικαιροποίηση στοιχείων Εξυπηρέτησης ΑΜΕΑ στα σχολεία | Εγγραφο

ΕΣΑμεΑ: 90.743 οι μαθητές με αναπηρία – Το 7% με Παράλληλη Στήριξη

________________________

Δείτε επίσης

Προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών – ΕΕΠ – ΕΒΠ για το 2019-20

Καταγραφή κενών για προσλήψεις από το Υπουργείο Παιδείας

Ωράριο ΕΕΠ – ΕΒΠ: Σε ΣΜΕΑΕ και Γενικά σχολεία | Διευκρινίσεις

Οδηγός εκπαιδευτικού: Αδειες, Ωράρια, Καθηκοντολόγια, Λειτουργία σχολείων, Ιδιωτικό Εργο και άλλα χρήσιμα που αφορούν στην εκπαιδευτική διαδικασία.

________________________

Δείτε ακόμη

Ωράριο ΕΕΠ και ΕΒΠ στις ΣΜΕΑΕ και στις Σχολικές Μονάδες Γενικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης – Τροποποίηση της Υπουργικής Απόφασης για τα καθήκοντα και τις αρμοδιότητες του ΕΕΠ και ΕΒΠ στις ΣΜΕΑΕ – ΦΕΚ

Ωρολόγιο πρόγραμμα και διδακτικό ωράριο υποχρεωτικού και Ολοήμερου προγράμματος Ειδικού Νηπιαγωγείου και Ειδικού Δημοτικού Σχολείου

Λειτουργία Δημοτικών Σχολείων 2019-20 | Εγγραφο

Καθήκοντα και αρμοδιότητες των κλάδων ΠΕ25 Σχολικών Νοσηλευτών και του κλάδου ΔΕ01 Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού στα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής και Επαγγελματικής εκπαίδευσης

Τροποποίηση της 27922/Γ6/8-3-2007 Υπουργικής Απόφασης (ΦΕΚ 449/τ.Β’/2007) – Καθήκοντα και οι αρμοδιότητες των εκπαιδευτικών και του ΕΕΠ των ΣΜΕΑΕ, των Τμημάτων Ενταξης και της Παράλληλης Στήριξης

________________________

Πριν φύγετε

Ο Κανονισμός λειτουργίας των ΕΔΕΑΥ

Καθήκοντα – αρμοδιότητες Ψυχολόγων και Κοιν. Λειτουργών στα Γενικά σχολεία

Ο Κανονισμός λειτουργίας των Κέντρων Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.) και τα καθήκοντα και οι αρμοδιότητες του προσωπικού

Ιατροπαιδαγωγικά Κέντρα: Eπικαιροποιημένος Πίνακας 2019

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση