Τετάρτη, 22 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Πόσοι αναπληρωτές θα χρειασθούν το 2024-25 ακόμα και με όλα τα οργανικά κενά καλυμμένα

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Πόσοι αναπληρωτές θα χρειασθούν το 2024-25 ακόμα και με όλα τα οργανικά κενά καλυμμένα – και αυτά που θα προκύψουν από σύσταση νέων οργανικών – Η τοποθέτηση του “Πατρέας”.

Πόσοι αναπληρωτές θα χρειασθούν το 2024-25

Πάνω από 40.000 προσλήψεις αναπληρωτών θα χρειαστούν για το σχολικό έτος 2024-25 ακόμα και αν όλα τα οργανικά κενά – και αυτά που θα προκύψουν από σύσταση νέων οργανικών – καλυφθούν , σύμφωνα με όσα έγραψε ο χρήστης “Πατρέας” στο forum pde παραθέτοντας την “ακτινογραφία” του εκπαιδευτικού προσωπικού του ΥΠΑΙΘΑ για το 2023-2024.

Αναλυτικά η τοποθέτηση του “Πατρέας”

“Το καλοκαίρι του 2023, χωρίς πραγματικούς αριθμούς συνταξιοδοτήσεων του 2024 και με εκτίμηση τότε για 4.000-5.000 αποχωρήσεις, δεν θα μπορούσε παρά να ήταν στο περίπου η εκτίμηση αριθμού διορισμών σε μια τέτοια παρουσίαση.

Πάντως, επειδή παλιότερα σε νήμα διορισμών είχα παρουσιάσει μια “ακτινογραφία” του 2021-2022, η αντίστοιχη ακτινογραφία για το 2023-2024 έχει ως εξής:

1) το 11,5% των μονίμων ήταν εκτός σχολικών αιθουσών Α/βάθμιας και Β/βάθμιας της επικράτειας:
α) 7.900 είχαν διαφόρων ειδών μακροχρόνιες άδειες (αναρρωτικές, κύησης, λοχείας, ανατροφής, άνευ αποδοχών κ.ά.)
β) 6.900 ήταν με θητεία/απόσπαση/διάθεση (στελέχη, ΚΥ, φορείς εντός/εκτός ΥΠΑΙΘΑ, ΔΙΕΚ/ΣΑΕΚ, ΣΔΕ, A.E.I., Βουλευτές/Κόμματα κ.ά.)
γ) 900 ήταν αποσπασμένοι στο εξωτερικό
2) 1.650 ήταν με θητεία σε Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία (και καμιά 150αριά ακόμα με μονοετή απόσπαση και περίπου 100 νεοδιόριστοι με προσωρινή τοποθέτηση), αριθμός που θα αυξάνεται όσο αυξάνονται τα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία
3) Περίπου 22.500 Αναπληρωτές προσλήφθηκαν σε δράσεις που δεν έχουν οργανικές θέσεις (Παράλληλη Στήριξη και ΕΒΠ+ΠΕ25 σε σχολεία Γενικής Παιδείας, Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο, ΖΕΠ, ΔΥΕΠ, ΜΝΑΕ, Μαθητεία, Ενισχυτική Διδασκαλία)
4) το 3,5% των προσληφθέντων Αναπληρωτών έλαβαν επίσης μακροχρόνιες άδειες (περίπου 1850 άτομα, εκ των οποίων όμως οι 650 είναι των δράσεων του Νο.3).

Με το καλημέρα, λοιπόν, στην Εκπαίδευση χρειάζονται 40.000+ Αναπληρωτές, ακόμα και με όλα τα οργανικά κενά καλυμμένα (και τα νυν και αυτά που θα προκύψουν από σύσταση νέων οργανικών), με το ισχύον πλαίσιο λειτουργίας.

Καλό Πάσχα!”.

Δείτε επίσης

Χρόνο αναμονής αξιολόγησης μαθητών από ΚΕΔΑΣΥ έως 3 μήνες προβλέπει η Εθνική Στρατηγική για τα Δικαιώματα ΑμεΑ 

Παιδαγωγικά μέτρα αντιμετώπισης σχολικής βίας και εκφοβισμού-148 αναφορές στην πλατφόρμα stop-bullying 

Μπόνους παραγωγικότητας στο Δημόσιο: 9 ερωτήσεις-απαντήσεις για το σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής δημοσίων υπαλλήλων

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση