Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Πόσοι Ψυχολόγοι και Κοινωνικοί Λειτουργοί εργάζονται στα Γενικά Σχολεία τελικά | Ενημέρωση

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Πόσοι Ψυχολόγοι και Κοινωνικοί Λειτουργοί εργάζονται στα Γενικά Σχολεία τελικά – Ενημέρωση από το especial.gr, με βάση στοιχεία του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.

Πόσοι Ψυχολόγοι και Κοινωνικοί Λειτουργοί εργάζονται στα Γενικά Σχολεία

Σύνολο 2.075 ΠΕ23-Ψυχολόγοι και ΠΕ30-Κοινωνικοί Λειτουργοί, Μόνιμοι και Αναπληρωτές, ασκούν αυτή τη στιγμή καθήκοντα σε συγκεκριμένες μονάδες γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης, είτε ως μέλη ΕΔΥ, είτε στο πλαίσιο των 3 Προγραμμάτων ΕΣΠΑ, της Γενικής Παιδείας, των ΥΜΕΠΑΛ και των Τάξεων Υποδοχής ΖΕΠ, ενώ 4.001 είναι το Γενικό Σύνολο Μόνιμων και Αναπληρωτών ΠΕ23 & ΠΕ30, που εργάζονται σε ΟΛΕΣ τις δομές εκπαίδευσης της χώρας. (Αναλυτικά: 2.075 σε Γενικά σχολεία και ΕΔΥ + 1.075 σε Ειδικά Σχολεία + 851 σε ΚΕΔΑΣΥ – Σύνολο 4.001).

Τα παραπάνω νούμερα, τα σχετικά με τον αριθμό Κοινωνικών Λειτουργών ΠΕ30 και Ψυχολόγων ΠΕ23 στα σχολεία της χώρας, τα αναφέρουμε καθότι αφενός συνδέονται άμεσα με την προσπάθεια καταπολέμησης της σχολικής βίας και του σχολικού εκφοβισμού, αφετέρου οι εκάστοτε αρμόδιοι Υπουργοί τα επικαλούνται συνεχώς. (π.χ ο τ. Υπουργός ΠΑΙΘΑ κος Κ. Πιερρακάκης μιλούσε για 5.500 με 6.000 Κ.Λ. και Ψυχολόγους στα σχολεία!!).

Ακολουθούν τα αναλυτικά στοιχεία όπως τα κοινοποίησε το ίδιο το Υπουργείο Παιδείας

Ακολουθούν αναλυτικά στοιχεία σε Πίνακες, των ενεργών Μόνιμων και Αναπληρωτών ΠΕ23-Ψυχολόγων και ΠΕ30-Κοινωνικών Λειτουργών, σε όλες τις δομές εκπαίδευσης, όπως τα αλιεύσαμε από επίσημο έγγραφο του ΥΠΑΙΘΑ (στη διάθεση κάθε ενδιαφερόμενου), με ημερομηνία 29.04.2025.

ΜΟΝΙΜΟΙ ΠΕ23 & ΠΕ30

Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία από το myschool οι οργανικά τοποθετημένοι μόνιμοι ΠΕ23-Ψυχολόγοι και ΠΕ30-Κοινωνικοί Λειτουργοί ανά δομή, είναι 645 ΠΕ23 και 585 ΠΕ30. Σύνολο 1.230. 

ΜΟΝΙ

ΜΟΙ

ΣΜΕΑΕ ΚΕΔΑΣΥ ΣΔΕΥ ΣΥΝ

ΟΛΟ

ΠΕ23 258 102 285 645
ΠΕ30 268 77 240 585
ΣΥΝ 526 179 525 1.230

 

ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΠΕ23 & ΠΕ30

Εως σήμερα 08.05.2025 έχουν προσληφθεί συνολικά ως αναπληρωτές και είναι ενεργοί για όλα τα Προγράμματα που δύνανται να απασχοληθούν 1.593 ΠΕ23-Ψυχολόγοι και 1.178 ΠΕ30-Κοινωνικοί Λειτουργοί. Σύνολο 2.771 αναπληρωτές ΠΕ23 και ΠΕ30

ΠΕ23 ΠΕ30 ΣΥΝ

ΟΛΟ

ΓΕΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ 450 216 666
ΚΕΔΑΣΥ 328 344 672
ΣΔΕΥ 307 327 634
ΣΜΕΑΕ 287 248 535
ΣΜΕΑΕ BRAILLE 2 1 3
ΣΜΕΑΕ ΕΝΓ 7 4 11
ΤΑΞΕΙΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ/ΖΕΠ 38 38
ΥΜΕΠΑΛ 212 212
ΣΥΝΟΛΟ 1593 1178 2771

 

ΣΥΝΟΛΟ ΜΌΝΙΜΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΠΕ23 & ΠΕ30 ΓΙΑ ΤΟ 2024-25

Σε ΟΛΕΣ τις δομές έχουμε 645 ΠΕ23 και 585 ΠΕ30 μόνιμους – Σύνολο 1.230 και 1.593 ΠΕ23 και 1.178 ΠΕ30 – Σύνολο 2.771, με το Γενικό Σύνολο Μόνιμων και Αναπληρωτών ΠΕ23 & ΠΕ30 να ανέρχεται σε 4.001.

Στα Γενικά Σχολεία και ΕΔΥ απασχολούνται 1.254 ΠΕ23 και 821 ΠΕ30 μόνιμοι και αναπληρωτές. Σύνολο 2.075

Στα Ειδικά Σχολεία απασχολούνται 554 ΠΕ23 και 521 ΠΕ30 μόνιμοι και αναπληρωτές. Σύνολο 1.075

Στα ΚΕΔΑΣΥ απασχολούνται 430 ΠΕ23 και 421 ΠΕ30 μόνιμοι και αναπληρωτές. Σύνολο 851

ΟΙ ΦΑΣΕΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ

Αναφορικά με τις προσλήψεις, για το σχολικό έτος 2024-2025, το Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. επιδιώκοντας τη στελέχωση των σχολείων ειδικής αγωγής και γενικής εκπαίδευσης καθώς και των δομών ειδικής αγωγής με την έναρξη της σχολικής χρονιάς, διενέργησε την 1 η φάση προσλήψεων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ ήδη από την 30η/8/2024. Συνολικά έχουν γίνει, έως τις 22¬4-2025, 7 φάσεις προσλήψεων που ανέρχονται σε 8.412 προσλήψεις αναπληρωτών μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ (1η φάση/30-8: 5.539, 1η φάση ειδικής πρόσκλησης/9-10: 162, 2η φάση/21-10: 1.858, 3η φάση/3-12: 465, 2η ειδική/2-1: 338, 2η ειδική (μη αναλήψεις)/15-1:10, 4η φάση/4- 4: 40).

Δείτε σχετικά

Οργανικά κενά ΕΕΠ-ΕΒΠ 2025 πριν τις Μετατάξεις: Πίνακες ανά κλάδο και δομή

Πίνακας με προσλήψεις 8.480 ΕΕΠ-ΕΒΠ για το 2024-25 ανά κλάδο και δομή-Τι ισχύει για τις οργανικές στα Γενικά Σχολεία 

Ολες οι προσλήψεις αναπληρωτών ΕΕΠ-ΕΒΠ έως σήμερα

Οδηγός ΕΕΠ-ΕΒΠ 2024-25: Η ταυτότητα του Ειδικού Εκπαιδευτικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού 

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply