Πέμπτη, 10 Οκτωβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ποσοστά κάλυψης κενών στη Δευτεροβάθμια Γενική και Ειδική Αγωγή

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ποσοστά κάλυψης κενών στη Δευτεροβάθμια Γενική και Ειδική Αγωγή – Επιστολή εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης – Ζητούν να καλυφθούν όλα τα κενά της Ειδικής Αγωγής.

Ποσοστά κάλυψης κενών στη Δευτεροβάθμια

Εκπαιδευτικοί Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κοινοποίησαν κείμενο με τα ποσοστά κάλυψης των κενών στην Α φάση πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Συγκεκριμένα στη Γενική Αγωγή έχουμε ποσοστό κάλυψης 91% και στην Ειδική Αγωγή ποσοστό κάλυψης 64%.

Από τα παραπάνω, σύμφωνα με τους εκπαιδευτικούς,  εξάγεται το συμπέρασμα πως είναι επιτακτική ανάγκη με τη Β φάση αναπληρωτών να καλυφθούν όλα τα κενά της Ειδικής Αγωγής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Ακολουθεί η επιστολή των εκπαιδευτικών

Προσλήψεις αναπληρωτών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Στο 91% η κάλυψη στη Γενική Αγωγή – Στο 64% η κάλυψη στην Ειδική Αγωγή

Σύμφωνα με τις προσλήψεις της Α φάσης αναπληρωτών εκπαιδευτικών που ανακοινώθηκαν από το ΥΠΑΙΘ και τα κενά της Α φάσης αναπληρωτών εκπαιδευτικών για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση που δημοσίευσε το μέλος του PDE Patreas, προκύπτουν τα εξής για τις προσλήψεις στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση:

  • Στη Γενική Αγωγή από τα 6644 δηλωθέντα κενά Α φάσης αναπληρωτών εκπαιδευτικών καλύφθηκαν με αναπληρωτές τα 6015 (ποσοστό κάλυψης: 91%)
  • Στην Ειδική Αγωγή από τα 3412 δηλωθέντα κενά Α φάσης αναπληρωτών εκπαιδευτικών καλύφθηκαν με αναπληρωτές τα 2200 (ποσοστό κάλυψης: 64%) και συγκεκριμένα:

→ Από τα 1448 δηλωθέντα κενά σε ΣΜΕΑΕ και ΤΕ Α φάσης αναπληρωτών εκπαιδευτικών καλύφθηκαν με αναπληρωτές τα 938 (ποσοστό κάλυψης 65%) και ειδικότερα στους κλάδους ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04 από τα 838 δηλωθέντα κενά σε ΣΜΕΑΕ και ΤΕ για τους κλάδους ΠΕ02, ΠΕ03 και ΠΕ04 (οι μόνοι κλάδοι που στελεχώνουν τα ΤΕ της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης) καλύφθηκαν με αναπληρωτές τα 376 (ποσοστό κάλυψης 45%).

→ Από τα 1964 δηλωθέντα κενά σε Παράλληλη Στήριξη Α φάσης αναπληρωτών εκπαιδευτικών καλύφθηκαν με αναπληρωτές τα 1262 (ποσοστό κάλυψης 64%)

Είναι πασιφανές ότι το ΥΠΑΙΘ παρ’ όλο που έχει δηλώσει πάμπολλες φορές δια στόματος της κ. Κεραμέως ότι η πρώτη προτεραιότητα είχε δοθεί στην Ειδική Αγωγή (κάνοντας αναφορά στους πρώτους διορισμούς στην Ειδική Αγωγή στην ιστορία της χώρας μέσω ΑΣΕΠ επί κυβέρνησης Κυριάκου Μητσοτάκη) δείχνει ότι την έχει αφήσει στο περιθώριο στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, παρ’ όλο που το νέο ΕΣΠΑ για την Παιδεία έχει εγκριθεί …

Είναι επιτακτική ανάγκη με τη Β φάση αναπληρωτών να καλυφθούν όλα τα κενά της Ειδικής Αγωγής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Δείτε επίσης

Ελλιπείς προσλήψεις στην Ειδική Αγωγή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης: Ερώτηση στη Βουλή 

Φιλόλογοι Ειδικής Αγωγής: “Με ποιο σκεπτικό δίνεται βαρύτητα μόνο στην Α/θμια εκπαίδευση;” 

Επιστολή διαμαρτυρίας Φιλολόγων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης για μη επαρκή κάλυψη των κενών στη Β/θμια 

Ποινές αναπληρωτών όταν δεν αναλαμβάνουν υπηρεσία ή παραιτούνται | Οι 4 περιπτώσεις 

Τοποθέτηση αναπληρωτών σε σχολικές μονάδες-ΚΕΔΑΣΥ: Κριτήρια-Παράθεση νομοθεσίας 

Τι ισχύει για την ανάληψη υπηρεσίας και την έναρξη μισθοδοσίας –Προϋπηρεσία αναπληρωτών: Από πότε προσμετράται

Οδηγός εκπαιδευτικού-ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022: Νομοθεσία-Λειτουργία Α/θμιας και Β/θμιας-Νεοδιόριστοι-Αναπληρωτές 

Πριν φύγετε

Προσεχώς: Νέο σύστημα διορισμών-Προσλήψεις Ψυχολόγων, Κ.Λ, Σχολ. Νοσηλευτών-Αξιολόγηση-Επέκταση ωραρίου σχολείου-Προγράμματα σπουδών ΣΜΕΑΕ

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση