Παρασκευή, 16 Μαΐου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ποσοστό ικανοποίησης Αποσπάσεων Δευτεροβάθμιας 94,82%-ΕΑΕ 83.4% – 2.437 αποσπάσεις από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ποσοστό ικανοποίησης Αποσπάσεων Δευτεροβάθμιας 94,82% – Στην Ειδική Αγωγή 83.4% – 2.437 αποσπάσεις από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ – Ενημέρωση Αιρετού Θ. Κατσωνόπουλου.

Ποσοστό ικανοποίησης Αποσπάσεων Δευτεροβάθμιας

“2.437 ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ Ποσοστό ικανοποίησης 94,82% συν 467 αποσπάσεις στην ΕΑΕ (83,4%)”.

Τα παραπάνω κοινοποίησε, αναφορικά με τις Αποσπάσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίες διενεργήθηκαν σήμερα Πέμπτη 27 Ιουνίου 2024, ο Αιρετός στο Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΚΥΣΔΕ) Θοδωρής Κατσωνόπουλος.

Δείτε αναλυτικά την Ενημέρωση του Αιρετού ΕΔΩ

Σύμφωνα με τον Αιρετό τα λειτουργικά κενά που διατέθηκαν  για τις Αποσπάσεις ήταν 9.025 για τη Γενική και 1.453 για ΕΑΕ – ΣΜΕΑΕ (τα 34 αφορούν σε σχολεία τυφλών – κωφών) συν 165 λειτουργικά κενά στα 71 ΚΕΔΑΣΥ της χώρας (107 των ΠΕ02 και 58 των ΠΕ03/ΠΕ04)

Παρατίθενται Πίνακες

Δείτε τα λειτουργικά κενά Αποσπάσεων Δευτεροβάθμιας 2024 ΕΔΩ

Δείτε τα λειτουργικά κενά Αποσπάσεων Δευτεροβάθμιας 2024 στα ΚΕΔΑΣΥ ΕΔΩ

Τέλος ο Αιρετός ΚΥΣΔΕ Θοδωρής Κατσωνόπουλος απευθυνόμενος στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού ζητά να υπογραφούν και να ανακοινωθούν όλες οι Αποσπάσεις των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σήμερα Πέμπτη 27 Ιουνίου 2024.

______________________

Δείτε το προηγούμενο ενημερωτικό του Αιρετού
Επίσης, σε Μουσικά Σχολεία, με βάση την πρόταση της Επιστημονικής Επιτροπής Μουσικής Παιδείας, αποσπώνται 94 εκπαιδευτικοί για το 2024-25. Το ΚΥΣΔΕ, στη συνεδρίαση της 25ης Ιουνίου,  υιοθέτησε κατά πλειοψηφία τις προτάσεις της Επιτροπής. Το Συμβούλιο είχε απευθύνει ερώτημα στην ΕΕΜΠ επί του περιεχομένου καταγγελίας ομάδας εκπαιδευτικών, όμως δεν έλαβε κάποια απάντηση, που ερμηνεύεται (;;;) ότι η πρόταση της ΕΕΜΠ ήταν ορθή.
Παρά ταύτα αν κάποιος εκπαιδευτικός κρίνει ότι αδικείται μπορεί να υποβάλλει αίτηση θεραπείας και να επανεξεταστεί το θέμα του (5 μέρες μετά την ανακοίνωση). Προσωπικά, διαφοροποιήθηκα και τοποθετήθηκα με βάση και τα όσα αναφέρονται στην καταγγελία των εκπαιδευτικών, ανέφερα συγκεκριμένα παραδείγματα, επέμεινα και ζήτησα από το Συμβούλιο να ελέγξει και να αποκαταστήσει τις όποιες αδικίες. Εγγράφως είχα ζητήσει στις συνεδριάσεις που θα εξετάζαμε θέματα μουσικών ειδικοτήτων να παρίσταται μέλος της Επιτροπής.
Δυστυχώς το αίτημα μου δεν εισακούστηκε. Πρώτη και τελευταία φορά που μέλος της Επιτροπής έδωσε το παρόν, κατόπιν αιτήματός μου, ήταν στη συνεδρίαση της 5ης Απριλίου 2024.
Μετά την ανακοίνωση των αποσπάσεων, που ευελπιστώ να είναι την Πέμπτη 27/06 ή το αργότερο Παρασκευή 28/06, οι εκπαιδευτικοί που θεωρούν ότι έχουν αδικηθεί, είναι σημαντικό να προχωρήσουν σε ενστάσεις, αιτήσεις θεραπείας και φυσικά σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να επιτρέψουμε την εξέτασή τους με τη νέα χρονιά.
Δείτε τη συνέχεια ΕΔΩ

Δείτε επίσης

Αποχωρήσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας μέσω ΚΥΣΔΕ για εξαιρετικούς λόγους, με αίτηση παραίτησης και αυτοδίκαια | Παράθεση στοιχείων 

Οργανικά κενά Δευτεροβάθμιας 2024: Σύνολο 3.450-Τα 2.621 στη Γενική εκπ/ση και τα 829 στην ΕΑΕ 

Πότε έχουν δικαίωμα μετάθεσης στη γενική οι διορισθέντες εκπαιδευτικοί στην Ειδική Αγωγή το 2020 

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply