Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Πότε ξεκινά η αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Ο προγραμματισμός σύμφωνα με την Υπουργό Παιδείας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Πότε ξεκινά η αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Ο προγραμματισμός σύμφωνα με την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμεώς – Τι είπε στον ΣΚΑΙ 103 fm.

Πότε ξεκινά η αξιολόγηση

Συνέντευξη παραχώρησε η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως στο ΣΚΑΙ 103 fm και τον δημοσιογράφο Παύλο Τσίμα.

Στην Υπουργό ετέθη μεταξύ άλλων το ερώτημα αναφορικά με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, αναφέροντας χαρακτηριστικά ο δημοσιογράφος πως ενώ έχει εξαγγελθεί δεν το έχει δει να γίνεται…

Η Υπουργός απαντώντας είπε:

“Η Αξιολόγηση έχει 3 επίπεδα. Το πρώτο έχει να κάνει με την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας, η οποία ξεκίνησε πέρσι με μεγάλες αντιδράσεις και εν τέλει εφαρμόστηκε.Το δεύτερο επίπεδο είναι η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού συστήματος, πόσο καλό ή λιγότερο καλό είναι το εκπαιδευτικό σύστημα. Τόσα χρόνια χαράσσουμε εκπαιδευτική πολιτική χωρίς να έχουμε μετρήσιμα δεδομένα. Και αυτό εφαρμόστηκε, με αντιδράσεις αλλά εφαρμόστηκε στη χώρα. Τι τρίτο επίπεδο είναι η ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών η οποία ξεκινάει τη φετινή σχολική χρονιά. Στον σχεδιασμό μας είναι να ολοκληρωθούν οι κρίσεις των Συμβούλων Εκπαίδευσης, αυτή τη στιγμή είμαστε στη διαδικασία της συνέντευξης και αμέσως μετά ο προγραμματισμός είναι να ξεκινήσει η ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών όπως ακριβώς είχαμε δεσμευθεί”.

Η Υπουργός Παιδείας μεταξύ άλλων είπε:

– Οι αλλαγές στην Παιδεία θέλουν χρόνο για να σχεδιαστούν, να γίνουν νόμοι του κράτους και κυρίως για να γίνουν κτήμα της εκπαιδευτικής κοινότητας. Είμαι ευγνώμων διότι αυτόν τον χρόνο τον είχαμε, από το 2019 στο ΥΠΑΙΘ, χρόνο για ζύμωση και ανατροφοδότηση από τους εκπαιδευτικούς, για όλες τις αλλαγές που επιχειρούμε.

– Σήμερα μπορώ να πω ότι έχουν πραγματοποιηθεί όλες οι βασικές μας προγραμματικές εξαγγελίες στην Παιδεία. Σε μια προσέγγιση από κάτω προς τα επάνω, από το νηπιαγωγείο έως το πανεπιστήμιο.

– Στόχος μας ένα σχολείο που θα δίνει περισσότερα εφόδια στα παιδιά. Θέλουμε το δημόσιο σχολείο να γίνεται διαρκώς καλύτερο για τα παιδιά μας.

– Η προσπάθεια των τελευταίων ετών εστιάζεται στο να φύγουμε από ένα σχολείο που επικεντρώνεται αποκλειστικά στη μεταφορά της γνώσης, και να δώσουμε έμφαση και στην καλλιέργεια δεξιοτήτων, όπως κριτική σκέψη, ενσυναίσθηση, επίλυση προβλημάτων, ψηφιακές δεξιότητες.

– Στα Πανεπιστήμια έχουν γίνει πολύ σημαντικά βήματα σε σημαντικά θέματα, όπως στην εξωστρέφεια, στην μεγαλύτερη αυτονομία των ΑΕΙ, στη φοιτητική στέγη.

Δείτε το σχετικό video

Δείτε επίσης

Αναμορφωμένη αξιολόγηση δημοσίων υπαλλήλων: Πως θα εφαρμοσθεί-Απόφαση 

Θάνατος μαθητή-Σέρρες: Δευτέρα ανοίγει το σχολείο-Ψυχολόγοι σε κάθε τάξη-Οργισμένη ανακοίνωση των γονέων 

Επιστολή γονέων για Παράλληλη Στήριξη: Στη Βουλή ως Αναφορά από την Μερόπη Τζούφη

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση