Τρίτη, 21 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Πραγματοποιήθηκε η επιμόρφωση Ψυχολόγων και Κοινωνικών Λειτουργών | Δηλώσεις Κεραμέως

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Πραγματοποιήθηκε η επιμόρφωση Ψυχολόγων και Κοινωνικών Λειτουργών για τις συνέπειες της πανδημίας και την ψυχοκοινωνική ενίσχυση της εκπαιδευτικής κοινότητας- Δηλώσεις Υπουργού ΠΑΙΘ Νίκης Κεραμέως.

Πραγματοποιήθηκε η επιμόρφωση Ψυχολόγων και Κοινωνικών Λειτουργών

Πραγματοποιήθηκε σήμερα Πέμπτη 28.01.2021 το Επιμορφωτικό Σεμινάριο για Ψυχολόγους (ΠΕ23) & Κοινωνικούς Λειτουργούς (ΠΕ30) για την ψυχοκοινωνική ενίσχυση της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Πάνω από 800 Ψυχολόγοι και Κοινωνικοί Λειτουργοί

Το Επιμορφωτικό σεμινάριο το οποίο ήταν για πάνω από 800 Ψυχολόγους και Κοινωνικούς Λειτουργούς που προσελήφθησαν στις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης από τον περασμένο Νοέμβριο, πραγματοποίησε το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) σε συνεργασία με

  • Τη Διευθύντρια του Εργαστηρίου Σχολικής Ψυχολογίας του ΕΚΠΑ, Καθηγήτρια Σχολικής Ψυχολογίας, κ. Χρυσή Χατζηχρήστου, καθώς και
  • τα μέλη της Επιστημονικής Ομάδας του Εργαστηρίου Σχολικής Ψυχολογίας του ΕΚΠΑ.
Επίσης το σεμινάριο πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή
  • Της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκης Κεραμέως,
  • της Υφυπουργού, Ζέττας Μακρή,
  • του Προέδρου του ΙΕΠ, Γιάννη Αντωνίου, κατόπιν πρωτοβουλίας
  • της Γενικής Γραμματέως του ΥΠΑΙΘ, Σίσσυς Γκίκα.
Το θέμα

Θέμα του επιμορφωτικού σεμιναρίου ήταν «Επιστροφή στο σχολείο και ενίσχυση της ψυχικής ανθεκτικότητας στην περίοδο της πανδημίας COVID-19».

Ο στόχος

Στόχος η επιμόρφωση των νεοπροσληφθέντων Ψυχολόγων και Κοινωνικών Λειτουργών σε κομβικής σημασίας θεωρητικά και πρακτικά ζητήματα που άπτονται της ψυχοσυναισθηματικής και κοινωνικής υποστήριξης των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας και των οικογενειών τους, δεδομένων των έκτακτων και ιδιαίτερων αναγκών που έχουν ανακύψει ως απόρροια της πανδημίας.

Χαιρετισμός Υπουργού Νίκης Κεραμέως – Δύο μείζονος σημασίας θέματα

Κατά τον χαιρετισμό της στην έναρξη του επιμορφωτικού σεμιναρίου η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμέως ανέδειξε “δύο μείζονος σημασίας για εμάς θέματα”:

  • πρώτον, τη μέριμνα για ζητήματα που αφορούν την ψυχολογική, κοινωνική, συναισθηματική στήριξη μαθητών και των οικογενειών τους, καθώς και εκπαιδευτικών, ολόκληρης της σχολικής κοινότητας, στο πλαίσιο των ιδιαίτερων συνθηκών που βιώνουμε,
  • δεύτερον, τη διαρκή επένδυση στο ανθρώπινο δυναμικό των σχολείων, μέσω προσλήψεων και επιμορφωτικών δράσεων. Ιδιαίτερα από την εμφάνιση της πανδημίας, που ανέδειξε ανάγκες και δυνατότητες, έχει διενεργηθεί σειρά επιμορφωτικών σεμιναρίων, ενώ ξεκινά και το μεγαλύτερο οριζόντιο πρόγραμμα επιμόρφωσης όλων των εκπαιδευτικών μας σε ψηφιακές δεξιότητες.
Η Νίκη Κεραμέως τόνισε ότι:

Σε αυτήν την ιδιαίτερη χρονιά, προβαίνουμε σε προσλήψεις ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών και στην ειδική-προσαρμοσμένη επιμόρφωσή τους, προκειμένου να στηρίξουμε την εκπαιδευτική κοινότητα και να ανταποκριθούμε στις αυξημένες της ανάγκες, που απορρέουν από την πανδημία. Μέσα από αυτή την κρίση βγαίνουμε πιο δυνατοί“.

Δείτε σχετικά

Επιστολή ΣΚΛΕ σε πολιτική ηγεσία Υπουργείου Παιδείας για την επιμόρφωση των Κοινωνικών Λειτουργών

Δείτε επίσης

Ανακοινώσεις: Γυμνάσια-Λύκεια ανοίγουν 1η Φεβρουαρίου-Οχι τα Λύκεια στις “κόκκινες” περιοχές
Εγκύκλιος επαναλειτουργίας Γυμνασίων-Λυκείων: Ενημέρωση γονέων-υπενθύμιση μέτρων covid τις 2 πρώτες ώρες
Ζέττα Μακρή-απουσίες μαθητών με ευαισθησία-Οχι βαθμολογία με κάτω από 10 ώρες μάθημα και χωρίς εικόνα
ΦΕΚ-Μέτρα προστασίας κορονοϊού-25.01 έως 01.02-Σχολεία, Πανεπιστήμια, Φροντιστήρια, Μετακινήσεις, Λειτουργία Δημοσίου

Πριν φύγετε

Διαχείριση κρούσματος-πρωτόκολλο αναστολής λειτουργίας σχολείου | Νέες οδηγίες
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση