Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Πραγματοποιήθηκε η Παράσταση Διαμαρτυρίας στην ΠΔΕ Στερεάς Ελλάδας από ΣΕΠΕ και ΕΛΜΕ Φθιώτιδας και ΣΕΕΠΕΑ Στερεάς

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Πραγματοποιήθηκε η Παράσταση Διαμαρτυρίας στην ΠΔΕ Στερεάς Ελλάδας από ΣΕΠΕ και ΕΛΜΕ Φθιώτιδας και ΣΕΕΠΕΑ Στερεάς Ελλάδας, για την αξιολόγηση.

Πραγματοποιήθηκε η Παράσταση Διαμαρτυρίας

Για την Παράσταση Διαμαρτυρίας των πρωτοβάθμιων εκπαιδευτικών σωματείων (ΣΕΠΕ Φθιώτιδας, ΕΛΜΕ Φθιώτιδας και ΣΕΕΠΕΑ Στερεάς Ελλάδας) η οποία πραγματοποιήθηκε σήμερα Τρίτη 2 Απριλίου 2024 στην Περιφερειακή Διεύθυνση Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Στερεάς Ελλάδας στη Λαμία, με κυρίαρχο αίτημα την απόσυρση των νόμων των νόμων 4692/20 και 4823/21, που αφορούν στην αυτοαξιολόγηση των σχολικών μονάδων και στην ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ, ενημερώνει ο Σύλλογος Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (ΣΕΕΠΕΑ) Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας.

Ακολουθεί το Δελτίο Τύπου του ΣΕΕΠΕΑ Στερεάς Ελλάδας και το κείμενο διαμαρτυρίας, που επιδόθηκε στην Περιφερειακή Διευθύντρια Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Στερεάς Ελλάδας κα Ελένη Μπενιάτα.

Σύλλογος Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας 

Λαμία, 02-04-2024

 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΔΕ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

Πραγματοποιήθηκε σήμερα Τρίτη 2 Απριλίου παράσταση διαμαρτυρίας των πρωτοβάθμιων εκπαιδευτικών σωματείων (ΣΕΠΕ Φθιώτιδας, ΕΛΜΕ Φθιώτιδας και ΣΕΕΠΕΑ Στερεάς Ελλάδας) με κυρίαρχο αίτημα την απόσυρση των νόμων των νόμων 4692/20 και 4823/21, που αφορούν στην αυτοαξιολόγηση των σχολικών μονάδων και στην ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ

Στη διαλογική συζήτηση που ακολούθησε με την Περιφερειακή Δ/ντρια Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης Στερεάς Ελλάδας κα Μπενιάτα, υπογραμμίστηκε από όλους τους εκπροσώπους των εκπαιδευτικών σωματείων, ότι και οι τρεις εκπαιδευτικές ομοσπονδίες (ΔΟΕ, ΟΛΜΕ, ΠΟΣΕΕΠΕΑ) συνεχίζουν αταλάντευτα και με μεγαλύτερη συσπείρωση την απεργία-αποχή τους ενάντια στην ατομική αξιολόγηση, μετά από τις σχετικές αποφάσεις που έλαβαν τα συλλογικά τους όργανα.

Επισημάνθηκε στην Περιφερειακή Διευθύντρια ότι το ΥΠΑΙΘΑ με τις αλλεπάλληλες εγκυκλίους του, που κοινοποίησε τις προηγούμενες ημέρες στα σχολεία και στα ΚΕΔΑΣΥ, επιχειρεί να τρομοκρατήσει και να εκβιάσει τους συναδέρφους με κυρώσεις. Συνολικά 14 φορές η απερχόμενη και η τωρινή πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ έχει οδηγήσει στα δικαστήρια τα συνδικαλιστικά σωματεία, με στόχο να ποινικοποιήσει το αναφαίρετο δικαίωμα κάθε εργαζομένου στην απεργία και να καταστείλει κάθε συνδικαλιστική δράση.

Όλοι οι εκπρόσωποι των εκπαιδευτικών σωματείων αναφέρθηκαν σε ένα γραφειοκρατικό μόρφωμα, που δεν έχει κανένα ουσιαστικό αποτύπωμα στην επαγγελματική εξέλιξη των εκπαιδευτικών και των μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ. Ταχθήκαμε υπέρ μιας ουσιαστικής επιμόρφωσης, με διάρκεια, σαφείς στόχους και οργανωμένη από Πανεπιστημιακά Ιδρύματα, αν το ΥΠΑΙΘΑ θέλει πραγματικά να βελτιώσει την ποιότητα της εκπαίδευσης στο δημόσιο σχολείο. Να δοθούν επιτέλους και οικονομικά κίνητρα στους κακοπληρωμένους εκπαιδευτικούς και όχι τα ψίχουλα του 1,37 ευρώ την ημέρα, που μας δόθηκαν δήθεν ως αύξηση.

Τέλος, τονίστηκε ο κίνδυνος της κατηγοριοποίησης των σχολείων, που είναι ο προφανής στόχος της αξιολόγησης, ο οποίος και θα οδηγήσει στην απαξίωση του δημόσιας και δωρεάν εκπαίδευσης και θα οδηγήσει σε μαθητές δύο ή και περισσοτέρων ταχυτήτων.

Η Περιφερειακή Διευθύντρια άκουσε με μεγάλη προσοχή τα αιτήματά μας, τόνισε όμως ότι η αξιολόγηση είναι νόμος του κράτους και θα εφαρμοστεί. Ζήτησε αντιπροτάσεις αναφορικά με την ατομική αξιολόγηση και συμφώνησε στο μεγάλο γραφειοκρατικό φόρτο που επωμίζονται οι Δ/ντες και οι εκπαιδευτικοί στις σχολικές μονάδες, συχνά εις βάρος του παιδαγωγικού τους ρόλου.

Επισυνάπτεται το κείμενο διαμαρτυρίας, που επιδόθηκε στην Περιφερειακή Διευθύντρια.

Συνεχίζουμε τον αγώνα μας με ενότητα και συσπείρωση!

Για το Δ.Σ.

Ο Πρόεδρος                    Ο Γραμματέας

Βούγιας Βασίλειος        Κυργιόπουλος Ιωάννης

ΚΕΙΜΕΝΟ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΣΕΠΕ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ, ΕΛΜΕ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ ΚΑΙ ΣΕΕΠΕΑ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ-ΑΝΤΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ 4692/20 ΚΑΙ 4823/21

Αξιότιμη κα Περιφερειακή Δ/ντρια,

Συγκεντρωθήκαμε σήμερα εδώ, εκπαιδευτικοί της Α/θμιας και της Β/θμιας Εκπαίδευσης, μέλη του Ειδικού Εκπαιδευτικού και του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού για να ενώσουμε τις φωνές ενάντια στην εφαρμογή της αντιεκπαιδευτικής – αντιεπιστημονικής «αξιολόγησης» των νόμων 4692/20 και 4823/21.

Η αποκομμένη από κάθε επιστημονική βάση «αξιολόγηση» έρχεται ως απόπειρα κάλυψης των ευθυνών της πολιτικής ηγεσίας του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. για τα αδιέξοδα που δημιουργούνται εξαιτίας της στην καθημερινή λειτουργία των σχολείων και των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Των τεράστιων ευθυνών για τα προβλήματα των κτηριακών υποδομών, για την, πάντα, καθυστερημένη και ποτέ ολοκληρωμένη, στελέχωση των σχολείων και των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. με το απαιτούμενο προσωπικό, για την απίστευτη διόγκωση της γραφειοκρατίας (είτε αυτής που συνδέεται με την «αξιολόγηση» είτε με τις κάθε λογής «καινοτόμες» πλατφόρμες) που φέρνει απίστευτα εμπόδια στους, στοχοποιημένους και κακοπληρωμένους, εκπαιδευτικούς και μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ στην προσπάθειά τους να ασκήσουν, απλά, το λειτούργημά τους.

Απέναντι στον αγώνα μας και στο διαρκώς αναπάντητο αίτημά μας για ουσιαστικό και ειλικρινή διάλογο, η πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. στο πλαίσιο της κυβερνητικής πολιτικής της διά πυρός και σιδήρου επιβολής, έχει επιλέξει την οδό των δικαστηρίων. Δεν μπορεί να δει θεσμικό δρόμο, πανικόβλητη από την τεράστια συμμετοχή των εκπαιδευτικών και των μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ στην απεργία – αποχή από τον Φεβρουάριο του 2023 μέχρι και σήμερα. Γι’αυτό το λόγο δικάζουν και καταδικάζουν τις εκπαιδευτικές ομοσπονδίες για να καταπατήσουν το συνταγματικό τους δικαίωμα να απεργούν. Γιατί και για να μην κρυβόμαστε, περί αυτού πρόκειται.

Αγωνιζόμαστε και διεκδικούμε:

  • την άμεση οικονομική αναβάθμιση των εκπαιδευτικών και των μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ
  • την έναρξη διαλόγου για την υπογραφή συλλογικής σύμβασης εργασίας
  • την κατάργηση της αξιολόγησης των νόμων 4692/20 και 4823/21 και την έναρξη διαλόγου με βάση τις θέσεις των εκπαιδευτικών Ομοσπονδιών
  • τη σύσταση νέων οργανικών θέσεων εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ και μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών συναδέρφων μας, οι οποίοι καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες στις σχολικές μονάδες και στα ΚΕΔΑΣΥ
  • σταθερά κριτήρια προσλήψεων εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ, με βάση το βασικό πτυχίο και την συνολική τους εκπαιδευτική προϋπηρεσία
  • καμία σκέψη για γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ
  • 20% αυξήσεις στους μισθούς μας με δώρο Χριστουγέννων – Πάσχα, επιστροφή των κλεμμένων ΜΚ 2016-2017, ώστε να μπορούμε να ζούμε με αξιοπρέπεια από τους μισθούς μας
  • εξίσωση όλων των δικαιωμάτων αναπληρωτών και μόνιμων (άδειες, εργασιακά, συνδικαλιστικά, προστασία μητρότητας)
  • άμεση έκδοση διαπιστωτικών πράξεων των νεοδιόριστων συναδέρφων μας με το πέρας της 2ετίας
  • μέτρα στήριξης των εκπαιδευτικών και των μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ που εργάζονται μακριά από τον τόπο διαμονής τους με έκπτωση στις μετακινήσεις τους και επίδομα στέγασης
  • γενναία χρηματοδότηση στις σχολικές επιτροπές για την κάλυψη αναγκών και μέτρα υγιεινής και ασφάλειας σε όλα τα σχολεία και ΚΕΔΑΣΥ

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ. ΣΕΠΕ Φ/ΔΑΣ                                               ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ. ΕΛΜΕ ΦΘ/ΔΑΣ               

 ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ. ΣΕΕΠΕΑ Στερεάς Ελλάδας

Δείτε επίσης

Τι είπε η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ στη ΔΟΕ για αξιολόγηση, αναπληρωτές, διορισμούς, αυξήσεις, ειδ. αγωγή 

ΔΟΕ-αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Νέο εξώδικο κήρυξης απεργίας αποχής και 3ωρες Στάσεις Εργασίας

ΟΛΜΕ-αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Νέο εξώδικο κήρυξης απεργίας αποχής και 3ωρες Στάσεις Εργασίας 

Ανακοίνωση ΠΟΣΕΕΠΕΑ: Συνεχίζεται η Απεργία-Αποχή από την αξιολόγηση και κηρύσσονται 3ωρες Στάσεις Εργασίας 

Για την Απόφαση του Πρωτοδικείου Χανίων σχετικά με την απεργία-αποχή από την αξιολόγηση ενημερώνει το Υπ. Παιδείας

Διορισμοί και μονιμοποιήσεις: Στοιχεία διορισμένων εκπ/κών και ΕΕΠ-ΕΒΠ-4 χρόνια χωρίς διαπιστωτική πράξη μονιμοποίησης

Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών: Η σειρά που ακολουθείται-Τι συμβαίνει σε περίπτωση ισοβαθμίας

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση