Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Πρακτική άσκηση 500 ωρών: Επιστολή διαμαρτυρίας για την τροποποίηση της απόφασης για τη συνάφεια μεταπτυχιακών με ΕΑΕ και Σχολ. Ψυχολογία

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Πρακτική άσκηση 500 ωρών: Επιστολή διαμαρτυρίας για την τροποποίηση της απόφασης για τη συνάφεια μεταπτυχιακών με ΕΑΕ και Σχολική Ψυχολογία, από 405 μεταπτυχιακούς φοιτητές/τριες του κοινού ΠΜΣ του Πανεπιστημίου Πατρών και του Πανεπιστημίου Λευκωσίας ‘Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση”. 

Πρακτική άσκηση 500 ωρών

Η ακόλουθη επιστολή διαμαρτυρίας προς τον Υφυπουργό ΠΑΙΘ κο Α. Συρίγο, η οποία υπογράφεται από 405 μεταπτυχιακούς φοιτητές/τριες του κοινού ΠΜΣ του Πανεπιστημίου Πατρών και του Πανεπιστημίου Λευκωσίας “Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση”, αφορά στην τροποποίηση της 52425/Ζ1/ 4-4-2019 απόφασης του Υπουργού Παιδείας, “Καθορισμός κριτηρίων συνάφειας διδακτορικών και μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών με τα αντικείμενα της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.) και της Σχολικής Ψυχολογίας” (Β’ 1152).

Επιστολή Διαμαρτυρίας

Αξιότιμε κύριε Υφυπουργέ, κε Συρίγο,

Είμαστε μεταπτυχιακοί φοιτητές/τριες του κοινού ΠΜΣ του Πανεπιστημίου Πατρών και του Πανεπιστημίου Λευκωσίας «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση».

Στο καταληκτικό εξάμηνο του προγράμματος σπουδών μας, πρόκειται να πραγματοποιήσουμε μόνον την πρακτική άσκηση (200 ωρών) – σύμφωνα πάντα με το πρόγραμμα σπουδών μας, το οποίο μας ήταν γνωστό, από την έναρξη της φοίτησής μας.

Με την παρούσα επιστολή εκφράζουμε την έντονη δυσαρέσκειά μας,

αναφορικά με την απόφαση που ελήφθη προ ημερών, βάσει του ΦΕΚ B 3777 – 13.08.2021, ως προς την αύξηση των ωρών της πρακτικής άσκησης.

Συγκεκριμένα, μολονότι αρχικά απαιτούνταν 200 ώρες πρακτικής άσκησης, η νέα υπουργική απόφαση, σύμφωνα με το προαναφερθέν ΦΕΚ,  ορίζει επιπλέον 300 ώρες δια ζώσης, συνολικά δηλαδή 500 ώρες προκειμένου να ολοκληρώσουμε επιτυχώς το πρόγραμμα.

Το σύνολο των 500 ωρών είναι αδύνατο να καλυφθεί

εντός ενός ακαδημαϊκού εξαμήνου, λαμβάνοντας υπόψη ότι ο μέγιστος χρόνος πρακτικής άσκησης, ανά εβδομάδα είναι 30 ώρες, πόσο μάλλον για τους φοιτητές/τριες που βρίσκονται στην περιφέρεια και αδυνατούν να βρουν δομές ή είναι εργαζόμενοι.

Ενόψει και της πανδημίας του κορονοϊού,

θεωρούμε ότι κάτι τέτοιο είναι ανέφικτο να επιτευχθεί δια ζώσης, γεγονός που μας δημιουργεί έντονα συναισθήματα αδικίας και άγχους τόσο σε εμάς τους ίδιους, όσο  και στις οικογένειές μας.

Επιπροσθέτως,

η εν λόγω διάταξη δημιουργεί το αίσθημα του αιφνιδιασμού, διότι εφαρμόζεται άμεσα, καθώς ήδη βρισκόμαστε στο στάδιο της δήλωσης των περιοχών προτίμησης των σχολικών μονάδων και έχοντας ήδη έρθει σε συνεννόηση με τους/τις Διευθυντές/τριες (των σχολικών μονάδων) που θα πραγματοποιήσουμε την πρακτική άσκηση, ενημερώνοντάς τους, για τους προηγηθέντες όρους που απαιτούνται για την ολοκλήρωσή της.

Ως εκ τούτου,

θεωρώντας πως μέσω της νέας υπουργικής αποφάσεως εμφανίζεται μείζονος σημασίας ζήτημα για την ολοκλήρωση των σπουδών μας και κατ’ επέκταση για την επαγγελματική εξέλιξή μας, επιθυμούμε άμεσα να μην ισχύσει η τροποποίηση της απόφασης 52425/Ζ1/ 4-4-2019 για όσους/ες είμαστε ήδη εγγεγραμμένοι φοιτητές/τριες στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα, δεδομένου πως η έναρξη του προγράμματος είχε πραγματοποιηθεί με άλλους όρους. Επιζητούμε να προβείτε σε μεταβατικές διατάξεις.

Με εκτίμηση,

405 μεταπτυχιακοί φοιτητές του κοινού ΠΜΣ «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση» των Πανεπιστημίων Πατρών και Λευκωσίας

Δείτε σχετικά

Τροποποίηση απόφασης κριτηρίων συνάφειας μεταπτυχιακών με την ΕΑΕ-Σχολική Ψυχολογία σε 5 σημεία
Απόφαση κριτηρίων συνάφειας μεταπτυχιακών με Ειδική Αγωγή και Σχολική Ψυχολογία: Ερώτηση στη Βουλή

Δείτε

Ολες οι Αποφάσεις Διαπίστωσης Συνάφειας
1) Η Αρχική
2) Η 1η Τροποποίηση
3) Η 2η Τροποποίηση
4) Η 3η Τροποποίηση
5) Η 4η Τροποποίηση
6) Η 5η Τροποποίηση
7) Η 6η Τροποποίηση
8) Η 7η Τροποποίηση
9) Η 8η Τροποποίηση
10) Η 9η Τροποποίηση
11) Η 10η Τροποποίηση
12) Η 11η Τροποποίηση
13) Η 12η Τροποποίηση
Λίστα Συνάφειας: Διόρθωση σφάλματος στην 80237/ΖΙ/21-5-2019 Απόφαση του Υπουργού Παιδείας

Πριν φύγετε

 Εργαστήρια Δεξιοτήτων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση: Τρόπος διδασκαλίας-Σχέδιο δράσης
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply